Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #1 Skrevet 18. februar 2021 Jeg er fullstendig uenig i det meste av politikken til FrP, men har respekt for Siv Jensen. Jeg synes hun er ryddig og dyktig. Sylvi Listhaug er derimot bare skummel. Makan til populist. Hun vet akkurat hvordan hun skal spille på følelser og folks frykt for det fremmede. Anonymkode: 7db36...5c7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #2 Skrevet 18. februar 2021 Mente å legge denne på skravle😐 Anonymkode: 7db36...5c7
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #3 Skrevet 18. februar 2021 Har ikke respekt for Jensen, da hun har innrømmet å ha visst om varsler om seksuelle overgrep gjort av Frp-topper - uten at hun meldte det videre til politiet. Hun benektet det først, så innrømmet hun det lenge etterpå. I en eller to andre saker fikk hun meldinger om det, og fikk flere henvendelser fra flere personer - og nekter for å huske noe av det i ettertid. Slike kan og bør man ikke ha respekt for! Og Listhaug - hun er en manipulator av rang. Spiller så uskyldig når det er til hennes eget beste, passer på å ha korset sitt veldig godt synlig når det skal bagatellisere helt uakseptable utsagn fra hennes side, og så lar hun være å bruke det synlig når det ikke har særlig hensikt for henne. Hun manipulerer, hun har lite eller ingen respekt for Stortinget, det har hun jo vist i et par saker. Hun driver en voldsom polarisering av politikken, går for populistiske saker for å sanke stemmer. Grunn og ikke troverdig. Jeg stemmer ikke Frp, men de har noen politikere som opptrer noenlunde ordentlig og troverdig og med respekt for den stillingen de har. At de som parti la være å fremme disse, men heller går for de som skaper polarisering, det sier noe om partiet som helhet, og det er ikke noe positivt. Et parti med store ord og kraftige røster, men lite innhold bortsett fra i mindre populistiske saker som de selv tjener på. Regner med at de nå er rimelig desperate etter å sanke stemmer til høsten. Viktig å huske at disse også har valgt å kurse seg i manipulasjon og påvirkning av samme som Trump brukte tidligere. Strategiene deres er lett å gjennomskue om man bare er villig til å åpne øynene. Anonymkode: bfc6a...a2c
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2021 #4 Skrevet 18. februar 2021 Helt enig i at Sylvi er en manipulator. Hun er veldig lik Donald der. Og akkurat som Donald så vil hun ikke tåle at noen sier mot henne. Ikke nok med det, den som er så meget som uenig med henne vil få kjenne på partipisken så fort at vedkommende ikke skjønt hva som skjedde. Sylvis storhetsvanvidd vil drive partiet til grunnen. Gleder meg allerede! Anonymkode: 42671...76d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #5 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Helt enig i at Sylvi er en manipulator. Hun er veldig lik Donald der. Og akkurat som Donald så vil hun ikke tåle at noen sier mot henne. Ikke nok med det, den som er så meget som uenig med henne vil få kjenne på partipisken så fort at vedkommende ikke skjønt hva som skjedde. Sylvis storhetsvanvidd vil drive partiet til grunnen. Gleder meg allerede! Anonymkode: 42671...76d Jeg er redd hun heller kommer til å styrke partiet. Det er mye hat og frustrasjon der ute. Anonymkode: 7db36...5c7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #6 Skrevet 19. februar 2021 Snakker meg om å gå fra asken til ilden 😨 Anonymkode: db347...32f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #7 Skrevet 19. februar 2021 Dette sier Per Sandberg til Aftenposten: De destruktive kreftene som har herjet partiet det siste tiåret vinner frem med Sylvi Listhaug ved roret. Nå blir det ikke bare å skru klokka tilbake til Carl. I Hagens Frp, der man satt i skogen og gaulet. Jeg tror dessverre vi få mer veldig annerledes Frp uten Siv. Mer nasjonalisme, mer misnøye, mer bråk. Aldri vært spesielt enig med Sandberg, men her tror jeg dessverre han har rett. Anonymkode: 7db36...5c7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #8 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette sier Per Sandberg til Aftenposten: De destruktive kreftene som har herjet partiet det siste tiåret vinner frem med Sylvi Listhaug ved roret. Nå blir det ikke bare å skru klokka tilbake til Carl. I Hagens Frp, der man satt i skogen og gaulet. Jeg tror dessverre vi få mer veldig annerledes Frp uten Siv. Mer nasjonalisme, mer misnøye, mer bråk. Aldri vært spesielt enig med Sandberg, men her tror jeg dessverre han har rett. Anonymkode: 7db36...5c7 Ja, dette tenker jeg og. Det kan bli skummelt. Anonymkode: ac5d8...adf
amandine Skrevet 19. februar 2021 #9 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Dette sier Per Sandberg til Aftenposten: De destruktive kreftene som har herjet partiet det siste tiåret vinner frem med Sylvi Listhaug ved roret. Nå blir det ikke bare å skru klokka tilbake til Carl. I Hagens Frp, der man satt i skogen og gaulet. Jeg tror dessverre vi få mer veldig annerledes Frp uten Siv. Mer nasjonalisme, mer misnøye, mer bråk. Aldri vært spesielt enig med Sandberg, men her tror jeg dessverre han har rett. Anonymkode: 7db36...5c7 Jeg tror aldri jeg har tenkt at jeg kunne være enig i noe som helst han har ytret, men dette er jeg enig i. Jeg synes Listhaug er kjempeskummel.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #10 Skrevet 19. februar 2021 amandine skrev (29 minutter siden): Jeg tror aldri jeg har tenkt at jeg kunne være enig i noe som helst han har ytret, men dette er jeg enig i. Jeg synes Listhaug er kjempeskummel. Og hvis spekulasjonene om at enten Tybring-Gjedde eller Helgheim kan bli hennes nestleder stemmer mister jeg nattesøvnen. Anonymkode: 7db36...5c7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #11 Skrevet 19. februar 2021 Det er morsomt hvordan Sandberg har fått et mer nyansert syn på partiet og virkeligheten etter at han fikk seg melaninrik dame. Han er nå litt søt, da. Men før var han jo en av de verste i partiet, på linje med Listhaug. Anonymkode: 2b696...668
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #12 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det er morsomt hvordan Sandberg har fått et mer nyansert syn på partiet og virkeligheten etter at han fikk seg melaninrik dame. Han er nå litt søt, da. Men før var han jo en av de verste i partiet, på linje med Listhaug. Anonymkode: 2b696...668 Listhaug er verre. Sandberg virker rett og slett dum nok til å tro på det han i sin tid sa, Listhaug er mye mer kalkulerende og manipulerende. Anonymkode: db347...32f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #13 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Og hvis spekulasjonene om at enten Tybring-Gjedde eller Helgheim kan bli hennes nestleder stemmer mister jeg nattesøvnen. Anonymkode: 7db36...5c7 Det kan fort bli bensin på kommentarfeltet som allerede er i full fyr. En som deler påstander og etterpå sier, nei vet ikke om det er sant. Ei som bevisst legger ut for å provosere sånn akkurat på grensen for akseptabelt og etterpå tenker at å si unnskyld kan gjøre fint gjøre slik: beklager at DU FØLTE at jeg gjorde noe ugreit. Ja jøss. Dream team. Anonymkode: d49db...d12
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2021 #14 Skrevet 19. februar 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er morsomt hvordan Sandberg har fått et mer nyansert syn på partiet og virkeligheten etter at han fikk seg melaninrik dame. Han er nå litt søt, da. Men før var han jo en av de verste i partiet, på linje med Listhaug. Anonymkode: 2b696...668 Eller kanskje det bare var et farmenopphold med Mimir 😅 Anonymkode: d49db...d12
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #15 Skrevet 20. februar 2021 Sylvi Listhaug er Norges skumleste politiker. En med platt retorikk som appellerer til de enkleste blant oss, og som i likhet med Trump spiller offerrollen og fyrer opp under konspirasjonsteorier. En kan bare håpe at Frp revner innenfra, egentlig. Anonymkode: 54b9b...0d5
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #16 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Sylvi Listhaug er Norges skumleste politiker. En med platt retorikk som appellerer til de enkleste blant oss, og som i likhet med Trump spiller offerrollen og fyrer opp under konspirasjonsteorier. En kan bare håpe at Frp revner innenfra, egentlig. Anonymkode: 54b9b...0d5 Hun er en skremmende dyktig demagog. Anonymkode: 7db36...5c7
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #17 Skrevet 20. februar 2021 Nå er det jo faktisk ikke bestemt alt det er Sylvi som skal ta over roret. Siw sitter til i mai, og da er det valg. Det er stor splittelse i partiet når det gjelder Sylvi. Om hun blir valgt, vil de få en stor flukt av medlemmer og aktive politikere som er i den leiren som er orientert u retning Høyre. Anonymkode: 50bd1...d0b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #18 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Nå er det jo faktisk ikke bestemt alt det er Sylvi som skal ta over roret. Siw sitter til i mai, og da er det valg. Det er stor splittelse i partiet når det gjelder Sylvi. Om hun blir valgt, vil de få en stor flukt av medlemmer og aktive politikere som er i den leiren som er orientert u retning Høyre. Anonymkode: 50bd1...d0b Men det er vel ingen andre reelle kandidater? Anonymkode: ff274...257
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #19 Skrevet 20. februar 2021 Den altfor tette koblingen til First House er også skummel. Anonymkode: bfc6a...a2c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #20 Skrevet 20. februar 2021 Nå er ikke Sylvi Listhaug valgt. Foreløpi. Og det er absolutt splittelse i partiet, noen ønsker Listhaug som leder, andre blir kvalme av tanken. Sylvi Listhaug er uansett en av Norges farligste politikere. Hun har svært mye til felles med Donald Trump, men hun er ekstremt mye mer intelligent, har større kunnskaper og er utspekulert som få. Hun er iskaldt beregnende, og er det noe hun virkelig kan, så er det å sette grupper opp mot hverandre. Norge har knapt nok hatt noen mer populistisk politiker, med kors når det gagner henne, og uten når dét gagner. Anonymkode: 0fee0...2dc
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2021 #21 Skrevet 20. februar 2021 Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Men det er vel ingen andre reelle kandidater? Anonymkode: ff274...257 Det vil vise seg. 2. nestleder er vår alles Terje Søvikne (🤢), og så er det jo Ketil Solvik Olsen da. Spør du meg er søren meg bedre med Sylvi enn Tybring-Gjedde i alle fall. ingen kandidater de har er bra, dessverre. 😞 Anonymkode: 50bd1...d0b
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #22 Skrevet 21. februar 2021 Håper virkelig Listhaug tar over. Hun er den eneste ærlige politikeren i Norge. Hun tar vare på oss som frykter at landet blir solgt. Hun ønsker å verne om norsk kultur og norske egenart. Det er positivt for mangfoldet. Vi er tross alt en bitte liten nasjon i verden. At vi skal ha landet fullt av fremmedkulturelle er ikke noe positivt synes jeg. Det finnes mange milliarder fremmedkulturelle, men bare 5 millioner nordmenn. Anonymkode: c05d5...f9f
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #23 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Håper virkelig Listhaug tar over. Hun er den eneste ærlige politikeren i Norge. Hun tar vare på oss som frykter at landet blir solgt. Hun ønsker å verne om norsk kultur og norske egenart. Det er positivt for mangfoldet. Vi er tross alt en bitte liten nasjon i verden. At vi skal ha landet fullt av fremmedkulturelle er ikke noe positivt synes jeg. Det finnes mange milliarder fremmedkulturelle, men bare 5 millioner nordmenn. Anonymkode: c05d5...f9f Ingen politiker er ærlig. Anonymkode: ff274...257
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #24 Skrevet 21. februar 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Håper virkelig Listhaug tar over. Hun er den eneste ærlige politikeren i Norge. Hun tar vare på oss som frykter at landet blir solgt. Hun ønsker å verne om norsk kultur og norske egenart. Det er positivt for mangfoldet. Vi er tross alt en bitte liten nasjon i verden. At vi skal ha landet fullt av fremmedkulturelle er ikke noe positivt synes jeg. Det finnes mange milliarder fremmedkulturelle, men bare 5 millioner nordmenn. Anonymkode: c05d5...f9f FRP er jo et av de partiene som fronter det å selge Norge. Om det var opp til dem ville det meste vært privatisert og den som betalte mest fikk det (uavhengig av om det er norske eller utenlandske interesser). Listhaug er noen lange steg mot høyre. Blir spennende/ skummelt å se virkningen (om hun blir valg). Anonymkode: e4189...899
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2021 #25 Skrevet 21. februar 2021 Sylvi Listhaug har heldigvis en suveren evne til å føkke opp alt hun holder på med etter kun kort tid. Hun blir ikke leder lenge, uansett. Anonymkode: 8c38b...939
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå