Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #26 Skrevet 3. februar 2021 Jeg gråter aldri. Når jeg slår meg banner jeg noe jævlig. Anonymkode: 64247...cb8
Pobie Skrevet 3. februar 2021 #27 Skrevet 3. februar 2021 Nei, ikke siden jeg var ca 4 år. Visste ikke at det finnes voksne som gråter når de får vondt. Det assosierer jeg kun med små barn.
ostepop123 Skrevet 3. februar 2021 #28 Skrevet 3. februar 2021 Det har skjedd! En gang snubla jeg i mine egne bein, på vei til jobb, og det var masse folk rundt. Jeg slo meg skikkelig, og tårene bare piplet ut. Mulig det var en god dose ydmykelse i de tårene også, men de kom ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #29 Skrevet 3. februar 2021 Gråter ikke hvis jeg slår meg, men banner høyt eller stille... Har grått av en særdeles seig og voldsom omgangssykerunde... Anonymkode: 5146b...75d
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #30 Skrevet 3. februar 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Gråter ikke hvis jeg slår meg, men banner høyt eller stille... Har grått av en særdeles seig og voldsom omgangssykerunde... Anonymkode: 5146b...75d Ja det er sant! Eg kan bli så kvalm at eg grine. Anonymkode: 40828...17c
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #31 Skrevet 3. februar 2021 Vet ikke om jeg kan kalle det gråting, men de siste årene har det skjedd to ganger at tårene bare spretter ut. Ingen hulking der altså, men noen tårer. Begynner å le også, så det er en rar kombinasjon av følelser. Ene gangen dunket jeg en tå borti bordbeinet, og andre gangen mistet jeg en full colaflaske på foten. Klarte ikke å kontrollere det, men det er fort over. Anonymkode: 02a99...2ba
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #32 Skrevet 3. februar 2021 Nei, gråter aldri når jeg får vondt. Klarte å snuble ned trappene fordi jeg så på mobilen, vrikket og forstuet foten og hadde så vondt at jeg ble kvalm. Når jeg får vondt så vil jeg være i fred og de første sekundene smerten kommer så blir jeg sint og banner jeg noe voldsomt. Men ellers gråter jeg nok mer enn hva som er normalt. Og kan begynne å gråte av de minste ting. Men er flink til å bite det i meg så står ikke på 17.mai å gråter når jeg hører nasjonalsangen selvom jeg får tårer i øynene og kveler gråten Anonymkode: cf5fe...518
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2021 #33 Skrevet 3. februar 2021 Gråter ikke. Jeg banner derimot som en full sjømann. Skikkelig usjarmerende og jeg er veldig bevist på det. Lirer ut en glose eller tre og det er langt bedre enn tidligere. Jeg blir ei skikkelig sur kjerring i ca 20 sekunder, ikke mye forbilde for unga 😅. Anonymkode: 60647...abd
Elizabeth Skrevet 3. februar 2021 #34 Skrevet 3. februar 2021 Som så veldig mange andre her, banner jeg og blir forbanna. I helga mistet jeg en vedkubbe på storetåa, ikke spesielt digg, ble så forbanna at jeg slo hull i gipsveggen i garasjen. Så nå har jeg vondt både i tåa og hånda.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #35 Skrevet 4. februar 2021 Gråter ikke og banner ikke heller. Ikke som voksen og ikke som jeg kan huske som barn. Og veldig høy smerteterskel. Ble oppdaget for noen år siden at jeg har hatt brudd i 4 fingre. Det forklarer hvorfor de er skjeve, men jeg gikk aldri til legen med det da de brakk Anonymkode: 6f1ca...645
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #36 Skrevet 4. februar 2021 Nei. Gråter ikke av slikt. Blir sint. Kan komme noen gloser. Anonymkode: 64d68...774
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #37 Skrevet 4. februar 2021 Nei, ikke av smerter. Men griner ofte av rørende og emosjonelle ting, gjerne positive følelser.. når det er smerter, negative følelser eller stress går jeg i en «praktisk, komme seg igjennom» modus.. Anonymkode: f861e...d48
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #38 Skrevet 4. februar 2021 20 hours ago, Anonym bruker said: Altså slår deg ordentlig? Jeg tar veldig lett til tårene hvis jeg slår meg. Jeg gled på isen i dag, å slo hoften, og fikk ett skikkelig blåmerke, ble ikke direkte skadet, men begynte å gråte. Hva med dere? Er jeg en som griner lett, eller er det vanlig blant kvinner? Anonymkode: 3bb63...fe7 er jeg alene så, er jeg sammens med noen eller et sted med mennesker prøve jeg og la være Anonymkode: b239e...def
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #39 Skrevet 4. februar 2021 Nope. Blir forbanna 🤣😅Jeg gråter kun når jeg blir rørt eller er trist. Anonymkode: 299ce...b39
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #40 Skrevet 4. februar 2021 Gråter ikkje, men har skjedd at det har sprotte ei tåre i kampens hete. Då eg brakk lilletåa feks 😂 Anonymkode: f8323...bee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå