Gå til innhold

Hvis man blir utestengt fra PlayStation ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...min 14 åring ble utestengt fra PlayStation pga språkbruk i chatten i dag da han spilte FIFA online med en annen(en annen rapportere han). Utestengt i 7 dager. Ja, vi har hatt en lang prat.....og ja, dyrekjøpt erfaring.

Det han er redd for nå er at alt han har gjort i FIFA blir slettet.

Noen som vet?

Anonymkode: bed08...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke. Men det hadde kanskje ikke vært så dumt...

En uke utestenging er jo ikke mye.

Anonymkode: 11cb4...491

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

For et svar 😤

Det tror jeg ikke, HI. Han har nok blitt utsendt for upassende språk, men hva har PlayStation å vinne på å slette ting? Han har fått en konsekvens for upassende språk

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Dette. Kan han ikke oppføre seg så får du stenge ham ute selv. Selg hele dritten. Ikke lag en potetsekk med spill som referanse i livet, han har tydeligvis allerede greid å miste grensene av syne. Det skal MYE til å bli utestengt.

Anonymkode: a6ac3...4ba

Skrevet

Det tror jeg ikke, men det hadde vært en enda bedre lærepenge for han. Bra det er talt en laaang prat. Ville nok sagt til han at han bare bør håpe at det er blitt lagret, så får han heller bli lykkelig når det er der fortsatt. Hvis det hadde skjedd igjen, så hadde jeg personlig slettet alt

Anonymkode: b5a4e...5b5

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

...min 14 åring ble utestengt fra PlayStation pga språkbruk i chatten i dag da han spilte FIFA online med en annen(en annen rapportere han). Utestengt i 7 dager. Ja, vi har hatt en lang prat.....og ja, dyrekjøpt erfaring.

Det han er redd for nå er at alt han har gjort i FIFA blir slettet.

Noen som vet?

Det vet jeg ikke men kan det gå å spørre om dette på en fb side for spillet? 

Skrevet

Tviler på at noe blir slettet. For en kjip drittunge som rapporterte han. Når min (17 år) spiller har han en språkbruk som ikke ligner grisen. Roper og banner og høres ut som han har tourettes. De bruker sin egen chat da så han blir ikke utestengt.

Anonymkode: b100e...93d

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Tviler på at noe blir slettet. For en kjip drittunge som rapporterte han. Når min (17 år) spiller har han en språkbruk som ikke ligner grisen. Roper og banner og høres ut som han har tourettes. De bruker sin egen chat da så han blir ikke utestengt.

Selvsagt er det innafor å rapportere regelbrudd. Mine får spille men hører jeg slik språkbruk så snakker jeg til dem. Det er ikke greit. 

Skrevet

FIFA gjør noen med hjernen sier tenåringen her. Er det everste spillet han kan spille og klikker mentalt :D

Anonymkode: 0f1ec...ca9

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Sjarmerende....

Anonymkode: c6786...225

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Selvsagt er det innafor å rapportere regelbrudd. Mine får spille men hører jeg slik språkbruk så snakker jeg til dem. Det er ikke greit. 

Søringer altså.... tåler ingenting

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Søringer altså.... tåler ingenting

Hvis man er med på noe som innehar gitte regler så har man å overholde dem. Det handler ikke om å ikke tåle. Vi ser det jo her inne også, det viser seg å være vanskelig å overholde forumets regler. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Og det er du stolt av...

Anonymkode: 5ead5...dbd

Skrevet

Og det er du stolt av...

Anonymkode: 5ead5...dbd

Stolt var vel kanskje å ta litt hardt i, men jeg bryr meg ikke. Men så er ikke vi sånne lettkrenkede, sarte sørlendinger heller

Skrevet

Her oppdaget faren til en kompis av min at 3 gutter skrev stygge ting til hverandre. Det var rasistiske ord og at de skulle drepe hverandre. Her ble foreldrene og skolen innblandet. Jeg gikk gjennom chatten også og heldigvis var det verste min gutt skrev var: dust 😉

Anonymkode: cbd88...c48

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

For et svar 😤

Det tror jeg ikke, HI. Han har nok blitt utsendt for upassende språk, men hva har PlayStation å vinne på å slette ting? Han har fått en konsekvens for upassende språk

Vi ser at du svarer på eget innlegg, HI 🤣

Anonymkode: 0c369...679

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Au😅

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Like morsomt hver gang det skjer!! 🤣🤣

Anonymkode: 2d86f...1d0

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Stolt var vel kanskje å ta litt hardt i, men jeg bryr meg ikke. Men så er ikke vi sånne lettkrenkede, sarte sørlendinger heller

Er sørlendinger lettkrenket? Jeg har vært en del på Sørlandet og merket ikke at de ble noe mer krenket enn østlendinger eller vestlendinger. Eller nordlendinger for den saks skyld

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Er sørlendinger lettkrenket? Jeg har vært en del på Sørlandet og merket ikke at de ble noe mer krenket enn østlendinger eller vestlendinger. Eller nordlendinger for den saks skyld

At de er lettktenket ja. De blir krenket hvis du ser skjevt på dem...

Skrevet

At de er lettktenket ja. De blir krenket hvis du ser skjevt på dem...

Å la barna lære mer intelligente ord enn banneord. Å be barna følge regler. Det er ikke å krenkes. Det er faktisk en helt normal oppførsel

Skrevet

Å la barna lære mer intelligente ord enn banneord. Å be barna følge regler. Det er ikke å krenkes. Det er faktisk en helt normal oppførsel

Du vet visst ingenting om bannskap du

Skrevet

Du vet visst ingenting om bannskap du

Joda. Jeg vet at banning er ord som brukes når man ikke har stort ordforråd

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Joda. Jeg vet at banning er ord som brukes når man ikke har stort ordforråd

Haha. Du tror det ja 🤣🤣

Skrevet

Haha. Du tror det ja 🤣🤣

Det er ikke noe jeg tror. Det er sant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...