Gå til innhold

Planlegger dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett kommentarer i flere ulike tråder som indikerer dette, f.eks. en som skrev at folk dusjer vel før sex osv. Vi for vår del planlegger aldri sex, det bare skjer. Det kan være før vi står opp eller etter vi har lagt oss, men også at en av oss plutselig får lyst midt på dagen og får den andre med seg. For meg må det være slik, jeg kan ikke bli kåt på kommando eller etter avtale, det må komme spontant og naturlig. Hva med dere?

Anonymkode: 2579b...741

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Har sett kommentarer i flere ulike tråder som indikerer dette, f.eks. en som skrev at folk dusjer vel før sex osv. Vi for vår del planlegger aldri sex, det bare skjer. Det kan være før vi står opp eller etter vi har lagt oss, men også at en av oss plutselig får lyst midt på dagen og får den andre med seg. For meg må det være slik, jeg kan ikke bli kåt på kommando eller etter avtale, det må komme spontant og naturlig. Hva med dere?

Enig med deg. Jeg og mannen dusjer på morgenen før jobb, å det holder plenty for oss... Da er man ren nok til å ha sex når som helst på dagen. 

Anonymkode: 248d7...72a

Skrevet

Vi gjør begge deler, men da er det mest å vente til det passer på en måte også bygger det seg opp.... ;)

Anonymkode: 0778b...0d0

Skrevet

Ja, noen ganger.. Men da er der gjerne hvor vi skal holde på med noe ekstra 😉

Ellers så er det ganske spontant 😁

Anonymkode: 326d5...19a

Skrevet

Plottes inn i kalenderen! 

Anonymkode: c43b2...a01

Skrevet

Spontansex ble vi ferdige med etter de 5 første årene sånn cirka. Etter det føler vi oss fram. Planlegge gjør vi ikke, men det er mer å ta hensyn til nå. 

Anonymkode: e9926...549

Skrevet

Det planlegges ikke lang tid i forveien, men gjerne rett før.

Jeg kan f.eks ta en dusj og gå ned i stua i bare morgenkåpen uten noe under, da forsvinner mannen fort opp i dusjen han også før det blir sex ;)

Anonymkode: 13ef6...0dd

Skrevet

Så spontan man kan være med 2 små barn. Men dusjer ikke kun for å ha sex. Kysser uten å pusse tenner på morgenen også hvis vi har sex 😊

Anonymkode: 4edad...9cf

Skrevet

Nei nei nei.

Anonymkode: 8b48d...487

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Det planlegges ikke lang tid i forveien, men gjerne rett før.

Jeg kan f.eks ta en dusj og gå ned i stua i bare morgenkåpen uten noe under, da forsvinner mannen fort opp i dusjen han også før det blir sex ;)

Så det er da dere dusjer? Har dere ikke rutiner på dusjing? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Egentlig ikke, noen ganger dusjer vi om morgenen, noen ganger om kvelden, noen ganger begge deler og noen ganger hopper vi over en dag også....

Så vi dusjer ofte uten å ha sex etterpå, men vi dusjer tilnærmet alltid før sex.

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Er da ikke vanlig å rutiner for dusjing! Noen ganger dusjen jeg om kvelden,noen ganger midt på dagen og noen ganger tidlig om morgenen

Anonymkode: 20749...d35

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er da ikke vanlig å rutiner for dusjing! Noen ganger dusjen jeg om kvelden,noen ganger midt på dagen og noen ganger tidlig om morgenen

Jo det er vanlig med rutiner.

Anonymkode: 01f0f...662

Skrevet

Vi brukar å nytte sjansen viss det ikkje er barn i senga. Og vi er som regel reine nok. Så ikkje planlagt. 

Anonymkode: 754e8...605

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Jo det er vanlig med rutiner.

Anonymkode: 01f0f...662

Nja, det er vel like vanleg å dusje når det trengst? Eg dusjar som regel alltid når eg skal på kontorjobben min, men elles kan det gå to-tre dagar på det verste. 

Anonymkode: 754e8...605

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jo, jeg tror egentlig det er ganske vanlig. De fleste jeg kjenner dusjer om morgenen før jobb, og/eller etter trening. 

Skrevet

Vi planlegger ikke som i å innkalle i kalender, akkurat. Ikke har vi faste dager og klokkeslett heller😆 

Men vi «avtaler» ofte at vi skal ha sex senere på kvelden når ungene er i seng. Vi kliner og koser ut over ettermiddagen, type foreplay mellom middag, oppvask, lekser og logistikk med barn som skal kjøres hit og dit. 
Dusje gjør vi på morgenen, og etter eventuell trening. Har aldri falt meg inn at vi må dusje før sex i tillegg. 

Anonymkode: ee35b...907

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Så vi dusjer ofte uten å ha sex etterpå, men vi dusjer tilnærmet alltid før sex.

Hvorfor det? Er dere alltid svett og skitne før sex? 

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jo, det er vanlig, like vanlig som å ha rutine på å pusse tennene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jo, det er vanlig, like vanlig som å ha rutine på å pusse tennene.

Dette har du forsket grundig på? Eller tror du bare at alle gjør som deg?

Anonymkode: e5b86...01d

Skrevet

Vi har sex hver søndagskveld! 😂

med to ungdommer og to små barn i huset så er alltid noen våkne. Men søndagskveldene er det tidlig i seng på alle. Da har ungdommen vært sene hele helga, mens de små har vanlig leggetid.

vi har sex spontant også, men alltid hver søndagskveld. Så er det en travel uke så vet begge to at det bare er å glede seg, da har vi tid til kos, prat og sex!

Anonymkode: b9351...95c

Skrevet

Dusjer ofte før sex ja. Vi tar en tur i dusjen som en del av forspillet. Vasker hverandre, og står tett sammen under det varme vannet. Vi er veldig glad i oralsex, og da liker vi begge å være nydusjet. 

Anonymkode: 87568...415

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Nei, men sex er enda bedre med en nydusjet og ren kropp. Både og gi og ta sex uten å tenke på at man kanskje "stinker litt"

Skrevet

Den spontane sexen er den beste. Vi er bare så kåte at vi må ha oss under dyna. Jeg kan åle meg med rumpa inntil han og vips der er kuken inni meg. Ikke i rumpa altså, men bakfra liggende. Men vi dusjer aldri først. Det er som å vaske vekk kåtskapen og lysten. Det skal være litt dirty og sexy. Vi er ikke så skitten. Jeg trenger ikke suge han. Han er klar hele tiden. Men hvis jeg gjorde det hadde bare trengt å skylle penis eller tørke med klut. Trenger ikke en hel dusjing for det. 

Anonymkode: e36b9...3d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Nei, men sex er enda bedre med en nydusjet og ren kropp. Både og gi og ta sex uten å tenke på at man kanskje "stinker litt"

Slik er det heldigvis ikke for meg og mannen, vi er begge rene når vi har dusjet på morgen. Vi har snakket om det, "stinker vi litt" nei, det gjør vi ikke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Den spontane sexen er den beste. Vi er bare så kåte at vi må ha oss under dyna. Jeg kan åle meg med rumpa inntil han og vips der er kuken inni meg. Ikke i rumpa altså, men bakfra liggende. Men vi dusjer aldri først. Det er som å vaske vekk kåtskapen og lysten. Det skal være litt dirty og sexy. Vi er ikke så skitten. Jeg trenger ikke suge han. Han er klar hele tiden. Men hvis jeg gjorde det hadde bare trengt å skylle penis eller tørke med klut. Trenger ikke en hel dusjing for det. 

Anonymkode: e36b9...3d4

Altså, dette har jeg alltid drømt om, men vi får det ikke til. Vinkelen blir for vanskelig. Har mannen din over gjennomsnittet stor penis? Får han hele penisen inn i deg?

Anonymkode: e7d92...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...