Gå til innhold

Hadde dere sendt barnet i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Det er ikke sikkert, kanskje hun heller er ute etter bekreftelse på at det er greit å holde barnet hjemme mot barnets vilje. ;) (Og det er det selvfølgelig.)

Anonymkode: 076ab...221

Barnet er 2 år og har ingen forutsetning for å skjønne konsekvenser av gå i barnehagen og ikke. Dersom mor trenger bekreftelse for å være voksen og holde barnet hjemme «mot barnets vilje», så bør mor henvende seg til helsestasjonen å få veiledning i foreldrerollen.

selvsagt holdes barnet hjemme i en slik situasjon. Om begge foreldre må jobbe blir situasjonen anderledes. 

Anonymkode: cca6d...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde holdt hjemme. I vår bhg ble det smitte på alle avdelingene, selv om de var i kohorter. Det endte med over halvparten av alle barn og voksne som ble smittet. Dette fordi det er nok at de tar på samme port når de skal inn/ut av bhg.. 

Anonymkode: 95734...80d

Skrevet

Hi her, det er mange som er negative til å sende i bhg! Jeg leverte henne i bhg og hele barnegruppa var der, også de andre barna som har foreldre hjemme i permisjon. To av de ansatte på avdelingen hadde blitt syke til i dag, så de hadde vikar. Blir spennende å se om alle er i karantene til uka🙈

Anonymkode: 1cfa0...a9a

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hi her, det er mange som er negative til å sende i bhg! Jeg leverte henne i bhg og hele barnegruppa var der, også de andre barna som har foreldre hjemme i permisjon. To av de ansatte på avdelingen hadde blitt syke til i dag, så de hadde vikar. Blir spennende å se om alle er i karantene til uka🙈

Anonymkode: 1cfa0...a9a

Vil ikke påstå vi var negative. Du stilte et spørsmål og vi svarte. Jeg ville holdt barnet hjemme men du kan selvfølgelig velge å levere. 

Anonymkode: b1652...ed6

Skrevet

Nei heg hadde hatt barnet hjemme så lenge jeg var hjemme med en baby, kanskje ikke i vanlig tider,men aboslutt nå..

Anonymkode: f4a4c...040

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...