Gå til innhold

I fellesdusjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du på andre jenter? Jeg gjør ofte det, men vet ikke helt hva jeg ser etter... Er kanskje for å få en bekreftelse på at jeg ser råbra ut... 

Anonymkode: 25cf8...aa9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget mulig du ser "råbra" ut, men det er jo bare trist at du har så dårlig selvbilde at du trenger å finne feil ved andre for å føle deg bedre selv...

Anonymkode: 83bfd...f84

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Meget mulig du ser "råbra" ut, men det er jo bare trist at du har så dårlig selvbilde at du trenger å finne feil ved andre for å føle deg bedre selv...

Hvorfor går folk på denne type innlegg gang etter gang? Skjønner dere på ingen måte at det er kun troll som er ute etter å provosere? 

Jeg blir helt matt av dere 🙄

Anonymkode: 21769...397

Skrevet

Lol.... så interessant....... du er sikkert fin........ men synd at du er så usikker på deg selv.............

Anonymkode: d05fe...c5d

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Det gjør jeg ikke, selv om du tolket det slik.... 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Sånn tolket jeg det og.

Anonymkode: 9b814...265

Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hvorfor går folk på denne type innlegg gang etter gang? Skjønner dere på ingen måte at det er kun troll som er ute etter å provosere? 

Det er jo ikke mye provoserende med innlegget til hi da, skal hun provosere så må hun skru opp styrken endel

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hva er det du ikke gjør?

Anonymkode: 682dc...ca9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Lol.... så interessant....... du er sikkert fin........ men synd at du er så usikker på deg selv.............

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Sånn tolket jeg det og.

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Det er jo ikke mye provoserende med innlegget til hi da, skal hun provosere så må hun skru opp styrken endel

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hva er det du ikke gjør?

Men tilbake til trådens tema. Ser dere på andre i fellesdusjen? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Nei, det har jeg på ingen måte noen grunn til. Folk som ser på andre i fellesdusjen har jeg ingenting til overs for. Det er ekkelt og perverst.

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Nei.

Jeg vet jeg ser råbra ut (har tilmed blitt kontaktet av en dame i garderoben som sa det...var det deg??) så jeg behøver ikke minnes på det hele tiden.

Og jeg har som regel fint nok med meg selv siden jeg faktisk har trent hardt. 

Anonymkode: 8554c...ef2

Skrevet
Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Nei

Skrevet

Har sett når andre damer og jenter ser på meg i dusjen. Jeg er god og rund, har helt naturlig behåring nedentil og store pupper. Tenker heller at stakkars dem som aldri har sett andre typer mennesker enn dem selv før. Når en voksen ser sjokkskadet ut etter å ha sett hele en naturlig pupp så sier det meg mye om personen. Så til deg hi: om du føler deg råbra og MÅ nistirre på folk i dusjen for å føle deg råbra så synes jeg synd på deg. Det må være veldig trist å konstant forsøke å validere deg selv. Jeg håper for din del av du ikke har døtre som du projiserer dette på. De står i så fall i fare for å utvikle psykiske lidelser om de ikke står opp til mors forventning om å se råbra ut.

Anonymkode: b2434...cd8

Skrevet

Nei. Jeg synes det er direkte uhøflig å glo på andre damer i dusjen.

Anonymkode: cdcf1...7ba

Skrevet

Jeg stirrer ikke, men jeg er jo heller ikke blind bare fordi jeg går inn i en fellesdusj. Har aldri tenkt noe over hvordan folk ser ut, men jeg ser dem jo og jeg misunner dem som har et så naturlig forhold til egen kropp at det er en selvfølgelighet å dusje naken. Jeg er ikke helt der enda, men har begynt å ta en kjapp dusj naken for å ikke være et dårlige forbilde for barna.

Anonymkode: 99f48...d7e

Skrevet

Nei, selvsagt stirrer jeg ikke på andre i dusjen. Det ville vært både ekkelt og utenfor all folkeskikk.

Anonymkode: 2f61c...f93

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Nei, jeg trenger ikke å se på andre i dusjen for å føle meg bra selv. Du virker som et litt stakkarslig menneske. 

Skrevet

Nei, prøver å ikke se... Ingen (bortsett fra deg? 😄) liker å bli observert naken. 

Og bare som en motvekt til alle de rådeilige. Min kropp er vel helt ok. Litt mage, rompe som ikke akkurat spretter avgårde, pupper som ser best ut i bh. 

Anonymkode: 2b374...adf

Skrevet

Ingen ser bra ut, utenom de unge. Kroppen forfaller fra vi er unge. En kropp er en kropp, for min del. Det skal være noe heller uvanlig, skal jeg legge merke til noe. Som en tredje arm som stikker ut mellom brystene, siamesisk tvilling i ryggen, eller lignende. Ellers kan jeg ikke huske å ha lagt merke til noen sin kropp.

Anonymkode: ee38c...93d

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Har sett når andre damer og jenter ser på meg i dusjen. Jeg er god og rund, har helt naturlig behåring nedentil og store pupper. Tenker heller at stakkars dem som aldri har sett andre typer mennesker enn dem selv før. Når en voksen ser sjokkskadet ut etter å ha sett hele en naturlig pupp så sier det meg mye om personen. Så til deg hi: om du føler deg råbra og MÅ nistirre på folk i dusjen for å føle deg råbra så synes jeg synd på deg. Det må være veldig trist å konstant forsøke å validere deg selv. Jeg håper for din del av du ikke har døtre som du projiserer dette på. De står i så fall i fare for å utvikle psykiske lidelser om de ikke står opp til mors forventning om å se råbra ut.

Anonymkode: b2434...cd8

De blir vel litt vemmet av å se på deg da

Anonymkode: dd361...ee1

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

De blir vel litt vemmet av å se på deg da

For et empatisk og fint menneske du er. 🙄Får du det bedre med deg selv av å snakke andre ned? Være litt ekkel og tarvelig? Hadde du turt å si det samme ansikt til ansikt?

Skrevet

Studerer ikke andre, men legger merke til om de dusjer skikkelig uten badetøy. Jeg synes det er så vemmelig med folk som skyller kroppen lett med badedrakten på at jeg stort sett har sluttet å bade i basseng, og i alle fall unngår badeland. I Danmark har de flere steder vakter som sørger for at folk foretar skikkelig vask av naken kropp og hår før de får gå i bassenget. Slik burde vi tydeligvis ha her også. 

Anonymkode: 42aa4...2bb

Skrevet

Nei, jeg ser ikke på andres sine kropper annet enn det jeg ser når jeg er der inne uten å stirre ned i gulvet eller opp i taket liksom. Men jeg er ikke interessert i å se på andres kropper mer enn nødvendig. 

Anonymkode: e6662...3dc

Skrevet
Hannasbananas skrev (3 timer siden):

For et empatisk og fint menneske du er. 🙄Får du det bedre med deg selv av å snakke andre ned? Være litt ekkel og tarvelig? Hadde du turt å si det samme ansikt til ansikt?

Feite folk er ekkelt. Alle synes det. Og ja, tror de ser at jeg blir vemmet. Trenger ikke å si det, med mindre de spør.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Feite folk er ekkelt. Alle synes det. Og ja, tror de ser at jeg blir vemmet. Trenger ikke å si det, med mindre de spør.

Jøss, har ikke du noe annet å gjøre enn å spre ditt sure budskap her inne. Gå å lek i gata for eksempel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...