Gå til innhold

I fellesdusjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Feite folk er ekkelt. Alle synes det. Og ja, tror de ser at jeg blir vemmet. Trenger ikke å si det, med mindre de spør.

Anonymkode: dd361...ee1

Oj, jeg synes virkelig synd i deg, for det er et stort handikap i vårt samfunn å være blottet for sosial intelligens, sosiale koder og omgangsformer.

Anonymkode: 83bfd...f84

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Oj, jeg synes virkelig synd i deg, for det er et stort handikap i vårt samfunn å være blottet for sosial intelligens, sosiale koder og omgangsformer.

Anonymkode: 83bfd...f84

Hvorfor fortsetter dere å fore dette trollet? Tror dere hun plutselig skal endre sin skrivestil bare fordi dere forteller for et forferdelig menneske hun er? Skjønner dere virkelig ikke at det er kun for å provosere hun skriver dette? 

Anonymkode: 21769...397

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor fortsetter dere å fore dette trollet? Tror dere hun plutselig skal endre sin skrivestil bare fordi dere forteller for et forferdelig menneske hun er? Skjønner dere virkelig ikke at det er kun for å provosere hun skriver dette? 

Selvfølgelig så skjønner man det, men av og til så blir man bare så lei og svarer alikevel

Anonymkode: 9b814...265

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Selvfølgelig så skjønner man det, men av og til så blir man bare så lei og svarer alikevel

Jeg skjønner like fult ikke hvorfor dere velger å dumme dere ut på dette viset ved å synke ned på samme nivå som trollet. Men, nå er ikke det alt man skal skjønne. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner like fult ikke hvorfor dere velger å dumme dere ut på dette viset ved å synke ned på samme nivå som trollet. Men, nå er ikke det alt man skal skjønne. 

Er vel fordi de er stokkdum. Sikkert feite og ekle også

Anonymkode: dd361...ee1

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Det skjer ikke med alle. Man kan øve opp impulskontrollen.

Anonymkode: 8554c...ef2

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det skjer ikke med alle. Man kan øve opp impulskontrollen.

Med deg som et lysende eksempel da?

Anonymkode: 1906a...3cd

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Med deg som et lysende eksempel da?

Anonymkode: 1906a...3cd

Gjerne det.

Synes bare det er trist å se at så mange kvinner lar følelsene stikke helt av med seg. Det blir underholdning for andre. Det ville ikke fantes slike tråder dersom ikke det skjedde.

Og særlig begrunnelsen «så klart jeg reagerer når noen er slemme» er sånn som får det til å krympe seg inni meg. Nei, man er ikke et barn som må reagere følelsesmessig, man er voksen og bør ha lært seg å telle til ti. 

Skrevet

Et annet eksempel er den tråden om at det er mange stupide kvinner her inne. Den som laget tråden, gjorde det kun for å provosere. Hadde folk vært smarte, så hadde de latt være å bite på. Men det er de jo ikke, og ved å svare, særlig de som forsøker å høres smart ut, så dummer de seg loddrett ut og beviser at HI hadde rett.

Skal man høres smart ut, så er første bud å klare å holde tåta. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker helt det samme som deg.

Jeg tror en del mener at de er kule eller tøffe, når de tør å reagere. De ser ikke at ved å svare, så blottlegger de svakhet, i stedet for å vise styrke. 

Skrevet
20 hours ago, Anonym bruker said:

Ser du på andre jenter? Jeg gjør ofte det, men vet ikke helt hva jeg ser etter... Er kanskje for å få en bekreftelse på at jeg ser råbra ut... 

Anonymkode: 25cf8...aa9

jeg synes det ikke er greit og se på andre, men ser andre ser på meg av og til,men jeg synes det er ekkelt pga jeg er bifil og får rykte

Anonymkode: 93567...574

Skrevet

Må si det er litt festlig at folk reagerer på de som reagerer, men ikke på den som oppfører seg som en dritt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Må si det er litt festlig at folk reagerer på de som reagerer, men ikke på den som oppfører seg som en dritt.

Hvorfor belønne dårlig oppførsel med oppmerksomhet? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hun får jo det nå og, tror du ikke hun sitter å ler av det hun har satt i gang. Dere er jo ikke noe bedre enn de som reagerer og svarer den personen, ser du ikke det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hun får jo det nå og, tror du ikke hun sitter å ler av det hun har satt i gang. Dere er jo ikke noe bedre enn de som reagerer og svarer den personen, ser du ikke det?

Som det du selv sitter å gjør nå? 😂😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Som det du selv sitter å gjør nå? 😂😂

Det er jo du som klaget på at andre svarte hun, ikke meg.

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Når denne anonyme skriver til en person at hun helt sikkert både er feit og ekkel og at hun vemmes av slike mennesker, er det jo ikke rart at folk reagerer. Det kan godt være at det kun er skrevet for å provosere, men det sier jo en hel del om holdningene til den som skriver. Provokasjon eller ikke... det bør ikke få stå uimotsagt. Man kan rett og slett ikke snakke slik til andre!

Endret av Hengebukksvinet
Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er jo du som klaget på at andre svarte hun, ikke meg.

Men, nå sitter du og klager på at jeg klager på. Det glasshuset er helt episk 😂

Skrevet
Hengebukksvinet skrev (1 minutt siden):

Når denne anonyme skriver til en person at hun helt sikkert både er feit og ekkel og at hun vemmes av slike mennesker, er det jo ikke rart at folk reagerer. Det kan godt være at det kun er skrevet for å provosere, men det sier jo en hel del om holdningene til den som skriver. Provokasjon eller ikke... det bør ikke få stå uimotsagt. Man kan rett og slett ikke snakke slik til andre!

Rapporter i stede. Eventuelt strup trollet med å tie det i hjel 🤷‍♀️

Skrevet
Hengebukksvinet skrev (7 minutter siden):

Provokasjon eller ikke... det bør ikke få stå uimotsagt. Man kan rett og slett ikke snakke slik til andre!

Jo, det er nettopp det det bør!

Dette fortsetter jo bare når folk klikker. Hadde alle klart å klappe igjen, så hadde det ikke fortsatt.

Men fordi enkelte reagerer, så har man det gående. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Rapporter i stede. Eventuelt strup trollet med å tie det i hjel 🤷‍♀️

Nemlig.

Skrevet

Jeg tror de fleste har godt av å se seg litt rundt i dusjen. Da vil de se at alle har sine svake og sterke sider, og at vi er alle forskjellige, men likevel ok. 

Anonymkode: 5c3ee...b3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...