Gå til innhold

Hvis man blir utestengt fra PlayStation ...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Søringer altså.... tåler ingenting

Anonymkode: b100e...93d

Minimum av dannelse finnes i spredte forekomster nord for Dovre også, har jeg hørt.

Anonymkode: a6ac3...4ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Det er ikke noe jeg tror. Det er sant

Anonymkode: b5a4e...5b5

Mener jeg leste et sted at intelligente mennesker banner med enn mindre intelligente. 

Anonymkode: ee553...42d

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Mener jeg leste et sted at intelligente mennesker banner med enn mindre intelligente. 

Det har jeg også lest, men det omhandlet å banne ved smerter o.l. ikke banne fordi man ikke klarer å finne andre ord. Det er ikke sånn at om du legger inn banneord i annenhver setning, så er du smartere

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det har jeg også lest, men det omhandlet å banne ved smerter o.l. ikke banne fordi man ikke klarer å finne andre ord. Det er ikke sånn at om du legger inn banneord i annenhver setning, så er du smartere

Ingen banner vel fordi de ikke klarer å finne andre ord.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

...min 14 åring ble utestengt fra PlayStation pga språkbruk i chatten i dag da han spilte FIFA online med en annen(en annen rapportere han). Utestengt i 7 dager. Ja, vi har hatt en lang prat.....og ja, dyrekjøpt erfaring.

Det han er redd for nå er at alt han har gjort i FIFA blir slettet.

Noen som vet?

Anonymkode: bed08...fc9

Vettu, hvorfor skal du drive å finne det ut for ham???? Er det slettet, så er det det. Straffen hans er å bli utestengt, og vente å se. Kanskje er det slettet, da er det det. Kanskje han lærer. Det skal mye til å bli utestengt. Når mamma lager innlegg for å trøste sønnen og finne ut om han har mistet det han har lagret tar du det ikke mye seriøst.... Han lærer jo et sted....

Anonymkode: b7d53...70c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Stolt var vel kanskje å ta litt hardt i, men jeg bryr meg ikke. Men så er ikke vi sånne lettkrenkede, sarte sørlendinger heller

Bare motbydelig mao.

Anonymkode: b7d53...70c

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Vi ser at du svarer på eget innlegg, HI 🤣

Anonymkode: 0c369...679

Haha, busted

Anonymkode: 5ead5...dbd

Skrevet

Hvis han er utestengt fra playstation, så er det grunn til å juble! Ypperlig anledning til å starte et nytt og bedre liv, med fysisk aktivitet i stedet for apatisk skjermglaning. 

Anonymkode: 4370e...c93

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hvis han er utestengt fra playstation, så er det grunn til å juble! Ypperlig anledning til å starte et nytt og bedre liv, med fysisk aktivitet i stedet for apatisk skjermglaning. 

Jeg lurer egentlig litt på mennesker som deg, hvordan fungerer dere ellers i samfunnet? I diskusjoner rundt lunsjbordet osv? 

Anonymkode: e0534...5d2

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg lurer egentlig litt på mennesker som deg, hvordan fungerer dere ellers i samfunnet? I diskusjoner rundt lunsjbordet osv? 

Diskusjonene i lunsjen hos oss handler i stor grad om fag, og samfunnsaktuelle nyheter. Og i alle fall ikke om FIFA! 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Diskusjonene i lunsjen hos oss handler i stor grad om fag, og samfunnsaktuelle nyheter. Og i alle fall ikke om FIFA! 

Oj😅. Noen ganger... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Og der fikk jeg svar på spørsmålet mitt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og der fikk jeg svar på spørsmålet mitt. 

Så fint for deg! 

Hva snakker dere om i lunsjen, da? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

I så tilfelle bor det uhyre mange intelligente mennesker oppe i nord...

Anonymkode: 82978...ba8

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Så fint for deg! 

Hva snakker dere om i lunsjen, da? 

Vi snakker sjelden fag. Vi snakker om hva vi gjorde i helgen, TV programmer, nyheter, forteller små historier om barn/barnebarn og diskuterer ganske vennskapelig politikk noen ganger. 

Aldri opplever vi at noen kommer med så unyanserte og ubetenksomme kommentarer som du kom med her. Vi har alle sosiale antenner. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Vi snakker sjelden fag. Vi snakker om hva vi gjorde i helgen, TV programmer, nyheter, forteller små historier om barn/barnebarn og diskuterer ganske vennskapelig politikk noen ganger. 

Aldri opplever vi at noen kommer med så unyanserte og ubetenksomme kommentarer som du kom med her. Vi har alle sosiale antenner. 

Unyansert og ubetenksomt? Å diskutere fag i lunsjen, eller omfavne en mulighet til å game mindre og være mer i aktivitet? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Unyansert og ubetenksomt? Å diskutere fag i lunsjen, eller omfavne en mulighet til å game mindre og være mer i aktivitet? 

Min sønn er en gamer. I dag har han vært i slalombakken fra kl 10-16, dusj, middag og gaming. Tipper han har vært mer aktiv enn deg som ikke gamer?

Det er ikke slik at man kun kan gjøre én ting i livet. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Min sønn er en gamer. I dag har han vært i slalombakken fra kl 10-16, dusj, middag og gaming. Tipper han har vært mer aktiv enn deg som ikke gamer?

Det er ikke slik at man kun kan gjøre én ting i livet. 

Så bra! 

Problemet er at jeg i forbindelse med jobb dessverre ser så altfor mange som gamer altfor mye. Mitt syn på gaming er nok rimelig påvirket av dette. Når gaming går utover både skole og fysisk aktivitet, så bør man kaste ut gaming-mulighetene. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...