Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #26 Skrevet 20. februar 2021 10 minutes ago, Anonym bruker said: Hvor lite kunnskap har du egentlig? Ingen får abortere et foster i uke 24 med mindre det er fare for liv og helse. Anonymkode: 18c31...501 er vel ikke jeg som har lite kunnskap ,det er foreldrene til jenta da tilfelle Anonymkode: b1206...dd3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #27 Skrevet 20. februar 2021 11 minutes ago, Anonym bruker said: Høres veldig sasynlig ut ja.. Anonymkode: 93f74...a73 det må du bare få lov til og synes. kommer til og støtte min vennine, mann og sønn Anonymkode: b1206...dd3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #28 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): er vel ikke jeg som har lite kunnskap ,det er foreldrene til jenta da tilfelle Anonymkode: b1206...dd3 Nei, i tilfelle du som spør om foreldrene kan bestemme at datteren skal ta abort i uke 24. 😳 Anonymkode: e62ea...6c0
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #29 Skrevet 20. februar 2021 Just now, Anonym bruker said: Nei, i tilfelle du som spør om foreldrene kan bestemme at datteren skal ta abort i uke 24. 😳 Anonymkode: e62ea...6c0 Jeg vet jo at man ikke kan ta abort da,men er jo ikke alle som vet det eller? Anonymkode: b1206...dd3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #30 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Jeg vet jo at man ikke kan ta abort da,men er jo ikke alle som vet det eller? Anonymkode: b1206...dd3 Hvorfor spør du da om foreldrene kan bestemme at hun skal ta abort (i uke 24)? Anonymkode: e62ea...6c0
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #31 Skrevet 20. februar 2021 1 minute ago, Anonym bruker said: Hvorfor spør du da om foreldrene kan bestemme at hun skal ta abort (i uke 24)? Anonymkode: e62ea...6c0 fordi de ønsker at hun tar abort, de tenker vel ikke over at hun er for langt på vei, bare på de ikke ønsker at hun skal ha barn så tidlig Anonymkode: b1206...dd3
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #32 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): fordi de ønsker at hun tar abort, de tenker vel ikke over at hun er for langt på vei, bare på de ikke ønsker at hun skal ha barn så tidlig Anonymkode: b1206...dd3 Men da hjelper det jo ikke hva de ønsker og abort er ute av diskusjonen. Hva er problemet? Anonymkode: 581d9...b80
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #33 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hvor ble det av barnefaren? Anonymkode: 93f74...a73 Han var til stede han, med ‘vanlig’ samvær annenhver helg og halve ferier. Da de bodde borte hadde de jo ikke samvær i ukene, men nå har de fast en dag pluss at barnet ofte drar til far på eget initiativ etter skolen osv. Hvorfor lurer du på det? Anonymkode: 581d9...b80
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #34 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): De fester ikke, er veldig rolige, hun er allerede i uke 24, så tror ikke hun vil ta abort uansett hva de sier. De flytter til et hus i april, som min venninnes mann har fått kjøpt av en kompis , så de har hjem, han er lærling, og hun har fått lærling plass og skal jobbe i en frisør salong, hun har vert åpen der at hun er gravid og hun skal få jobbe der uansett, etter og vert hjemme med barnet i ca 1 år Anonymkode: b1206...dd3 Om hun er i uke 24 så er da ikke abort et tema lenger i det hele tatt, jenta er jo godt over halvveis i svangerskapet... En klassekamerat av sønnen min ble pappa som 16-åring, nå nærmer de seg 20 år og det har da gått bra det også. Ungen har vært i barnehagen mens foreldrene har fullført vgs, sammen enda er de også. Men ingen vet jo hva fremtiden bringer, de var jo barn når de fikk barn, ingen tvil om det. Jenta var 18 da hun ble mamma og gutten var bare 16, men de bor i kjellerleiligheten i huset til hennes foreldre. Utrolig hva som går når man bare må. Anonymkode: 479dd...993
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #35 Skrevet 20. februar 2021 Når barn får barn i 2. generasjon... Samfunnsvinnere det! Anonymkode: ea316...566
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #36 Skrevet 21. februar 2021 sug lut skrev (11 timer siden): Selvsagt skal de ikke få barn når de er så unge. Selvsagt skal det tas abort, alt annet er tåpelig. At ikke venninnen din ser det er jo bare indikativt på hvem og hva dere er. Jeg ble gravid da jeg var 19. Anbefaler selvsagt ikke dette til mine barn, men hvordan kan du si "selvsagt må hun ta abort, alt annet er tåpelig"?? Og hva mener du de er, som velger å støtte sønnen og svigerdatteren? Anonymkode: e7435...b9d
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #37 Skrevet 21. februar 2021 10 hours ago, Anonym bruker said: Når barn får barn i 2. generasjon... Samfunnsvinnere det! Anonymkode: ea316...566 det skal du da få mene men både min venninne og hennes sønn gikk ut med høyt snitt og klart seg bra, Begynner og bli lei alt den dømmingen mot unge foreldre Anonymkode: b1206...dd3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #38 Skrevet 21. februar 2021 11 hours ago, Anonym bruker said: Om hun er i uke 24 så er da ikke abort et tema lenger i det hele tatt, jenta er jo godt over halvveis i svangerskapet... En klassekamerat av sønnen min ble pappa som 16-åring, nå nærmer de seg 20 år og det har da gått bra det også. Ungen har vært i barnehagen mens foreldrene har fullført vgs, sammen enda er de også. Men ingen vet jo hva fremtiden bringer, de var jo barn når de fikk barn, ingen tvil om det. Jenta var 18 da hun ble mamma og gutten var bare 16, men de bor i kjellerleiligheten i huset til hennes foreldre. Utrolig hva som går når man bare må. Anonymkode: 479dd...993 det er hun, de har begynt og mase om adopsjon nå, nå min venninne snakket med de i går kveld og sa at de måtte slutte og presse henne, fordi det var verken sunt for henne eller babyen, det blir jo et enormt press. Får håpe de roer seg litt ned når de flytter for seg selv i april. ja det går stort sett bra , venninnen min var jo bare 16 når hun fikk sønnen sin, og det har gått veldig bra, både med største og de 2 yngste som idag er 13 og 10 år Anonymkode: b1206...dd3
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #39 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): det er hun, de har begynt og mase om adopsjon nå, nå min venninne snakket med de i går kveld og sa at de måtte slutte og presse henne, fordi det var verken sunt for henne eller babyen, det blir jo et enormt press. Får håpe de roer seg litt ned når de flytter for seg selv i april. ja det går stort sett bra , venninnen min var jo bare 16 når hun fikk sønnen sin, og det har gått veldig bra, både med største og de 2 yngste som idag er 13 og 10 år Anonymkode: b1206...dd3 Så de gikk fra abort til adopsjon i løpet av lørdagen? Jeg tenker vi sier at det holder nå? Godt forsøk på trolling, men nå blir det bare dumt. Anonymkode: 581d9...b80
Admin Skrevet 21. februar 2021 #40 Skrevet 21. februar 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Admin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå