Gå til innhold

Slankere sommeren 2021


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

87kg her. Tror et mål på 70kg er mest realistisk for meg. Jeg går på AAP og spiser hele dagen, føler meg konstant sulten. Spiser ikke nødvendigvis veldig usunt, det blir bare for mye mat. 

Anonymkode: 3984f...3df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snøklokka igjen her - glemte hele tråden, om enn ikke målet ;)

Ser ut til at kroppen min er litt mer samarbeidsvillig igjen, slapp i hvert fall over natta en liter væske, og har hatt litt mer overskudd etter det, så har greid å være mer fysisk aktiv igjen :) Det vil nok gå litt sakte nedover med meg, men det er helt greit. Det viktigste for meg er å greie å være nok fysisk aktiv.

Litt mindre kaldt er det nå, deilig å være mer ute når dagene blir lengre også.

Det jeg ser er at det er viktig for meg å spise tidlig nok på dagen og noenlunde regelmessig. Da får jeg litt mer overskudd også siste del av dagen. Å spise riktig holder også sukkersug unna :)

Synes det er flere her som gjør det bra:)

Anonymkode: f02a2...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Har faktisk ikke vekt men veier kanskje 60. Er gått opp en størrelse noe som føles som ett nederlag. Har også veldig dårlig selvtillit nå pga lårene er blitt enorme,rumpen er blitt diger og magen for stor. Sånn som kroppen er nå så er det uaktuelt å gå i bikini eller badetøy. Hadde vel neppe gått i shorts heller siden den ikke dekker nok. Har vært tynn i 33 år selv om jeg spiste hva jeg ville,den tiden er definitift forbi! 

Noen som har tips til trening? Har ikke mulighet til å gå på treningsenter ettersom jeg er alenemor. Går en time hver dag men det er selvsagt langt ifra nok trening når jeg må ned i vekt.

Anonymkode: 2d006...248

Lenke til kommentar
Del på andre sider

01/02 - 21 : 106,2 kilo
08/02 - 21 : 104,9 kilo ( - 1,3 )
15/02 - 21 : 104,4 kilo ( - 0,5 )
22/02 - 21 : 104,1 kilo ( - 0,3 )

Jaja, går nedover i det minste.

Hi

Anonymkode: dc72e...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

01/02 - 21 : 106,2 kilo
08/02 - 21 : 104,9 kilo ( - 1,3 )
15/02 - 21 : 104,4 kilo ( - 0,5 )
22/02 - 21 : 104,1 kilo ( - 0,3 )
01/03 -21  : 103,6 kilo ( - 0,5 )

Hi

Anonymkode: dc72e...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 21.2.2021 den 23.53):

Jeg er med! Har faktisk ikke vekt men veier kanskje 60. Er gått opp en størrelse noe som føles som ett nederlag. Har også veldig dårlig selvtillit nå pga lårene er blitt enorme,rumpen er blitt diger og magen for stor. Sånn som kroppen er nå så er det uaktuelt å gå i bikini eller badetøy. Hadde vel neppe gått i shorts heller siden den ikke dekker nok. Har vært tynn i 33 år selv om jeg spiste hva jeg ville,den tiden er definitift forbi! 

Noen som har tips til trening? Har ikke mulighet til å gå på treningsenter ettersom jeg er alenemor. Går en time hver dag men det er selvsagt langt ifra nok trening når jeg må ned i vekt.

Anonymkode: 2d006...248

Så bra du er med :) Det er mange bra treningsvideoer på youtube. Men har du sjekket ut livegym? Jeg har ikke prøvd det selv, men kjenner ei som er veldig fornøyd med det.

Hi

Anonymkode: dc72e...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ser ikke ut som om det var så mye interesse alikevel, det var synd. Da lusker jeg ut igjen og fortsetter videre alene.

Hi

Anonymkode: dc72e...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med :)

Mitt utgangspunkt er ganske likt ditt. Jeg veide på det meste ca 104 kg i fjor sommer, så gikk jeg ned litt på høsten/før jul, men har ikke kommet meg videre. Det stoppet på 97 kg, også har jeg liksom blitt der da, vaker mellom 97 og 99 kg, men klarer holde meg under 100.

Jeg må ta tak og komme meg videre nedover....

Jeg tenker at nå er det to uker til påskeferien, om jeg er litt streng med meg selv de to ukene så får jeg en liten kickstart og håper det kan motivere meg videre.

Jeg ønsker ikke å gå på noen streng diett, men spise normal mat, i normale mengder. I dag spiser jeg altfor mye snop rett og slett. Jeg spiser ikke så uhyggelig mye mat, men det blir for mye brus, potetgull, sjokolade og is, pluss at jeg elsker bakerivarer. 

Jeg regnet på det nå i helga, at jeg spiser opp sikkert 50-150 kr hver dag gjennom måneden, bare søppel som jeg ikke trenger. Om jeg putter 50 kr dagen på en sparekonto isteden, og sparer til sommerklær som er mindre enn de jeg brukte i fjor. Prøve å motivere meg selv med å titte på noen fine sommerklær, kanskje printe ut noen bilder også, en fin sommerkjole på kjøleskapet så jeg ikke spiser noe hver gang jeg går forbi ;) Det koster penger å være feit, hva med å bruke de pengene på noe annet enn mat/snop.

Litt usikker på hva jeg veier nå, men jeg veier meg i morgen tidlig. Sikkert 98-99 kg, så begynner vi ferden mot et slankere liv igjen.

Jeg har trua!

Hilsen Kristin.

Anonymkode: 3474a...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15.mars   97,9 kr

Ikke så ille som fryktet, og vi er igang :)

Kristin.

Anonymkode: 3474a...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (På 14.3.2021 den 16.40):

Jeg vil gjerne være med :)

Mitt utgangspunkt er ganske likt ditt. Jeg veide på det meste ca 104 kg i fjor sommer, så gikk jeg ned litt på høsten/før jul, men har ikke kommet meg videre. Det stoppet på 97 kg, også har jeg liksom blitt der da, vaker mellom 97 og 99 kg, men klarer holde meg under 100.

Jeg må ta tak og komme meg videre nedover....

Jeg tenker at nå er det to uker til påskeferien, om jeg er litt streng med meg selv de to ukene så får jeg en liten kickstart og håper det kan motivere meg videre.

Jeg ønsker ikke å gå på noen streng diett, men spise normal mat, i normale mengder. I dag spiser jeg altfor mye snop rett og slett. Jeg spiser ikke så uhyggelig mye mat, men det blir for mye brus, potetgull, sjokolade og is, pluss at jeg elsker bakerivarer. 

Jeg regnet på det nå i helga, at jeg spiser opp sikkert 50-150 kr hver dag gjennom måneden, bare søppel som jeg ikke trenger. Om jeg putter 50 kr dagen på en sparekonto isteden, og sparer til sommerklær som er mindre enn de jeg brukte i fjor. Prøve å motivere meg selv med å titte på noen fine sommerklær, kanskje printe ut noen bilder også, en fin sommerkjole på kjøleskapet så jeg ikke spiser noe hver gang jeg går forbi ;) Det koster penger å være feit, hva med å bruke de pengene på noe annet enn mat/snop.

Litt usikker på hva jeg veier nå, men jeg veier meg i morgen tidlig. Sikkert 98-99 kg, så begynner vi ferden mot et slankere liv igjen.

Jeg har trua!

Hilsen Kristin.

Anonymkode: 3474a...5fc

Så bra, da lusker jeg meg tilbake 😊 Kjekt med noen med ganske likt utgangspunkt. Har du tenkt til å kutte ut snop og bakerivarer, eller kutte ned på det?
Nye klær er en god motivasjon, jeg har så utrolig mye tøy liggendes som jeg ikke passer, noe av det er ikke brukt engang, så det er en motivasjon for meg. Bilde av sommerkjole eller et annet plagg på kjøleskapet høres lurt ut 😁
Jeg er ok i gang synes jeg, og det går overraskende greit egentlig. Det går ikke så fort, men det går nedover, og jeg er glad for all nedgang.

01/02 - 21 : 106,2 kilo
08/02 - 21 : 104,9 kilo ( - 1,3 )
15/02 - 21 : 104,4 kilo ( - 0,5 )
22/02 - 21 : 104,1 kilo ( - 0,3 )
01/03 -21  : 103,6 kilo ( - 0,5 )
08/03 - 21 : ----------------------
15/03 - 21 : 102,0 kilo ( - 1,6 )

Hi

Anonymkode: dc72e...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var pinlig....

Her kommer jeg busende inn og skal være med, også klarer jeg ikke første uka engang 🙈

Vel, jeg var ganske flink forrige uke, men så har jeg spist "hele helgen" så vinninga gikk opp i spinninga gitt.

Jeg kan ikke kutte helt ut, da sprekker jeg så sinnsykt. Men jeg skal kutte voldsomt ned.

Laget meg en ny regel nå, jeg skal bare spise enkel og kalorifattig mat når jeg er alene. Det er nemlig når jeg er alene jeg putter i meg allverdens drit jeg ikke trenger, også spiser jeg veldig moderate mengder når jeg er sammen med andre. Så måltidene når jeg er alene skal være knekkebrød og sånne enkle ting, man trenger ikke pøse på med alt av det beste man vet til alle måltider, av og til må man bare spise litt fordi kroppen trenger litt bensin også ;)

Men jeg har da ikke gått ned denne uken, blæh. Ny uke nye muligheter, jeg gir meg ikke altså.

15.mars   97,9 kg

21.mars  97,8 kg

 

Kristin

 

Anonymkode: 3474a...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Uff, dette var pinlig....

Her kommer jeg busende inn og skal være med, også klarer jeg ikke første uka engang 🙈

Vel, jeg var ganske flink forrige uke, men så har jeg spist "hele helgen" så vinninga gikk opp i spinninga gitt.

Jeg kan ikke kutte helt ut, da sprekker jeg så sinnsykt. Men jeg skal kutte voldsomt ned.

Laget meg en ny regel nå, jeg skal bare spise enkel og kalorifattig mat når jeg er alene. Det er nemlig når jeg er alene jeg putter i meg allverdens drit jeg ikke trenger, også spiser jeg veldig moderate mengder når jeg er sammen med andre. Så måltidene når jeg er alene skal være knekkebrød og sånne enkle ting, man trenger ikke pøse på med alt av det beste man vet til alle måltider, av og til må man bare spise litt fordi kroppen trenger litt bensin også ;)

Men jeg har da ikke gått ned denne uken, blæh. Ny uke nye muligheter, jeg gir meg ikke altså.

15.mars   97,9 kg

21.mars  97,8 kg

 

Kristin

 

Anonymkode: 3474a...5fc

Det er ikke så lett det her, men det er bare å starte på ny frisk igjen.

Det har ikke vært så bra uke for meg heller 😝 Men nå ser jeg frem til å komme under 100 kg, det har jeg ikke vært på lenge, så det er det første målet mitt nå, er å komme ned på tosifret tall.

01/02 - 21 : 106,2 kilo
08/02 - 21 : 104,9 kilo ( - 1,3 )
15/02 - 21 : 104,4 kilo ( - 0,5 )
22/02 - 21 : 104,1 kilo ( - 0,3 )
01/03 -21  : 103,6 kilo ( - 0,5 )
08/03 - 21 : ----------------------
15/03 - 21 : 102,0 kilo ( - 1,6 )
22/03 - 21 : 101,8 kilo ( - 0,2 )

Anonymkode: dc72e...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det går litt senere enn jeg hadde tenkt dette. Men jeg kan ikke skylde på noen andre enn meg selv heller. Det er vanskelig å "holde sin sti helt ren" nå som det er påskeferie.... Hele familien har fri, og her er det sånn at alle er slanke bortsett fra meg. Så da blir det litt ekstra feriekos da, og jeg klarer ikke holde meg helt borte fra det selv om jeg prøver å spise mindre enn jeg ellers ville gjort.

Du hi, har jo vært kjempeflink. Jeg har litt tro på at sakte men sikkert er bra når det kommer til slanking, det må gjøres endringer over tid som jo skal vare hele livet. Det er ikke lett....

15.mars   97,9 kg

21.mars  97,8 kg

29.mars  97,0 kg

Kristin

Anonymkode: 3474a...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...