Gå til innhold

Hvor mange jakker har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Teller hele 12 jakker i skapet. Er det veldig mye? På tide med en opprydding kanskje... Hvor mange jakker/kåper har du? 

Anonymkode: 8413d...fdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 20 :)

Anonymkode: 4a536...627

Skrevet

Hmm 46 stk. sist jeg sjekka

Anonymkode: 82948...100

Skrevet

Jeg har 2 + en fleecejakke som passer og som jeg får lukket igjen. Har sikkert 10-15 som ikke passer. Har ikke en eneste kåpe, det har jeg aldri hatt.

Anonymkode: 84807...76c

Skrevet

To vinterjakker, to overgangsjakker og to sommerjakker. Trenger ikke mer enn det, så ja, på tide å rydde litt

Anonymkode: 438ce...fb0

Skrevet

1 jakke.

Kanskje på tide å prioritere klær til meg selv...

Anonymkode: 34684...b14

Skrevet

1 vinterjakke.

2 jakker som er uten for, en sort vanntett og en mørkeblå i et litt tykt stoff.

1 fleecejakke, eller hundejakka som jeg kaller den ;) Lommer fulle av godbiter, bæsjeposer osv, bruker den når jeg lufter hunden.

Anonymkode: dc3cd...ed0

Skrevet

Kommer jo an på hva jeg teller med.

1 dunjakke

1 allværsjakke

1 anorakk

1 skinnjakke

2 arbeidsjskker (jobber ute)

1 tynn dunjakke

2 tykke fleecejakker

2 ynne fleecejakker

2 lusekofter

1 bunadsjakke

2 skijakker

1 løpejakke

2 regnjakker

1 lang ulljakke

1 kåpe til pent

Det blir 21 stykker. Alle brukes jevnlig og holder i mange, mange år.

 

 

Anonymkode: ede5f...d89

Skrevet

Skal vi se...

2 dunjakker med reklame 

1 skikkelig vinterjakke (ny)

1 gammel vinterjakke (røykejakka...)

2 mellomsesong (den ene må jeg få skifta glidelås i. Den er stygg som juling, men jeg elsker den)

1 regnjakke 

1 "Ola"-jakke 

2 kåper

Det ble 10.  Sikkert nok! 

 

 

Anonymkode: 15b91...52b

Skrevet (endret)

5 dunjakker/parka

4 allværsjakker med og uten fór

1 regnjakke

3 jeansjakker

1 skinnjakke

5 blazere

2 trenchcoat

8 ullkåper

2 skijakker

1 Bergans ulljakk

1 Kåpe i "pels"

8 jakker av ymse slag

1 tykk skjorte som brukes som jakke

 

42 stk.....som jeg kom på her og nå 🤔

Endret av It's all about me
Kom på en til...
Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Kommer jo an på hva jeg teller med.

1 dunjakke

1 allværsjakke

1 anorakk

1 skinnjakke

2 arbeidsjskker (jobber ute)

1 tynn dunjakke

2 tykke fleecejakker

2 ynne fleecejakker

2 lusekofter

1 bunadsjakke

2 skijakker

1 løpejakke

2 regnjakker

1 lang ulljakke

1 kåpe til pent

Det blir 21 stykker. Alle brukes jevnlig og holder i mange, mange år.

 

 

Anonymkode: ede5f...d89

Jeg sunes foresten ikke du skal kvitte deg med noen av jakkene. Du skal bare la vær å skaffe deg fler før duhar brukt opp dem du har.

Anonymkode: ede5f...d89

Skrevet
It's all about me skrev (1 minutt siden):

5 dunjakker/parka

3 allværsjakker

1 regnjakke

3 jeansjakker

1 skinnjakke

5 blazere

2 trenchcoat

8 ullkåper

2 skijakker

1 Bergans ulljakk

1 Kåpe i "pels"

8 jakker av ymse slag

1 tykk skjorte som brukes som jakke

 

41 stk.....som jeg kom på her og nå 🤔

Oi!

Du har yttertøy for resten av livet og sikker 3 liv til.

Anonymkode: ede5f...d89

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Oi!

Du har yttertøy for resten av livet og sikker 3 liv til.

Anonymkode: ede5f...d89

I teorien ja, i praksis blir det nok fler.

Funfact: 5 kom i hus i løpet av desember og til nå 😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

1 vinterjakke.

2 jakker som er uten for, en sort vanntett og en mørkeblå i et litt tykt stoff.

1 fleecejakke, eller hundejakka som jeg kaller den ;) Lommer fulle av godbiter, bæsjeposer osv, bruker den når jeg lufter hunden.

Anonymkode: dc3cd...ed0

Du går med samme jakke hele vinteren? Så utrolig kjedelig både for deg og de som omgås deg.

Anonymkode: 25ae4...c75

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du går med samme jakke hele vinteren? Så utrolig kjedelig både for deg og de som omgås deg.

Anonymkode: 25ae4...c75

Hvorfor skulle det være kjedelig? 

Anonymkode: 8413d...fdb

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du går med samme jakke hele vinteren? Så utrolig kjedelig både for deg og de som omgås deg.

Anonymkode: 25ae4...c75

Jeg har også få jakker og bare en vinterjakke. Det er jo bare et plagg for å holde varmen, hvorfor skulle jeg hatt flere? De få gangene den må vaskes, tørker den over natten. Gi meg gjerne en grunn til å skulle ha flere, for jeg har levd med kun én vinterjakke pr. vinter i flere tiår nå uten å savne noen flere. Bytter når en begynner å bli slitt, altså 4-6 års mellomrom. 

Anonymkode: ee45e...6a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har også få jakker og bare en vinterjakke. Det er jo bare et plagg for å holde varmen, hvorfor skulle jeg hatt flere? De få gangene den må vaskes, tørker den over natten. Gi meg gjerne en grunn til å skulle ha flere, for jeg har levd med kun én vinterjakke pr. vinter i flere tiår nå uten å savne noen flere. Bytter når en begynner å bli slitt, altså 4-6 års mellomrom. 

Anonymkode: ee45e...6a2

Orker ikke forklare hvorfor det er kjedelig. Hverken for deg eller hun ovenfor. 🙄

Anonymkode: 25ae4...c75

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du går med samme jakke hele vinteren? Så utrolig kjedelig både for deg og de som omgås deg.

Anonymkode: 25ae4...c75

Hvorfor skal de som omgås meg kjede seg pga jakken min? 

Om dine venner synes det er kjedelig å være sammen med deg fordi du bruker den samme jakken flere ganger på rad....da sier det mere om deg og dine venner, enn mengden jakker.

Anonymkode: ebed0...c82

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Orker ikke forklare hvorfor det er kjedelig. Hverken for deg eller hun ovenfor. 🙄

Anonymkode: 25ae4...c75

Tror neppe at mange jakker gjør deg spesielt mer lystig altså, du er nok like grinete uansett.

Anonymkode: 84807...76c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Orker ikke forklare hvorfor det er kjedelig. Hverken for deg eller hun ovenfor. 🙄

Anonymkode: 25ae4...c75

Så du har ingen grunn sånn egentlig? Jaja, da er det jo ikke et problem da 🤷‍♀️

Anonymkode: ee45e...6a2

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Du går med samme jakke hele vinteren? Så utrolig kjedelig både for deg og de som omgås deg.

Anonymkode: 25ae4...c75

😂😂😂 

Anonymkode: bede5...ce1

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Du går med samme jakke hele vinteren? Så utrolig kjedelig både for deg og de som omgås deg.

Anonymkode: 25ae4...c75

Ja, jeg kjenner en person som kun har én vinterjakke.

Jeg synes det er kjedelig i så stor grad at det er belastende.

Hvorfor har hun bare én vinterjakke? Er det ment som en fornærmelse mot meg? Hva har jeg gjort henne, siden hun vil meg så vondt?

Jeg gråter meg i søvn hver natt!

Jeg vurderer å oppsøke psykolog for det. 

Anonymkode: 88e5e...297

Skrevet

1 vinterjakke i dun. 

2 regnjakker. 

2 ullkåper. 

1 ulljakke. 

1 anorakk. 

1 skijakke. 

2 vindtette fleecejakker. 

2 dressjakker. 

1 jeansjakke

Ser at jeg har litt lite jakker i forhold til noen andre, men jeg klarer meg fint, trenger en ny vårjakke da 😉

Anonymkode: c4e95...832

Skrevet

En skinnjakke, en vinterjakke, en Gore-tex til tur. Ja, det var det hele. Hva skal dere med så mange jakker?  

Anonymkode: 1c181...87e

Skrevet

Sikkert nærmere 50... Er veldig aktiv, så det er jo jakker for ulike aktiviteter til ulike årstider. Samme pyntejakker, hverdagsjakker osv osv.

Anonymkode: d3b84...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...