GĂ„ til innhold

Hundeeiere som har den i sengenđŸ€ź

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vel, jeg kjenner jeg blir mer kvalm av alle fisefine besservissere. Men ingen av de skal ligge i senga mi, og jeg bryr meg fint lite om hvem som ligger i senga di. Hva med Ä ikke bry seg sÄ veldig med ting man ikke har noe med? 

Anonymkode: 034ea...c90

Er man besservisser og fisefin hvis man mener hund i senga er uhygienisk og ekkelt? 

Anonymkode: 2d23c...a7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Er man besservisser og fisefin hvis man mener hund i senga er uhygienisk og ekkelt? 

Jeg tenker at hver og en fÄr gjÞre sine vurderinger. Det er uansett ikke noe noen andre har noe med. 

Fisefin-kommentaren var myntet pÄ andre, helt uvesentlige ting enkelte mente var ekle. Fei for egen dÞr, og ikke bry deg med hvilke valg andre tar, sÄ lenge det er innen rimelighetens grenser. 

Hunder er ikke de reneste dyrene jeg vet om, men neimen ikke de verste, heller. VÄr hund ligger i sofaen, og pÄ hytta ligger den ogsÄ i senga. VÄrt hus/vÄr hytte - vÄre valg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tenker at hver og en fÄr gjÞre sine vurderinger. Det er uansett ikke noe noen andre har noe med. 

Fisefin-kommentaren var myntet pÄ andre, helt uvesentlige ting enkelte mente var ekle. Fei for egen dÞr, og ikke bry deg med hvilke valg andre tar, sÄ lenge det er innen rimelighetens grenser. 

Hunder er ikke de reneste dyrene jeg vet om, men neimen ikke de verste, heller. VÄr hund ligger i sofaen, og pÄ hytta ligger den ogsÄ i senga. VÄrt hus/vÄr hytte - vÄre valg. 

Men man bryr seg ikke nÞdvendigvis sÄ mye om valg andre tar selv om man synes valgene de tar er ekle? Det angÄr ikke meg at naboen spiser buser eller at kollegaen min skifter pÄ senga én gang i skuddÄret, og det er jo ikke noe jeg gÄr og tenker pÄ eller plages av. Men jeg synes jo fremdeles det er ekkelt, selv om jeg ikke «har noe med det». Tror dette handler om at noen tar det som en personlig fornÊrmelse at andre synes noe de gjÞr er ekkelt. For Ä bruke samme argumentasjon: Ingen har noe med hva jeg synes er ekkelt.

Skrevet

Har begge kattene i senga, og jeg ELSKER det đŸ€©đŸ€©

Anonymkode: 53edf...07f

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Men man bryr seg ikke nÞdvendigvis sÄ mye om valg andre tar selv om man synes valgene de tar er ekle? Det angÄr ikke meg at naboen spiser buser eller at kollegaen min skifter pÄ senga én gang i skuddÄret, og det er jo ikke noe jeg gÄr og tenker pÄ eller plages av. Men jeg synes jo fremdeles det er ekkelt, selv om jeg ikke «har noe med det». Tror dette handler om at noen tar det som en personlig fornÊrmelse at andre synes noe de gjÞr er ekkelt. For Ä bruke samme argumentasjon: Ingen har noe med hva jeg synes er ekkelt.

Dét har du rett i! Jeg har ikke noe med hva du synes er ekkelt, eller motsatt. Men vi holder det for oss selv. 

Skrevet

Alt folk skal blande seg opp i...

Anonymkode: 884ea...db7

Skrevet

Hundehatet her inne nĂ„r stadig nye hĂžyder. For en oppegĂ„ende hundeeier som plukker opp dritten og ikke har dem i senga, er det rett og slett litt vondt Ă„ lese alt det stygge som skrives her😱

Skrevet

Jeg trykker pÄ mobilen etter jeg har lagt meg, uten Ä vaske hendene fÞr jeg legger meg for Ä sove. Tror (vet ikke altsÄ) at jeg har sykt mange bakterier pÄ fingrene. Jeg har ikke hundene i senga men jeg har ikke meninger om hva andre gjÞr.

Anonymkode: 1f94c...0fd

Skrevet
Hengebukksvinet skrev (1 time siden):

Hundehatet her inne nĂ„r stadig nye hĂžyder. For en oppegĂ„ende hundeeier som plukker opp dritten og ikke har dem i senga, er det rett og slett litt vondt Ă„ lese alt det stygge som skrives her😱

AltsÄ... hat?!?

Skrevet

Det er verre med de som ikke plukker opp dritten etter hunden? Hvorfor gjÞr de ikke det? Ser masse av det nÄr jeg gÄr tur. BÞr skamme seg.

Anonymkode: b1507...f47

Skrevet

Jeg syns Ä det er dritekkelt ! Men har fÄtt en hund nÄ som ikke rÞyter og bades 1 gang i uka. Holden den kortklipt og vasker labbene hver dag. Han fÄr ligge i senga til hu minste, pÄ et pledd. Jeg har den ikke i senga. Alltid syns alle hunder var grisete. Men blir noe annent med en egen. Men ja ser den kan dra med mÞkk inn. Men vasker bare litt oftere og skifter pÄ senga oftere . 

Anonymkode: 33cc9...151

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nÄ):

Jeg syns Ä det er dritekkelt ! Men har fÄtt en hund nÄ som ikke rÞyter og bades 1 gang i uka. Holden den kortklipt og vasker labbene hver dag. Han fÄr ligge i senga til hu minste, pÄ et pledd. Jeg har den ikke i senga. Alltid syns alle hunder var grisete. Men blir noe annent med en egen. Men ja ser den kan dra med mÞkk inn. Men vasker bare litt oftere og skifter pÄ senga oftere . 

Anonymkode: 33cc9...151

"Alle andre sine hunder er ekle, men ikke min" 

DĂŠvver av latter!

Anonymkode: 28a50...ad6

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nÄ):

DĂŠvver av latter!

Det er ikke hunden i seg selv folk synes er ekkel tror jeg. De fleste hunder er jo sĂžtklumper ❀Det er alt den drar med seg opp i senga der man sover man synes er ekkelt.

Men i enkeltes hode er man visst hundeHATER om man synes det er ekkelt med hund i senga.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

DĂŠvver av latter!

SÄnn er det jo ofte. Samme med barn. Man reagerer ikke like sterkt pÄ ekle ting (snÞrr og dritt f.eks.) nÄr man er glad i noen. Fremmedes snÞrr og dritt er mye verre. Irrasjonelt? Mulig det, men sÄnn er det. 

Anonymkode: 7ff86...0aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Katten sover sammen med meg. Er det sÄ ekkelt? 

Anonymkode: e58d9...8a2

Katter er jo veldig renslige da, og vasker pelsen ofte, sÄ sammenliket med hund er det jo lite ekkelt. Blir jo hÄr da, og de fanger jo mus og kan ha mark i magen. Ville ikke hatt katt i sengen heller jeg, men om en hund hadde vÊrt i sengen min hadde jeg mÄttet vaske alt i senga. Det er nasty, bare lukta av hund er jo fÊl. 

Anonymkode: 6508c...315

Skrevet
On 2/11/2021 at 8:15 AM, Anonym bruker said:

Hva F feiler det hundeeiere som har hunden i sengen sin? Noe sÄ vanvittig ekkelt og uhygienisk skal man lete lenge etter. Min venninne har alltid hunden i sengen sin. Da jeg sa at det var ekkelt og uhygienisk, ble hun sur og nektet. Hun mÄtte til slutt innse at jeg hadde rett. Spurte hvor ofte hun dusjet og vasket hunden, noe hun ikke hadde nÞyaktig svar pÄ, men det var ikke hver uke for Ä si det sÄnn, og hvor ofte hun byttet sengetÞy, som var ca hver 14. dag. Er dere klar over hvor mye dritt hunden tar med seg i sengen? Noe sÄ ekkelt. Hva feiler det dere som har hunden i sengen og i sofaen? 

Anonymkode: 969a1...abb

hvorfor bryr du deg om det egentlig? er vel ikke din sak. Jeg har ikke hund, men kjenner mange som har, de fleste dusjer jo hunden hvis den skal i senga

Anonymkode: b8a5b...f3c

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

SÄnn er det jo ofte. Samme med barn. Man reagerer ikke like sterkt pÄ ekle ting (snÞrr og dritt f.eks.) nÄr man er glad i noen. Fremmedes snÞrr og dritt er mye verre. Irrasjonelt? Mulig det, men sÄnn er det. 

Anonymkode: 7ff86...0aa

Helt riktig! Jeg virkelig MISLIKER andres unger, kan ikke fordra unger generelt, skitne, snÞrrete, ekle, lukter ekkelt, brÄker, sutrer, er uoppdragne....FYSJ!! Ikke dra dem inn i mitt hus.

MINE unger derimot.... GULLUNGER ❀

đŸ€ŁđŸ€ŁđŸ€Ł

Anonymkode: 3781a...774

Skrevet

Hunden min fÄr ikke lov til Ä komme opp i sengen min.  Han sover ofte sammen med ungene mine, og jeg ser ikke problemet.  De dusjer hver dag og bytter stort sett sengetÞy ukentlig.  SelvfÞlgelig er hunden sjelden 100% ren, han er en hund.  Derimot er han verdens sÞteste, mykeste, snilleste og mest kosete hund.  Jeg forstÄr godt at barna liker Ä ha ham i sengene sine.  

Om ungene mine gikk rundt og kalte andre for "ekle" ville jeg reagert.  Det er en fullstendig mangel pÄ folkeskikk. 

Anonymkode: b7fe6...1ff

Skrevet

Personlig drar jeg heller pÄ besÞk til de som har hunden sin i sengen enn til de som klipper tÄneglene sine i sofaen. :)

Bortsett fra det kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva folk har i sengen sin.  

Anonymkode: 37a5c...089

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Katter er jo veldig renslige da, og vasker pelsen ofte, sÄ sammenliket med hund er det jo lite ekkelt. Blir jo hÄr da, og de fanger jo mus og kan ha mark i magen. Ville ikke hatt katt i sengen heller jeg, men om en hund hadde vÊrt i sengen min hadde jeg mÄttet vaske alt i senga. Det er nasty, bare lukta av hund er jo fÊl. 

Anonymkode: 6508c...315

Jeg synes katter er langt verre enn hunder. Hunder har du kontroll pÄ. De spiser bare det de blir servert, og dersom de ruller seg pÄ bakken pÄ tur dusjes de nÄr de kommer hjem. Katter pÄdrar seg innvollsormer ved Ä spise alt mulig, og drar hjerne halvdÞde, loppebefengte byttedyr med seg hjem. (Ute)katten har du null kontroll pÄ. Innekatt blir selvfÞlgelig noe annet. 

Anonymkode: dea73...3b4

Skrevet

Liten snill sĂžt varm myk ren hund i sengen er i hvert fall koselig. Det er det viktigste . Bakterier er det overalt uansett

Anonymkode: 77401...705

Skrevet

Heller min hund enn en mann faktisk. Har du sett alt det ekle menn gjĂžr? Raper, promper, retter pĂ„ tissen i bokseren, klĂžr seg bĂ„de i Ăžrene og i nesa. Lukter tĂ„fis, snorker... Og skal helst ligge inntil og holde rundt, tenk hvor mye bakterier det blir da. Nei takke meg til hunden min, som er mer renslig enn noen mann jeg har mĂžtt 😄 

Anonymkode: 26c26...44c

Skrevet
Anonym bruker skrev (PĂ„ 11.2.2021 den 18.15):

Hva F feiler det hundeeiere som har hunden i sengen sin? Noe sÄ vanvittig ekkelt og uhygienisk skal man lete lenge etter. Min venninne har alltid hunden i sengen sin. Da jeg sa at det var ekkelt og uhygienisk, ble hun sur og nektet. Hun mÄtte til slutt innse at jeg hadde rett. Spurte hvor ofte hun dusjet og vasket hunden, noe hun ikke hadde nÞyaktig svar pÄ, men det var ikke hver uke for Ä si det sÄnn, og hvor ofte hun byttet sengetÞy, som var ca hver 14. dag. Er dere klar over hvor mye dritt hunden tar med seg i sengen? Noe sÄ ekkelt. Hva feiler det dere som har hunden i sengen og i sofaen? 

Anonymkode: 969a1...abb

Jeg synes du burde vÊre flau over din totale mangel pÄ sosiale antenner i dette tilfellet. Og gnÄle om hvor ekkel en venninne er for et personlig valg hun tar som overhodet ikke pÄvirker deg eller vennskapet deres, helt til hun "til slutt" innrÞmmer at hun er ekkel. Du mÄ jo vÊre en sÊrdeles usympatisk person og en dÄrlig venninne. Du har sannsynligvis ikke overbevist henne i det hele tatt, hun bare ble lei av Ä hÞre pÄ deg. HÄper hun aldri inviterer deg pÄ besÞk igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...