Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #26 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Altså, dette har jeg alltid drømt om, men vi får det ikke til. Vinkelen blir for vanskelig. Har mannen din over gjennomsnittet stor penis? Får han hele penisen inn i deg? Anonymkode: e7d92...129 Mannen min har helt gjennomsnittlig størrelse og vi har ingen problemer med den stillingen. Men jeg ligger ikke helt inntil han med overkroppen da, jeg må vinkle litt mer ut. Anonymkode: 13ef6...0dd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #27 Skrevet 4. februar 2021 Jeg skulle egentlig ønske at vi kunne planlegge mer. Det er deilig å bygge opp forventningene. Ved impulsiv sex får du mindre av det. Anonymkode: e9926...549
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #28 Skrevet 4. februar 2021 Meg med spontansexen her oppe. Han er helt gj snitt, men jeg tar knærne lengre opp mot magen og bøyer ryggen litt frem. Så tar han tak i hoftene mine og styrer på plass. Det var litt rart å forklare dette, det er bare noe som skjer naturlig. Vi rigger oss til slik at penis kommer på plass. Noen ganger løfter jeg det ene beine slik at han sklir lettere inn så tar jeg beine ned igjen og det blir stramt for han. Anonymkode: e36b9...3d4
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #29 Skrevet 4. februar 2021 21 hours ago, Anonym bruker said: Har sett kommentarer i flere ulike tråder som indikerer dette, f.eks. en som skrev at folk dusjer vel før sex osv. Vi for vår del planlegger aldri sex, det bare skjer. Det kan være før vi står opp eller etter vi har lagt oss, men også at en av oss plutselig får lyst midt på dagen og får den andre med seg. For meg må det være slik, jeg kan ikke bli kåt på kommando eller etter avtale, det må komme spontant og naturlig. Hva med dere? Anonymkode: 2579b...741 Nei her skjer det spontant hvis ikke vi planlegger og bli gravid da, da må det bli litt planlagt sex Anonymkode: d0df1...21e
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #30 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (18 timer siden): Vi planlegger ikke som i å innkalle i kalender, akkurat. Ikke har vi faste dager og klokkeslett heller😆 Men vi «avtaler» ofte at vi skal ha sex senere på kvelden når ungene er i seng. Vi kliner og koser ut over ettermiddagen, type foreplay mellom middag, oppvask, lekser og logistikk med barn som skal kjøres hit og dit. Dusje gjør vi på morgenen, og etter eventuell trening. Har aldri falt meg inn at vi må dusje før sex i tillegg. Anonymkode: ee35b...907 Synes du det er deilig å ta han i munnen når han ikke har vasket penisen siden morgenen? Anonymkode: 6ad53...2c5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #31 Skrevet 4. februar 2021 Anonym bruker skrev (På 3.2.2021 den 17.13): Enig med deg. Jeg og mannen dusjer på morgenen før jobb, å det holder plenty for oss... Da er man ren nok til å ha sex når som helst på dagen. Anonymkode: 248d7...72a Jeg føler meg ikke spesielt fresh kl 22 på kvelden når jeg har dusjet kl 06.30 på morgenen. Anonymkode: 6ad53...2c5
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2021 #32 Skrevet 4. februar 2021 Ja, vi planlegger og er nydusjet. For oss handler det om travel hverdag, unger som er våkne samtidig som oss, og at vi har ulik døgnrytme. Jeg er veldig fornøyd med sexlivet mitt, det er ikke sånn at planlegging = kjedelig sex. Anonymkode: 8e152...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå