Gå til innhold

Hundeeiere som har den i sengen🤮

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Vel, jeg kjenner jeg blir mer kvalm av alle fisefine besservissere. Men ingen av de skal ligge i senga mi, og jeg bryr meg fint lite om hvem som ligger i senga di. Hva med å ikke bry seg så veldig med ting man ikke har noe med? 

Anonymkode: 034ea...c90

Er man besservisser og fisefin hvis man mener hund i senga er uhygienisk og ekkelt? 

Anonymkode: 2d23c...a7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Er man besservisser og fisefin hvis man mener hund i senga er uhygienisk og ekkelt? 

Jeg tenker at hver og en får gjøre sine vurderinger. Det er uansett ikke noe noen andre har noe med. 

Fisefin-kommentaren var myntet på andre, helt uvesentlige ting enkelte mente var ekle. Fei for egen dør, og ikke bry deg med hvilke valg andre tar, så lenge det er innen rimelighetens grenser. 

Hunder er ikke de reneste dyrene jeg vet om, men neimen ikke de verste, heller. Vår hund ligger i sofaen, og på hytta ligger den også i senga. Vårt hus/vår hytte - våre valg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tenker at hver og en får gjøre sine vurderinger. Det er uansett ikke noe noen andre har noe med. 

Fisefin-kommentaren var myntet på andre, helt uvesentlige ting enkelte mente var ekle. Fei for egen dør, og ikke bry deg med hvilke valg andre tar, så lenge det er innen rimelighetens grenser. 

Hunder er ikke de reneste dyrene jeg vet om, men neimen ikke de verste, heller. Vår hund ligger i sofaen, og på hytta ligger den også i senga. Vårt hus/vår hytte - våre valg. 

Men man bryr seg ikke nødvendigvis så mye om valg andre tar selv om man synes valgene de tar er ekle? Det angår ikke meg at naboen spiser buser eller at kollegaen min skifter på senga én gang i skuddåret, og det er jo ikke noe jeg går og tenker på eller plages av. Men jeg synes jo fremdeles det er ekkelt, selv om jeg ikke «har noe med det». Tror dette handler om at noen tar det som en personlig fornærmelse at andre synes noe de gjør er ekkelt. For å bruke samme argumentasjon: Ingen har noe med hva jeg synes er ekkelt.

Skrevet

Har begge kattene i senga, og jeg ELSKER det 🤩🤩

Anonymkode: 53edf...07f

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Men man bryr seg ikke nødvendigvis så mye om valg andre tar selv om man synes valgene de tar er ekle? Det angår ikke meg at naboen spiser buser eller at kollegaen min skifter på senga én gang i skuddåret, og det er jo ikke noe jeg går og tenker på eller plages av. Men jeg synes jo fremdeles det er ekkelt, selv om jeg ikke «har noe med det». Tror dette handler om at noen tar det som en personlig fornærmelse at andre synes noe de gjør er ekkelt. For å bruke samme argumentasjon: Ingen har noe med hva jeg synes er ekkelt.

Dét har du rett i! Jeg har ikke noe med hva du synes er ekkelt, eller motsatt. Men vi holder det for oss selv. 

Skrevet

Alt folk skal blande seg opp i...

Anonymkode: 884ea...db7

Skrevet

Hundehatet her inne når stadig nye høyder. For en oppegående hundeeier som plukker opp dritten og ikke har dem i senga, er det rett og slett litt vondt å lese alt det stygge som skrives her😢

Skrevet

Jeg trykker på mobilen etter jeg har lagt meg, uten å vaske hendene før jeg legger meg for å sove. Tror (vet ikke altså) at jeg har sykt mange bakterier på fingrene. Jeg har ikke hundene i senga men jeg har ikke meninger om hva andre gjør.

Anonymkode: 1f94c...0fd

Skrevet
Hengebukksvinet skrev (1 time siden):

Hundehatet her inne når stadig nye høyder. For en oppegående hundeeier som plukker opp dritten og ikke har dem i senga, er det rett og slett litt vondt å lese alt det stygge som skrives her😢

Altså... hat?!?

Skrevet

Det er verre med de som ikke plukker opp dritten etter hunden? Hvorfor gjør de ikke det? Ser masse av det når jeg går tur. Bør skamme seg.

Anonymkode: b1507...f47

Skrevet

Jeg syns å det er dritekkelt ! Men har fått en hund nå som ikke røyter og bades 1 gang i uka. Holden den kortklipt og vasker labbene hver dag. Han får ligge i senga til hu minste, på et pledd. Jeg har den ikke i senga. Alltid syns alle hunder var grisete. Men blir noe annent med en egen. Men ja ser den kan dra med møkk inn. Men vasker bare litt oftere og skifter på senga oftere . 

Anonymkode: 33cc9...151

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns å det er dritekkelt ! Men har fått en hund nå som ikke røyter og bades 1 gang i uka. Holden den kortklipt og vasker labbene hver dag. Han får ligge i senga til hu minste, på et pledd. Jeg har den ikke i senga. Alltid syns alle hunder var grisete. Men blir noe annent med en egen. Men ja ser den kan dra med møkk inn. Men vasker bare litt oftere og skifter på senga oftere . 

Anonymkode: 33cc9...151

"Alle andre sine hunder er ekle, men ikke min" 

Dævver av latter!

Anonymkode: 28a50...ad6

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dævver av latter!

Det er ikke hunden i seg selv folk synes er ekkel tror jeg. De fleste hunder er jo søtklumper ❤️Det er alt den drar med seg opp i senga der man sover man synes er ekkelt.

Men i enkeltes hode er man visst hundeHATER om man synes det er ekkelt med hund i senga.

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Dævver av latter!

Sånn er det jo ofte. Samme med barn. Man reagerer ikke like sterkt på ekle ting (snørr og dritt f.eks.) når man er glad i noen. Fremmedes snørr og dritt er mye verre. Irrasjonelt? Mulig det, men sånn er det. 

Anonymkode: 7ff86...0aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Katten sover sammen med meg. Er det så ekkelt? 

Anonymkode: e58d9...8a2

Katter er jo veldig renslige da, og vasker pelsen ofte, så sammenliket med hund er det jo lite ekkelt. Blir jo hår da, og de fanger jo mus og kan ha mark i magen. Ville ikke hatt katt i sengen heller jeg, men om en hund hadde vært i sengen min hadde jeg måttet vaske alt i senga. Det er nasty, bare lukta av hund er jo fæl. 

Anonymkode: 6508c...315

Skrevet
On 2/11/2021 at 8:15 AM, Anonym bruker said:

Hva F feiler det hundeeiere som har hunden i sengen sin? Noe så vanvittig ekkelt og uhygienisk skal man lete lenge etter. Min venninne har alltid hunden i sengen sin. Da jeg sa at det var ekkelt og uhygienisk, ble hun sur og nektet. Hun måtte til slutt innse at jeg hadde rett. Spurte hvor ofte hun dusjet og vasket hunden, noe hun ikke hadde nøyaktig svar på, men det var ikke hver uke for å si det sånn, og hvor ofte hun byttet sengetøy, som var ca hver 14. dag. Er dere klar over hvor mye dritt hunden tar med seg i sengen? Noe så ekkelt. Hva feiler det dere som har hunden i sengen og i sofaen? 

Anonymkode: 969a1...abb

hvorfor bryr du deg om det egentlig? er vel ikke din sak. Jeg har ikke hund, men kjenner mange som har, de fleste dusjer jo hunden hvis den skal i senga

Anonymkode: b8a5b...f3c

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Sånn er det jo ofte. Samme med barn. Man reagerer ikke like sterkt på ekle ting (snørr og dritt f.eks.) når man er glad i noen. Fremmedes snørr og dritt er mye verre. Irrasjonelt? Mulig det, men sånn er det. 

Anonymkode: 7ff86...0aa

Helt riktig! Jeg virkelig MISLIKER andres unger, kan ikke fordra unger generelt, skitne, snørrete, ekle, lukter ekkelt, bråker, sutrer, er uoppdragne....FYSJ!! Ikke dra dem inn i mitt hus.

MINE unger derimot.... GULLUNGER ❤

🤣🤣🤣

Anonymkode: 3781a...774

Skrevet

Hunden min får ikke lov til å komme opp i sengen min.  Han sover ofte sammen med ungene mine, og jeg ser ikke problemet.  De dusjer hver dag og bytter stort sett sengetøy ukentlig.  Selvfølgelig er hunden sjelden 100% ren, han er en hund.  Derimot er han verdens søteste, mykeste, snilleste og mest kosete hund.  Jeg forstår godt at barna liker å ha ham i sengene sine.  

Om ungene mine gikk rundt og kalte andre for "ekle" ville jeg reagert.  Det er en fullstendig mangel på folkeskikk. 

Anonymkode: b7fe6...1ff

Skrevet

Personlig drar jeg heller på besøk til de som har hunden sin i sengen enn til de som klipper tåneglene sine i sofaen. :)

Bortsett fra det kunne jeg ikke brydd meg mindre om hva folk har i sengen sin.  

Anonymkode: 37a5c...089

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 timer siden):

Katter er jo veldig renslige da, og vasker pelsen ofte, så sammenliket med hund er det jo lite ekkelt. Blir jo hår da, og de fanger jo mus og kan ha mark i magen. Ville ikke hatt katt i sengen heller jeg, men om en hund hadde vært i sengen min hadde jeg måttet vaske alt i senga. Det er nasty, bare lukta av hund er jo fæl. 

Anonymkode: 6508c...315

Jeg synes katter er langt verre enn hunder. Hunder har du kontroll på. De spiser bare det de blir servert, og dersom de ruller seg på bakken på tur dusjes de når de kommer hjem. Katter pådrar seg innvollsormer ved å spise alt mulig, og drar hjerne halvdøde, loppebefengte byttedyr med seg hjem. (Ute)katten har du null kontroll på. Innekatt blir selvfølgelig noe annet. 

Anonymkode: dea73...3b4

Skrevet

Liten snill søt varm myk ren hund i sengen er i hvert fall koselig. Det er det viktigste . Bakterier er det overalt uansett

Anonymkode: 77401...705

Skrevet

Heller min hund enn en mann faktisk. Har du sett alt det ekle menn gjør? Raper, promper, retter på tissen i bokseren, klør seg både i ørene og i nesa. Lukter tåfis, snorker... Og skal helst ligge inntil og holde rundt, tenk hvor mye bakterier det blir da. Nei takke meg til hunden min, som er mer renslig enn noen mann jeg har møtt 😄 

Anonymkode: 26c26...44c

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 11.2.2021 den 18.15):

Hva F feiler det hundeeiere som har hunden i sengen sin? Noe så vanvittig ekkelt og uhygienisk skal man lete lenge etter. Min venninne har alltid hunden i sengen sin. Da jeg sa at det var ekkelt og uhygienisk, ble hun sur og nektet. Hun måtte til slutt innse at jeg hadde rett. Spurte hvor ofte hun dusjet og vasket hunden, noe hun ikke hadde nøyaktig svar på, men det var ikke hver uke for å si det sånn, og hvor ofte hun byttet sengetøy, som var ca hver 14. dag. Er dere klar over hvor mye dritt hunden tar med seg i sengen? Noe så ekkelt. Hva feiler det dere som har hunden i sengen og i sofaen? 

Anonymkode: 969a1...abb

Jeg synes du burde være flau over din totale mangel på sosiale antenner i dette tilfellet. Og gnåle om hvor ekkel en venninne er for et personlig valg hun tar som overhodet ikke påvirker deg eller vennskapet deres, helt til hun "til slutt" innrømmer at hun er ekkel. Du må jo være en særdeles usympatisk person og en dårlig venninne. Du har sannsynligvis ikke overbevist henne i det hele tatt, hun bare ble lei av å høre på deg. Håper hun aldri inviterer deg på besøk igjen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...