mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #26 Skrevet 27. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg kan etterlyse en fakturaen gang, men sender de den ikke etter det, så bare venter jeg altså. Hvertfall for et så ubetydelig beløp. Hadde jeg visst det kom en faktura på 400000 hadde det vært noe annet. Det blir jo deres problem om de ikke får pengene. Anonymkode: d20b3...2af Jeg visste ikke om beløpet var stort eller lite. Jeg ville kun bli ferdig med saken. Jeg fikk heller ikke svar når jeg spurte om beløpet. Grunnen til at jeg ikke visste beløpet var at jeg aldri fikk løpende info om hva som ble gjort eller ikke gjort i saken
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2021 #27 Skrevet 27. januar 2021 Jeg hadde på trass motfakturert de. Jeg hadde sendt en faktura på tiden jeg hadde brukt på å purre, og sjekket ut reaksjonen. Anonymkode: 01edb...151
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2021 #28 Skrevet 27. januar 2021 Kanskje du kan spørre forliksrådet eller noen andre o. Dette er lov. Høres veldig rart ur. Anonymkode: 08e2b...65d
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2021 #29 Skrevet 27. januar 2021 mamma til adhd gutt<3 skrev (22 minutter siden): Jeg visste ikke om beløpet var stort eller lite. Jeg ville kun bli ferdig med saken. Jeg fikk heller ikke svar når jeg spurte om beløpet. Grunnen til at jeg ikke visste beløpet var at jeg aldri fikk løpende info om hva som ble gjort eller ikke gjort i saken Det kunne du vel etterlyst underveis da? Avtaltv på forhånd? Du viste vel hvilken jobb de skulle gjøre og ca hva det ville koste? Anonymkode: d20b3...2af
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. januar 2021 Forfatter #30 Skrevet 27. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det kunne du vel etterlyst underveis da? Avtaltv på forhånd? Du viste vel hvilken jobb de skulle gjøre og ca hva det ville koste? Anonymkode: d20b3...2af Selvsagt etterlyste jeg. Problemene startet når jeg ikke ble informert hvor mange timer som ble notert når ny advokat kom inn i saken. Vi avtalte kun timepris da jobben kunne ta mye eller lite tid. Uansett... Skjønner at du ikke ser det på måten jeg ser det på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå