Anonym bruker Skrevet 28. januar 2021 #26 Skrevet 28. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Så hvis ditt utflyttede "barn" på 25 ikke liker kjæresten din så flytter du ikke sammen med han? Hvor lenge skal barna bestemme dette da? Til de fyller 40? Anonymkode: 32de5...002 17 åringen bor jo fortsatt hjemme da. Anonymkode: b19ce...ee1
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #27 Skrevet 29. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): 17 åringen bor jo fortsatt hjemme da. Anonymkode: b19ce...ee1 Ts skrev i hi: Det var bare de eldste som ikke har bodd hjemme på flere år som var negative til dette, ungdommen som faktisk bor hjemme fortsatt syns det er ok. Så hvor lenge skal utflyttede voksne "barn" bestemme over mor? Anonymkode: 32de5...002
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #28 Skrevet 29. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 27.1.2021 den 9.14): Jeg har vært alene i mange år, og ble i fjor vår sammen med en utrolig fin mann som jeg allerede hadde kjent/datet i et par år. Vi er begge godt voksne, med voksne, utflyttede barn som studerer og jobber, men jeg har også en 17-åring som fortsatt bor hjemme. Vi vil gjerne at han flytter til meg etter hvert - tenkte på til høsten. Da jeg luftet dette for mine eldste var de ganske negative. Jeg ble litt overrasket, for det virker som alle liker kjæresten min utrolig godt. Han er mye hos meg. Det kom frem at de mest var negative fordi da skal hans barn også ha vårt hjem som "hjemme" når de kommer hjem i ferier osv. Altså at de må dele hjemmet sitt. De da at det er for liten plass, men det er jo bare tull, for jeg bor i en ganske stor enebolig med 5 soverom. Det var bare de eldste som ikke har bodd hjemme på flere år som var negative til dette, ungdommen som faktisk bor hjemme fortsatt syns det er ok. Hva tenker dere om dette. Er dette noe jeg skal ta hensyn til? Jeg tenker det beste er at vi er enda mer sammen med kjæresten og hans barn fremover, og lar dem venne seg til tanken. Anonymkode: f8a33...974 Utflyttede barn bestemmer ikke dette. Du bestemmer. Anonymkode: 2fa06...240
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #29 Skrevet 29. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Ts skrev i hi: Det var bare de eldste som ikke har bodd hjemme på flere år som var negative til dette, ungdommen som faktisk bor hjemme fortsatt syns det er ok. Så hvor lenge skal utflyttede voksne "barn" bestemme over mor? Anonymkode: 32de5...002 Enkelte mødre ofrer alt for barna også når barna er 40 og har egne partnere og barn, og kanskje besøker mor et par ganger i året. Det bør ikke være slik at man slutter å eksistere som egen person for alltid etter at man har fått barn. Anonymkode: fbbe0...0c8
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #30 Skrevet 29. januar 2021 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg tenker at dere måååå ikke bo sammen, du og kjæresten. Dere kan vel være kjærester og bo hver for dere? Barnet mitt hadde kommet først. Anonymkode: b19ce...ee1 Det er forskjell på hjemmeboende barn og 25 år gamle «barn» som har flyttet og har egne hjem. Og hi skrev vel at 17-åringen som bor hjemme er positiv til at kjæresten flytter inn. Anonymkode: 23a6a...06d
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2021 #31 Skrevet 29. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det er forskjell på hjemmeboende barn og 25 år gamle «barn» som har flyttet og har egne hjem. Og hi skrev vel at 17-åringen som bor hjemme er positiv til at kjæresten flytter inn. Anonymkode: 23a6a...06d Jeg har ei venninne som har vært enke i 7 år og oppdro barna helt alene, uten noe hjelp fra slekt og sånt. Datteren på 22 bodde enda i huset da hun møtte en ny mann. Denne datteren verken jobbet eller studerte, hun skulle ta et "friår for å finne seg selv". Gjorde heller ikke noe særlig med husarbeid. Hun klikket totalt da hun fikk vite at mor har ny kjæreste. Sa masse stygt som at moren gjør skam på farens minne, at hun er hore osv. Nektet kjæresten å komme på besøk og sånt. Da venninna mi luftet dette med meg, rådet jeg henne til å si til dattera at enten godtar hun at mor har besøk av hvem hun vil i sitt eget hus, finner seg jobb og begynner å bidra i huset, eller så flytter hun ut. Da hun satte hardt mot hardt, fikk pipa en annen lyd, da var det plutselig helt greit at kjæresten kom på besøk og at han flyttet inn. Anonymkode: fbbe0...0c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå