Syngensang Skrevet 16. februar 2021 #26 Skrevet 16. februar 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (7 minutter siden): Men igjen, hvorfor gidder du å svare når du ikke har noe videre konstruktivt å komme med? Det er jo ei forklaring på kvifor nokon lyg om valdtekt. Det kan vel ikkje bli så mykje meir konstruktivt enn det?
Sommerkroppen 2029 Skrevet 16. februar 2021 #27 Skrevet 16. februar 2021 Syngensang skrev (13 minutter siden): Det er jo ei forklaring på kvifor nokon lyg om valdtekt. Det kan vel ikkje bli så mykje meir konstruktivt enn det? Ok
Sommerkroppen 2029 Skrevet 16. februar 2021 #28 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Hvorfor gidder du å gnåle videre om dette? Jeg kom med et innspill og har forklart poenget mitt. Du må gjerne mene at det var lite konstruktivt, det er helt i orden for meg. Jeg mener veldig mye av det som legges ut i dette forumet er lite konstruktivt jeg og, men det blir jo ikke noe bedre av at folk gnåler om det i eninga. Mener du noe er dumt, uforståelig eller lite konstruktivt, gå videre. Anonymkode: 450ca...aeb Oida beklager så mye for at jeg tråkket deg på tærne 🙄🙈
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #29 Skrevet 16. februar 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (9 minutter siden): Oida beklager så mye for at jeg tråkket deg på tærne 🙄🙈 Helt i orden du! Føler ikke du tråkker meg på tærne heller, det ble bare litt meningsløst masete 😊 Anonymkode: 450ca...aeb
Sommerkroppen 2029 Skrevet 16. februar 2021 #30 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Helt i orden du! Føler ikke du tråkker meg på tærne heller, det ble bare litt meningsløst masete 😊 Anonymkode: 450ca...aeb Ok og du henger fortsatt på du også😊
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #31 Skrevet 16. februar 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (6 minutter siden): Ok og du henger fortsatt på du også😊 Ja jeg synes en beklagelse fortjener anerkjennelse, jeg er da godt oppdratt 😊 Anonymkode: 450ca...aeb
Sommerkroppen 2029 Skrevet 16. februar 2021 #32 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Ja jeg synes en beklagelse fortjener anerkjennelse, jeg er da godt oppdratt 😊 Anonymkode: 450ca...aeb Sånn kan man jo også se det😊
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #33 Skrevet 16. februar 2021 6 hours ago, Anonym bruker said: Hvorfor? Jeg forstår ikke de som faktisk helt oppriktig lyver om dette. Noen for oppmerksomhet, andre fordi de var forelsket i en fyr som avviste dem. Jeg hørte nettopp om ei som gjorde dette. Hun var forelsket i en populær gutt som var sammen men en annen jente. Hun hadde prøvd seg på ham, men han avslo. Så kom det plutselig ut at han hadde voldtatt jenta. Dette var 100% løgn. Jenta tilstod dette tilslutt, etter å ha fortalt historien annerledes for hver gang. Politiet var også involvert. Gutten hadde alibi for tidspunktet hun hadde sagt at det skjedde, så hun innrømte at alt var løgn. Men hvem gjør sånt? Man må jo være temmelig selvsentrert for å komme på sånt? Unødvendig i si at guttens liv ble til et helvete, og mange mistror han fortsatt. Forholdet hans tok også slutt. Jeg må presisere at det selvsagt er mange slike saker som stemmer, men i noen tilfeller så gjør det jo ikke det. Og det er direkte stygt gjort. Anonymkode: afc70...5ab tragisk at folk lyer om det om det er mann eller dame Anonymkode: 19729...d7b
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #34 Skrevet 16. februar 2021 Sommerkroppen 2029 skrev (5 timer siden): Dette er faktisk noe ei jeg kjenner kunne gjort. Det finnes kvinner som gjør sånt for å få sympati og oppmerksomhet. Sykt, men sant. Hun jeg kjenner har opptil flere ganger sagt at navngitte personer har psyket henne ut i tidligere forhold, og at den ene hun var sammen med hadde voldtatt henne. I ettertid har hun gjenopptatt kontakten med både den ene og andre eksen, så jeg anser det som veldig lite troverdig det hun har sagt. Den ene eksen hun mente hun måtte rømme fra og som var verst, var hun plutselig bestevenner med da det ble slutt med daværende samboer. De hang sammen som erteris, så da var han god å ha igjen. Det var liksom helt naturlig igjen, og hun likte ikke spørsmål om dette var han fyren hun engang hadde fortalt var så voldelig og kontrollerende. Damen er veldig glad i sympati. Og det er ingen grenser for hva hun kan si om andre for å få det. Noen er bare sånn. Mange forstår ikke helt hva voldtekt er og hva som er normal atferd etterpå. Det du beskriver høres ikke uvanlig ut. Tenk bare på vitnemål til kvinnene som N & D redaktøren ble dømt for voldtekt av. , Anonymkode: 56f22...36a
Sommerkroppen 2029 Skrevet 16. februar 2021 #35 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Mange forstår ikke helt hva voldtekt er og hva som er normal atferd etterpå. Det du beskriver høres ikke uvanlig ut. Tenk bare på vitnemål til kvinnene som N & D redaktøren ble dømt for voldtekt av. , Anonymkode: 56f22...36a Jo jeg forstår veldig godt hva voldtekt er for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #36 Skrevet 16. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hi, det er greit at du ikke forstår folk som lyver om voldtekt. Jeg antar at du heller ikke forstår folk som voldtar, folk som misbruker barn, folk som stjeler, folk som utsetter andre for vold, folk som deler nakenbilder av andre uten godkjenning, folk som mishandler dyr osv osv heller? Anonymkode: 450ca...aeb Nettopp Anonymkode: 1bc1b...a2f
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2021 #37 Skrevet 16. februar 2021 Man skal ikke ta det for gitt at det ikke er skjedd selv om hun sier det . Jeg ble voldtatt, fortalte det til noen venninner etter en stund. Ryktet spredde seg. Endte med at voldtektsmannen og kameraten kom å truet meg på livet hvis ikke jeg tok tilbake det jeg hadde sagt. Dette var skulle mennesker i dårlig miljø. Endte med at jeg fortalte de at jeg hadde lyvd. Var livredd for de guttene. Anonymkode: 5d7bc...a03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå