Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #1 Skrevet 11. februar 2021 Hva F feiler det hundeeiere som har hunden i sengen sin? Noe så vanvittig ekkelt og uhygienisk skal man lete lenge etter. Min venninne har alltid hunden i sengen sin. Da jeg sa at det var ekkelt og uhygienisk, ble hun sur og nektet. Hun måtte til slutt innse at jeg hadde rett. Spurte hvor ofte hun dusjet og vasket hunden, noe hun ikke hadde nøyaktig svar på, men det var ikke hver uke for å si det sånn, og hvor ofte hun byttet sengetøy, som var ca hver 14. dag. Er dere klar over hvor mye dritt hunden tar med seg i sengen? Noe så ekkelt. Hva feiler det dere som har hunden i sengen og i sofaen? Anonymkode: 969a1...abb
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #2 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hva F feiler det hundeeiere som har hunden i sengen sin? Noe så vanvittig ekkelt og uhygienisk skal man lete lenge etter. Min venninne har alltid hunden i sengen sin. Da jeg sa at det var ekkelt og uhygienisk, ble hun sur og nektet. Hun måtte til slutt innse at jeg hadde rett. Spurte hvor ofte hun dusjet og vasket hunden, noe hun ikke hadde nøyaktig svar på, men det var ikke hver uke for å si det sånn, og hvor ofte hun byttet sengetøy, som var ca hver 14. dag. Er dere klar over hvor mye dritt hunden tar med seg i sengen? Noe så ekkelt. Hva feiler det dere som har hunden i sengen og i sofaen? Anonymkode: 969a1...abb Skal du ligge i sengen hennes? Hvis ikke; Slutt å bry deg. Anonymkode: 28a50...ad6
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #3 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hva F feiler det hundeeiere som har hunden i sengen sin? Noe så vanvittig ekkelt og uhygienisk skal man lete lenge etter. Min venninne har alltid hunden i sengen sin. Da jeg sa at det var ekkelt og uhygienisk, ble hun sur og nektet. Hun måtte til slutt innse at jeg hadde rett. Spurte hvor ofte hun dusjet og vasket hunden, noe hun ikke hadde nøyaktig svar på, men det var ikke hver uke for å si det sånn, og hvor ofte hun byttet sengetøy, som var ca hver 14. dag. Er dere klar over hvor mye dritt hunden tar med seg i sengen? Noe så ekkelt. Hva feiler det dere som har hunden i sengen og i sofaen? Anonymkode: 969a1...abb Hvorfor bryr du deg? Anonymkode: 0afac...a67
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #4 Skrevet 11. februar 2021 Åhhh 🤦♀️🤦♀️ Hva folk har oppi sengen sin har ikke du noe med 🙄 Anonymkode: b1507...f47
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #5 Skrevet 11. februar 2021 Jeg er enig med deg, HI, men tror du virkelig at du når gjennom til folk ved å kalle dem ekle og urenslige på den måten du gjør? Anonymkode: 04ef9...218
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #6 Skrevet 11. februar 2021 Jeg ville heller ikke hatt hunden min i sengen (hun får ikke være på soverommet vårt), men har du tenkt på at hunder kan være fantastisk støtte? Et barn som mobbes og ikke har venner, eller et menneske som sliter med angst eller sorg, kan finne stor trygghet i å sove med en hund som aldri dømmer og alltid viser kjærlighet. Hunder skal ikke bades for ofte, men man bør selvfølgelig skifte på sengen oftere enn hver 14. dag (det bør man vel strengt tatt uansett). Anonymkode: dea73...3b4
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #7 Skrevet 11. februar 2021 Det er jo veldig individuelt hva eller hvem vi ønsker i senga. Jeg må innrømme at det er utrolig mange mennesker jeg blir skikkelig kvalm av å tenke på å skulle latt sove i senga! Sånne litt shabby, ustelte folk, som ikke dusjer hver dag. Hva om venninna di tenker at hun ville hatt allverdens kjøtere i senga, heller enn gubben din? Kanskje hun bare er for høflig til å si det? Tenker at det er en uting, uhøflig og vitner om manglende sosiale skills, å angripe noens levevaner slik du gjør. Det er ikke helseskadelig å sove sammen med hund. Anonymkode: 3781a...774
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #8 Skrevet 11. februar 2021 Blir man syk av å ha hunden i sengen? Hvis ikke, hva er problemet hvis de liker det? Anonymkode: 3d561...13e
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #9 Skrevet 11. februar 2021 Jeg har en liten malteser som får bli med meg opp i sengen. Jeg skifter sengetøy én gang i uken, og jeg er veldig sjeldent syk😅 Det kan da umulig plage deg så mye? Jeg har en hund som ikke røyter da. Jeg ville nok ikke hatt en stor røytende hund i sengen. Anonymkode: 17e57...a78
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #10 Skrevet 11. februar 2021 Ja, det er utrolig uhygienisk, og det kunne ikke falle meg inn å ta dyr opp i senga. Men jeg bestemmer ikke hva andre gjør i sitt liv. I teorien, hvis hunden dusjet daglig, vasket rumpa etter bæsjing, og vasket poter og eventuelt under magen etter siste luftetur på kvelden, kunne den ligget i senga om sengetøyet ble byttet en gang eller helst to, i uka. Men siden ingen har en slik hygiene på hunden sin, så er det ekkelt å ha hund i senga. Men det sier man ikke til folk som har hunden i senga😉 Anonymkode: 1ee17...935
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #11 Skrevet 11. februar 2021 Hvorfor bry seg? naboen min var så forundret (på en positiv måte) at hunden min fikk lov til å komme opp i sengen på morgenen for å kose litt. Han mente jeg var renhetsfreak og at det var fint å se jeg taklet det. jeg bryr meg absolutt ikke om hund i sengen. Sengen blir skiftet på hver uke. Hunden er røytefri og skylles i badekaret hvis det er sølete ute. Vasker med shampoo ved behov. jeg er immunsupprimert pga biologiske medisiner. Har i utgangspunktet veldig dårlig immunforsvar. Enda har jeg ikke tatt koronatest en eneste gang i løpet av denne pandemien pga forskjøelsessymptomer. Jeg jobber fult og har ikke vært borte en eneste dag pga sykdom. Barna mine har heller ikke hatt noen forkjølsessymptomer i løpet av denne pandemien og derfor ikke vært testet eller borte fra skolen. bare å syns det er ekkelt. Så lenge du ikke ligger i min seng så trenger du ikke gremmes over det. Vi er en gjeng med godt immunforsvar og blir ikke syke av det så ser ikke problemet. Anonymkode: 15aa2...ba6
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #12 Skrevet 11. februar 2021 Jeg synes også det er ufyselig ekkelt med hunder i sengen. Har hund selv og er glad i dyr, men jeg ser jo hvordan de går og trasker i grøftekanter, ruller seg på bakken ol og kunne aldri tenkt meg å ha hunden i sengen. Jeg bryr meg ikke om hva andre gjør i sin seng så lenge jeg får ha min seng ren og fri for dyr. Anonymkode: e3144...66d
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #13 Skrevet 11. februar 2021 Ja, det er utrolig ekkelt. De slikker seg jo både i rumpa og tissen, men de snuser på annen bæsj, de er garantert rester etter urin og avføring i pels etc. Ikke at man nødvendigvis blir syk, det er bare utrolig kvalmt! Anonymkode: 603a8...6ba
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #14 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Ja, det er utrolig ekkelt. De slikker seg jo både i rumpa og tissen, men de snuser på annen bæsj, de er garantert rester etter urin og avføring i pels etc. Ikke at man nødvendigvis blir syk, det er bare utrolig kvalmt! Anonymkode: 603a8...6ba Kanskje du bør oppsøke psykolog og komme inn i et behandlingsforløp for denne kvalmen din? Anonymkode: 46edc...4de
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #15 Skrevet 11. februar 2021 Kjenner jeg bryr meg nada om at folk sover med hunden sin altså. Ikke spesielt glad i hund men engasjementet mitt er ikke tilstede når det gjelder å adressere hva folk gjør som er uhygienisk. Hvorfor er du så opptatt av det HI? Skjønner ikke hvorfor det plager deg så lenge ikke du skal sove i den sengen liksom? Kan du ikke bruke energien din på noe nyttig? Anonymkode: 3afd2...0c4
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #16 Skrevet 11. februar 2021 Vi har en diger hund i senga hver natt. Han ligger der sikkert en time eller noe før han blir for varm og går på gulvet. Der ligger han til han merker vi våker om morgenen og da kommer han opp og vil kose. Vi bytter sengetøy hver uke og jeg dusjer føtter og diverse etter hver tur om kvelden. Kosebamsen vår og en del av familien. Anonymkode: 2d0fa...b48
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #17 Skrevet 11. februar 2021 Når jeg leser de trådene om dusjing så tror jeg ikke en hund er det mest uhygieniske mange av dere har i senga. Å som så mange andre har sagt nå. Skal du i senga hennes? Anonymkode: a62e7...dd8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #18 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Jeg ville heller ikke hatt hunden min i sengen (hun får ikke være på soverommet vårt), men har du tenkt på at hunder kan være fantastisk støtte? Et barn som mobbes og ikke har venner, eller et menneske som sliter med angst eller sorg, kan finne stor trygghet i å sove med en hund som aldri dømmer og alltid viser kjærlighet. Hunder skal ikke bades for ofte, men man bør selvfølgelig skifte på sengen oftere enn hver 14. dag (det bør man vel strengt tatt uansett). Anonymkode: dea73...3b4 Beste kommentaren ever!👏🏼 Anonymkode: b1507...f47
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #19 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Kanskje du bør oppsøke psykolog og komme inn i et behandlingsforløp for denne kvalmen din? Anonymkode: 46edc...4de Det er jo ikke nødvendigvis sånn at fordi man synes noe er kvalmt, så går man rundt og plages med det i så stor grad at man trenger psykologhjelp? Det er mye jeg synes er kvalmt. Røyklukt, promping, sure sokker, slafsing, ekle gule negler osv, men det er jo ikke sånn at dette begrenser meg i hverdagen eller gjør meg syk på sinnet. Selv har jeg sovet med hund i sengen mange ganger, men jeg blir jo ikke dødelig fornærmet av at andre synes det er ekkelt. Den rasjonelle siden av meg forstår jo at den hunden har med seg ting oppi senga som egentlig er ganske ekkelt å ha i en seng. Jeg hadde syntes det var ekkelt å ha en person som sjeldent dusja, gikk barbent rundt i skogen og på veiene, ikke tørka seg etter dobesøk, sleika seg selv i skrittet osv oppi senga og. Jeg forstår ikke hva det er å bli så sur for? Er det SÅ farlig å være uenig i hva som er ekkelt og ikke? Anonymkode: 2d23c...a7f
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #20 Skrevet 11. februar 2021 Jeg synes det er ekkelt, misliker at katten nå har funnet ut hvordan den åpner døren, så plutselig kan den finne på å legge seg til i sengen. Ikke gøy med fuglelopper eller flått, alt sengetøy er lyst så vi oppdager det om den snikete katten har vært innom sengen. Men, mye som er ekkelt. Jeg blir helt svett av ustelte negler, spesielt om folk slikker seg på fingrene når de spiser 🤮 jeg må seriøst gå et annet sted, for jeg brekker meg bare av tanken. Anonymkode: f705c...707
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #21 Skrevet 11. februar 2021 Vel, jeg kjenner jeg blir mer kvalm av alle fisefine besservissere. Men ingen av de skal ligge i senga mi, og jeg bryr meg fint lite om hvem som ligger i senga di. Hva med å ikke bry seg så veldig med ting man ikke har noe med? Anonymkode: 034ea...c90
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #22 Skrevet 11. februar 2021 Ja det er veldig ekkelt, gremmes over det i mitt stille sinn, men sier det ikke høyt. Hunder er veldig søte, men uhygeniske. Anonymkode: c7dde...6e2
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #23 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg har en liten malteser som får bli med meg opp i sengen. Jeg skifter sengetøy én gang i uken, og jeg er veldig sjeldent syk😅 Det kan da umulig plage deg så mye? Jeg har en hund som ikke røyter da. Jeg ville nok ikke hatt en stor røytende hund i sengen. Anonymkode: 17e57...a78 Det er ikke røytinga som er uhygienisk da, det er all dritten hunden drar med seg utenfra- feks tråkket på bæsj, urin etc. Helt enig med deg ts, selv om jeg liker hunder. De skal så klart ikke opp i sengen. Anonymkode: c00f5...2a8
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #24 Skrevet 11. februar 2021 Katten sover sammen med meg. Er det så ekkelt? Anonymkode: e58d9...8a2
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2021 #25 Skrevet 11. februar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Katten sover sammen med meg. Er det så ekkelt? Anonymkode: e58d9...8a2 Jeg mente: er det også ekkelt? Anonymkode: e58d9...8a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå