Østerdølen Skrevet 21. februar 2021 #26 Skrevet 21. februar 2021 jeg tror dette blir bra,jeg. Listhaug er så ekstrem at det lille av partisamhørighet vil fly ut av vinduet. Partiet vil kun sitte igjen med den harde, brune kjernen og folket får virkelig se hva Frp faktisk står for. Frp blir et bittelite museparti som ingen andre vil forholde seg til. Og som noen andre sier:Dette fucker Listhaug opp fortere enn svint, og vil være borte som leder innen 2024.
Petra Prøvedukke Skrevet 21. februar 2021 #27 Skrevet 21. februar 2021 Østerdølen skrev (38 minutter siden): jeg tror dette blir bra,jeg. Listhaug er så ekstrem at det lille av partisamhørighet vil fly ut av vinduet. Partiet vil kun sitte igjen med den harde, brune kjernen og folket får virkelig se hva Frp faktisk står for. Frp blir et bittelite museparti som ingen andre vil forholde seg til. Og som noen andre sier:Dette fucker Listhaug opp fortere enn svint, og vil være borte som leder innen 2024. Du har et meget godt poeng.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #28 Skrevet 21. februar 2021 Jeg håper hun faktisk får gjort noe med innvandringspolitikken. Anonymkode: d8bcb...930
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #29 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Håper virkelig Listhaug tar over. Hun er den eneste ærlige politikeren i Norge. Hun tar vare på oss som frykter at landet blir solgt. Hun ønsker å verne om norsk kultur og norske egenart. Det er positivt for mangfoldet. Vi er tross alt en bitte liten nasjon i verden. At vi skal ha landet fullt av fremmedkulturelle er ikke noe positivt synes jeg. Det finnes mange milliarder fremmedkulturelle, men bare 5 millioner nordmenn. Anonymkode: c05d5...f9f Så at hun er en rasistisk, fanatisk, uempatisk psykopat har ikke noe å si for deg? Anonymkode: 8c38b...939
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #30 Skrevet 21. februar 2021 Østerdølen skrev (13 timer siden): jeg tror dette blir bra,jeg. Listhaug er så ekstrem at det lille av partisamhørighet vil fly ut av vinduet. Partiet vil kun sitte igjen med den harde, brune kjernen og folket får virkelig se hva Frp faktisk står for. Frp blir et bittelite museparti som ingen andre vil forholde seg til. Og som noen andre sier:Dette fucker Listhaug opp fortere enn svint, og vil være borte som leder innen 2024. Ja, det er lov å håpe! Kjenner dette er den lille steinen av håp i en ellers håpløs situasjon hvis Sylvi skulle bli valgt. Hun skremmer meg! Anonymkode: 4ece6...dbd
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #31 Skrevet 21. februar 2021 Jeg tenker at så lenge ikke Tybring-Gjedde blir valgt så får det gå. Hun har nok fått beskjed om å jekke seg ned vil jeg tro uansett om det ikke kommer ut. Jeg er lei av at det ikke er mulig å kritisere integreringspolitikken uten å bli stemplet som rasist. Synes desverre mange politikere er altfor feig. Anonymkode: a078b...ab5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #32 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (På 21.2.2021 den 1.08): Håper virkelig Listhaug tar over. Hun er den eneste ærlige politikeren i Norge. Hun tar vare på oss som frykter at landet blir solgt. Hun ønsker å verne om norsk kultur og norske egenart. Det er positivt for mangfoldet. Vi er tross alt en bitte liten nasjon i verden. At vi skal ha landet fullt av fremmedkulturelle er ikke noe positivt synes jeg. Det finnes mange milliarder fremmedkulturelle, men bare 5 millioner nordmenn. Anonymkode: c05d5...f9f Det er dessverre bare 4 millioner nordmenn. Over 1 million er innvandrere, de fleste har kommet de siste 20 årene. Tragisk! Anonymkode: 6b4b6...f5d
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #33 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Så at hun er en rasistisk, fanatisk, uempatisk psykopat har ikke noe å si for deg? Anonymkode: 8c38b...939 Hallo! Det er helt greit å være uenig i politikk og kritisere enkelte stunt som kommer fra den siden, men sånn dritt om andre folk som du kommer med her gjør ikke verden til et bedre sted. Hva er det som feiler folk som kaster rundt seg med psykopatdiagnoser? Anonymkode: d49db...d12
Østerdølen Skrevet 22. februar 2021 #34 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg tenker at så lenge ikke Tybring-Gjedde blir valgt så får det gå. Hun har nok fått beskjed om å jekke seg ned vil jeg tro uansett om det ikke kommer ut. Jeg er lei av at det ikke er mulig å kritisere integreringspolitikken uten å bli stemplet som rasist. Synes desverre mange politikere er altfor feig. Anonymkode: a078b...ab5 Dummeste jeg hører "er ikke lov til å kritisere integreringspolitikken". Selvfølgelig er det lov, men det er ikke det Frp gjør, de kritiserer innvandrerne, deres religion og kultur som en helhet. De stempler alle som kriminelle, voldtektsmenn, snyltere og lykkejegere. Frp er en haug med rasister som påstår at de blir kneblet fordi andre faktisk påpeker at det de kommer med er rasistisk oppgulp.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #35 Skrevet 22. februar 2021 Østerdølen skrev (5 minutter siden): Dummeste jeg hører "er ikke lov til å kritisere integreringspolitikken". Selvfølgelig er det lov, men det er ikke det Frp gjør, de kritiserer innvandrerne, deres religion og kultur som en helhet. De stempler alle som kriminelle, voldtektsmenn, snyltere og lykkejegere. Frp er en haug med rasister som påstår at de blir kneblet fordi andre faktisk påpeker at det de kommer med er rasistisk oppgulp. Litt merkelig at du mener de generaliserer også gjør du det samme selv om alle i Frp? Regner med at dette også gjelder for de nye landsmennene som er med i partiet? Og nei det er ikke lov å kritisere integreringspolitikken i Norge uten å bli stemplet som rasist. Når jeg f.eks. sitter og snakker med en venn av meg som er fra Somalia og han sier det er så feil at de fra Somalia får så mye støtte for det hindrer de i å få seg jobb så kan han si det men om jeg sier det samme så er jeg rasist. Så vi må ha med noen her i landet så tør å gjøre noe med dette selv om de blir stemplet som rasist. Anonymkode: a078b...ab5
Østerdølen Skrevet 22. februar 2021 #36 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Litt merkelig at du mener de generaliserer også gjør du det samme selv om alle i Frp? Regner med at dette også gjelder for de nye landsmennene som er med i partiet? Og nei det er ikke lov å kritisere integreringspolitikken i Norge uten å bli stemplet som rasist. Når jeg f.eks. sitter og snakker med en venn av meg som er fra Somalia og han sier det er så feil at de fra Somalia får så mye støtte for det hindrer de i å få seg jobb så kan han si det men om jeg sier det samme så er jeg rasist. Så vi må ha med noen her i landet så tør å gjøre noe med dette selv om de blir stemplet som rasist. Anonymkode: a078b...ab5 Ja,slik er det bare desverre. Litt vondt å kjenne på en generalisering, er det ikke?!De nye landsmennene som klarer å forvirre seg inn i partiet kan umulig vite hva Frp står for, eller så aner jeg et snev av "Stockholm-syndrom" hos dem. Kan jo bare se på Frp sin Keshvari, som mente at om innvandrere ikke tilpasset seg eller var straffedømte skulle de hver så god reise tilbake til hjemlandet sitt. Hvem er det ikke nå som soner ene dommen etter den andre for voldstrusler og underslag?Hvorfor har ikke han reist "hjem"?! Forresten, hvordan vet vennen din at alle fra Somalia får så mye støtte da?Kjenner han alle fra Somalia i hele Norge? Det som blir dobbeltmoralen er at om innvandrere får jobb, "tar de jobbene fra nordmenn", jobber de ikke "snylter de". Grunnen til at de ikke får jobb i utgangspunktet er som oftest at de ikke ansettes nettopp fordi de heter Ali, istedet for Ola. Men det er jo ikke så nøye for en Frp-politikker. Forsøker kommunene å legge tilrette slik at innvandrere kan jobbe og klare seg selv, feks ved å sørge for at de får tatt førerkort, er dette jammen galt dette også.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #37 Skrevet 22. februar 2021 Østerdølen skrev (7 minutter siden): Ja,slik er det bare desverre. Litt vondt å kjenne på en generalisering, er det ikke?!De nye landsmennene som klarer å forvirre seg inn i partiet kan umulig vite hva Frp står for, eller så aner jeg et snev av "Stockholm-syndrom" hos dem. Kan jo bare se på Frp sin Keshvari, som mente at om innvandrere ikke tilpasset seg eller var straffedømte skulle de hver så god reise tilbake til hjemlandet sitt. Hvem er det ikke nå som soner ene dommen etter den andre for voldstrusler og underslag?Hvorfor har ikke han reist "hjem"?! Forresten, hvordan vet vennen din at alle fra Somalia får så mye støtte da?Kjenner han alle fra Somalia i hele Norge? Det som blir dobbeltmoralen er at om innvandrere får jobb, "tar de jobbene fra nordmenn", jobber de ikke "snylter de". Grunnen til at de ikke får jobb i utgangspunktet er som oftest at de ikke ansettes nettopp fordi de heter Ali, istedet for Ola. Men det er jo ikke så nøye for en Frp-politikker. Forsøker kommunene å legge tilrette slik at innvandrere kan jobbe og klare seg selv, feks ved å sørge for at de får tatt førerkort, er dette jammen galt dette også. Så klart kjenner ikke han alle, men går ut i fra at han kjenner flere enn meg og deg. En ting som han nevner som et problem er at en del menn har en ukultur med å tygge khat og at dette tar tid før rusen kikker inn. For min del måtte det gjerne fått førerkort for å komme ut i jobb, men da måtte jeg ha fått den samme muligheten om jeg ble arbeidsledig. Men nå sporet vi nok litt av og du er temmelig naiv om du tror at andre land ikke har nasjonalistiske partier som er imot innvandring, og dette gjelder ikke bare vestlige land. Anonymkode: a078b...ab5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #38 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (På 21.2.2021 den 1.08): Håper virkelig Listhaug tar over. Hun er den eneste ærlige politikeren i Norge. Hun tar vare på oss som frykter at landet blir solgt. Hun ønsker å verne om norsk kultur og norske egenart. Det er positivt for mangfoldet. Vi er tross alt en bitte liten nasjon i verden. At vi skal ha landet fullt av fremmedkulturelle er ikke noe positivt synes jeg. Det finnes mange milliarder fremmedkulturelle, men bare 5 millioner nordmenn. Anonymkode: c05d5...f9f Det er dessverre bare 4 millioner nordmenn. Over 1 million er innvandrere, de fleste har kommet de siste 20 årene. Tragisk! Anonymkode: 6b4b6...f5d
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #39 Skrevet 22. februar 2021 Østerdalen rykker inn som politisk korrekt vakt med en gang noen nevner innvandring.. 😂😂 Anonymkode: 6b4b6...f5d
Østerdølen Skrevet 22. februar 2021 #40 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Østerdalen rykker inn som politisk korrekt vakt med en gang noen nevner innvandring.. 😂😂 Anonymkode: 6b4b6...f5d Jepp,noen må være det også 😃
Østerdølen Skrevet 22. februar 2021 #41 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så klart kjenner ikke han alle, men går ut i fra at han kjenner flere enn meg og deg. En ting som han nevner som et problem er at en del menn har en ukultur med å tygge khat og at dette tar tid før rusen kikker inn. For min del måtte det gjerne fått førerkort for å komme ut i jobb, men da måtte jeg ha fått den samme muligheten om jeg ble arbeidsledig. Men nå sporet vi nok litt av og du er temmelig naiv om du tror at andre land ikke har nasjonalistiske partier som er imot innvandring, og dette gjelder ikke bare vestlige land. Anonymkode: a078b...ab5 Førerkort er det noen alle kan søke på, har du feks en ekstrem allergi slik at du ikke kan ta offentlig transport,eller du har voldsomt sosial angst kan du søke på støtte til førerkort.Så dette er en mulighet ALLE nordmenn har. Nei,jeg er ikke naiv, jeg vet inderlig godt at andre land også har sine versjoner av Frp. Problemet til Frp er derimot at de ikke virkelig ønsker å diskutere vansker med innvandring og integrering, men tar selve innvandrerne istedet. Det er Stortinget som har bestemt hvilke goder alle skal ha, ikke innvandrerne. Da er det Stortinget (og Frp som selv har sittet i Regjering i 6 år) som må ta støyten for det,ikke innvandrere som selvfølgelig tar i mot det de får (noe vi alle vil gjøre om vi har mulighet til det). Jeg personlig mener at vi må sette høyere krav til at alle som kan, skal komme seg i arbeid, noe jeg tror 80 % av alle innvandrere ønsker. Men da må vi selv legge tilrette for det som nasjon, feks ved å be den nye naboen på kaffebesøk, slik at de kan lære seg språk og kultur. Vi må la de få jobb, selv om de heter Ali og bruker andre klær enn oss eller har en annen religion. Vi krever at de skal integreres,men vi er ikke villige ti å bidra med denne integreringen selv.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #42 Skrevet 22. februar 2021 Jeg er dypt uenig med Frp i de fleste saker, men det er det eneste partiet som har politikere som tør å snakke høyt om vårt lands største problem per i dag: innvandring! Jeg håper Listhaug faktisk fortsetter og sette fokus på det ingen andre har baller nok å snakke om, nemlig de kolossale problemene innvandrere påfører landet vårt, alt fra økonomi, religion, kultur til kriminalitet. Dessverre frykter jeg at Listhaug også blir "kneblet" og sosialisert inn i den norske dumismen og naiviteten og redselen for å få muslimene mot seg! Innvandringspolitikk alene er grunnen til at jeg blir å stemme Frp heretter. Fordi dette er den aller viktigste saken landet vårt må få orden på! Anonymkode: d8bcb...930
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #43 Skrevet 22. februar 2021 Østerdølen skrev (1 time siden): Førerkort er det noen alle kan søke på, har du feks en ekstrem allergi slik at du ikke kan ta offentlig transport,eller du har voldsomt sosial angst kan du søke på støtte til førerkort.Så dette er en mulighet ALLE nordmenn har. Nei,jeg er ikke naiv, jeg vet inderlig godt at andre land også har sine versjoner av Frp. Problemet til Frp er derimot at de ikke virkelig ønsker å diskutere vansker med innvandring og integrering, men tar selve innvandrerne istedet. Det er Stortinget som har bestemt hvilke goder alle skal ha, ikke innvandrerne. Da er det Stortinget (og Frp som selv har sittet i Regjering i 6 år) som må ta støyten for det,ikke innvandrere som selvfølgelig tar i mot det de får (noe vi alle vil gjøre om vi har mulighet til det). Jeg personlig mener at vi må sette høyere krav til at alle som kan, skal komme seg i arbeid, noe jeg tror 80 % av alle innvandrere ønsker. Men da må vi selv legge tilrette for det som nasjon, feks ved å be den nye naboen på kaffebesøk, slik at de kan lære seg språk og kultur. Vi må la de få jobb, selv om de heter Ali og bruker andre klær enn oss eller har en annen religion. Vi krever at de skal integreres,men vi er ikke villige ti å bidra med denne integreringen selv. Men da regner jeg med at også nye landsmenn kan få dekket førerkort om de er ekstremt allergisk eller har sosial angst, så hva er problemet? Dette skriver Frp på sine sider: "Bidra til integrering i arbeidslivet gjennom å sørge for rask, effektiv og rettferdig godkjenning av innvandreres utdanning og kompetanse" og det er vel strengt tatt det samme som du vil? Sønnen min hadde et helt herlig forslag på dette: At alle jobbsøknader og CV-er ikke inneholdt navn kun en referanse som er koblet til navnet. 80% er nok et litt for høyt tall, mulig dette vil være realistisk for 2. eller 3. generasjon, for du glemmer at mange som har utfordringer kommer fra land der det er ikke er like normalt at kvinnene jobber. Anonymkode: a078b...ab5
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #44 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (På 21.2.2021 den 1.08): Håper virkelig Listhaug tar over. Hun er den eneste ærlige politikeren i Norge. Hun tar vare på oss som frykter at landet blir solgt. Hun ønsker å verne om norsk kultur og norske egenart. Det er positivt for mangfoldet. Vi er tross alt en bitte liten nasjon i verden. At vi skal ha landet fullt av fremmedkulturelle er ikke noe positivt synes jeg. Det finnes mange milliarder fremmedkulturelle, men bare 5 millioner nordmenn. Anonymkode: c05d5...f9f Hun tar kanskje vare på deg, men hva med de 1-2 millioner andre hun rammer? Kriterier for ivaretakelse fra henne er blond, blåøyd, uten særlig utdannelse og med konspirasjonsteoriene godt innabords. Nei, hun er ikke Norges beste. På noen måte. En «kristen» rasist som tror på likhet for alle som er like..vi har sett den tankegangen før..grøss. Anonymkode: 610f2...79e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #45 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg er dypt uenig med Frp i de fleste saker, men det er det eneste partiet som har politikere som tør å snakke høyt om vårt lands største problem per i dag: innvandring! Jeg håper Listhaug faktisk fortsetter og sette fokus på det ingen andre har baller nok å snakke om, nemlig de kolossale problemene innvandrere påfører landet vårt, alt fra økonomi, religion, kultur til kriminalitet. Dessverre frykter jeg at Listhaug også blir "kneblet" og sosialisert inn i den norske dumismen og naiviteten og redselen for å få muslimene mot seg! Innvandringspolitikk alene er grunnen til at jeg blir å stemme Frp heretter. Fordi dette er den aller viktigste saken landet vårt må få orden på! Anonymkode: d8bcb...930 La meg gjette: «jeg er ikke rasist, men...» Anonymkode: 610f2...79e
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2021 #46 Skrevet 22. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg er dypt uenig med Frp i de fleste saker, men det er det eneste partiet som har politikere som tør å snakke høyt om vårt lands største problem per i dag: innvandring! Jeg håper Listhaug faktisk fortsetter og sette fokus på det ingen andre har baller nok å snakke om, nemlig de kolossale problemene innvandrere påfører landet vårt, alt fra økonomi, religion, kultur til kriminalitet. Dessverre frykter jeg at Listhaug også blir "kneblet" og sosialisert inn i den norske dumismen og naiviteten og redselen for å få muslimene mot seg! Innvandringspolitikk alene er grunnen til at jeg blir å stemme Frp heretter. Fordi dette er den aller viktigste saken landet vårt må få orden på! Anonymkode: d8bcb...930 Jeg skjønner faktisk ikke hvordan det er mulig å være dypt uenig med FRP i de fleste saker og samtidig støtte enn av de mest ekstreme politikerene de har. Hvilke saker er du dypt uenig i? Anonymkode: ff274...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå