Anonym bruker Skrevet 12. februar 2021 #26 Skrevet 12. februar 2021 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Det er ikke sikkert, kanskje hun heller er ute etter bekreftelse på at det er greit å holde barnet hjemme mot barnets vilje. (Og det er det selvfølgelig.) Anonymkode: 076ab...221 Barnet er 2 år og har ingen forutsetning for å skjønne konsekvenser av gå i barnehagen og ikke. Dersom mor trenger bekreftelse for å være voksen og holde barnet hjemme «mot barnets vilje», så bør mor henvende seg til helsestasjonen å få veiledning i foreldrerollen. selvsagt holdes barnet hjemme i en slik situasjon. Om begge foreldre må jobbe blir situasjonen anderledes. Anonymkode: cca6d...5e4
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2021 #27 Skrevet 12. februar 2021 Hadde holdt hjemme. I vår bhg ble det smitte på alle avdelingene, selv om de var i kohorter. Det endte med over halvparten av alle barn og voksne som ble smittet. Dette fordi det er nok at de tar på samme port når de skal inn/ut av bhg.. Anonymkode: 95734...80d
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2021 #28 Skrevet 12. februar 2021 Hi her, det er mange som er negative til å sende i bhg! Jeg leverte henne i bhg og hele barnegruppa var der, også de andre barna som har foreldre hjemme i permisjon. To av de ansatte på avdelingen hadde blitt syke til i dag, så de hadde vikar. Blir spennende å se om alle er i karantene til uka🙈 Anonymkode: 1cfa0...a9a
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2021 #29 Skrevet 12. februar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hi her, det er mange som er negative til å sende i bhg! Jeg leverte henne i bhg og hele barnegruppa var der, også de andre barna som har foreldre hjemme i permisjon. To av de ansatte på avdelingen hadde blitt syke til i dag, så de hadde vikar. Blir spennende å se om alle er i karantene til uka🙈 Anonymkode: 1cfa0...a9a Vil ikke påstå vi var negative. Du stilte et spørsmål og vi svarte. Jeg ville holdt barnet hjemme men du kan selvfølgelig velge å levere. Anonymkode: b1652...ed6
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2021 #30 Skrevet 12. februar 2021 Nei heg hadde hatt barnet hjemme så lenge jeg var hjemme med en baby, kanskje ikke i vanlig tider,men aboslutt nå.. Anonymkode: f4a4c...040
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå