soleia Skrevet 15. februar 2021 #51 Skrevet 15. februar 2021 Likte best nr 1. ikkje så begeistra for fasongen til nr 2.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #52 Skrevet 15. februar 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Gud. Hvis du ikke forstår ordet fat så har du et stort problem, sannsynligvis større enn behovet ditt for kverulering. Dialektregelen er der ikke for ord som fat vs tallerken, men for ord som for andre kan være direkte uforståelig. Anonymkode: e8ee7...ee2 For meg, og tydeligvis flere andre i denne tråden, var ordet «frokostfat» uforståelig. Det høres ut som et serveringsfat man setter frem frokost på. Jeg har fått forklaring på ordbruk og betydning, så «problemet» er løst. Men det hadde vært enklere (og færre avsporinger i mange tråder) hvis brukere av forum benyttet bokmål eller nynorsk uten innslag av dialekt. Anonymkode: b2b74...f17
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #53 Skrevet 15. februar 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): For meg, og tydeligvis flere andre i denne tråden, var ordet «frokostfat» uforståelig. Det høres ut som et serveringsfat man setter frem frokost på. Jeg har fått forklaring på ordbruk og betydning, så «problemet» er løst. Men det hadde vært enklere (og færre avsporinger i mange tråder) hvis brukere av forum benyttet bokmål eller nynorsk uten innslag av dialekt. Anonymkode: b2b74...f17 Forstår man ikke hva hi mener så er man enten veldig vrang eller rimelig tett i pappen Anonymkode: 39c62...463
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2021 #54 Skrevet 15. februar 2021 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Forstår man ikke hva hi mener så er man enten veldig vrang eller rimelig tett i pappen Anonymkode: 39c62...463 De to tingene henger ofte sammen, vil jeg si😏 Anonymkode: 7775f...6ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå