Gå til innhold

Bruker du sminke til daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri brukt sminke i hverdagen. Hva gjør du og hvor gammel er du? Jeg er 44... 

Anonymkode: f8d8a...1ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden jeg bruker sminke. Er 33 år.

Anonymkode: 799b5...239

Skrevet

Alltid på jobb, av og til ellers.

Anonymkode: 73e43...2b3

Skrevet

Ja. Hver dag.

På hjemmekontor hender det jeg bare bruker maskara og kanskje litt farge på kinnbein. Men uten noe føler jeg meg syk, trøtt og ustelt. 

Sånn når hverdagen er normal bruker jeg primer, litt foundation og/eller concealer, litt mineralpudder og litt farge på kinnbein for å markere de litt. Samt bruker tang på vippene og maskara. Naturlig sminket i rette farger. Ikke noe festsminke til hverdags.

Tar meg 5-10 minutter og har alt å si for hvordan jeg føler meg den dagen. 

Anonymkode: edc0e...5e3

Skrevet

Ja, sminker meg hver eneste dag, såfremt jeg ikke er skikkelig syk. Sminker meg alltid hvis jeg skal utenfor døren. Jeg liker å se fresh ut!

Skrevet

Jeg bruker aldri sminke i hverdagen, er 31 år. Sminker meg om jeg skal noe spesielt eller er anledning for det. Til det daglige er en god fuktighetskrem det viktigste 😊

Anonymkode: 9829f...258

Skrevet

Alltid.

Eneste unntaket er hvis jeg skal bade.

Skrevet

Nei. Jeg har ikke sminket meg på over 15 år. Er 51.

Anonymkode: 6d3b7...655

Skrevet

Nei, ikke nå når det bare er hjemmekontor. I viktige kundemøter tar jeg nok på meg litt. Men sminker som regel bare øynene uansett.

Anonymkode: 6ccdc...057

Skrevet

Nei, aldri

Er 46 år gammel og har atopisk hud som jeg strever med å holde fri for eksem i ansiktet. Det klarer jeg for det meste, men begynner jeg å tilføre sminke reagerer jeg garantert med å bli rødflammet, hoven, kløete og tørr. Huden min tåler ingenting før den reagerer.

Så her er det en helt naturlig look, heldigvis har jeg ganske mye pigment så øyevipper er helt sorte osv uten sminke.

Anonymkode: 21838...0f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja. Hver dag.

På hjemmekontor hender det jeg bare bruker maskara og kanskje litt farge på kinnbein. Men uten noe føler jeg meg syk, trøtt og ustelt. 

Sånn når hverdagen er normal bruker jeg primer, litt foundation og/eller concealer, litt mineralpudder og litt farge på kinnbein for å markere de litt. Samt bruker tang på vippene og maskara. Naturlig sminket i rette farger. Ikke noe festsminke til hverdags.

Tar meg 5-10 minutter og har alt å si for hvordan jeg føler meg den dagen. 

Er ikke det litt kjipt at du kun føler deg vel med sminke?

Anonymkode: a8cc8...218

Skrevet

Jeg sminker meg hver dag, det har jeg gjort siden jeg var 14, tror jeg? Nå er jeg 50. Varierende grad, ofte bare mascara og litt selvbruning. Jeg har, nå når jeg tenker over det, aldri gått på jobb uten mascara.

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Er ikke det litt kjipt at du kun føler deg vel med sminke?

Anonymkode: a8cc8...218

Overhode ikke 😊 Det plager meg ikke. Jeg ser jo fortsatt ut som meg, bare mye freshere og mer velstelt. 

Skrevet (endret)

Jeg er 42 og sminker meg på jobb. Hvis jeg har fri/ferie og ikke skal ut noe sted sminker jeg meg ikke. Det er ikke gitt at jeg legger samme type make-up hver dag. Det kommer veldig an på humør og hva jeg har på meg, hvor og hva jeg skal. Bruker mer sminke i vinterhalvåret enn i sommerhalvåret. Synes det er deilig med sminkefrie dager. Jeg har alltid elsket sminke og koser meg veldig når jeg gjør det 😊 Jeg føler meg pen uten sminke også. Jeg føler meg aller penest etter en lang dag på stranden og etter å ha badet i havet ❤️

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Kun mascara hver dag. Er 39.

Anonymkode: 2ba3f...34f

Skrevet

Bruker sminke hver dag. Kun mascara på stranden. Føler meg ufresh uten. 39 år. 

Skrevet
amandine skrev (25 minutter siden):

Jeg sminker meg hver dag, det har jeg gjort siden jeg var 14, tror jeg? Nå er jeg 50. Varierende grad, ofte bare mascara og litt selvbruning. Jeg har, nå når jeg tenker over det, aldri gått på jobb uten mascara.

Ikke jeg heller. Eller.. Det vil si EN gang.. På ene øyet. Greide å glemme mascara på ene øyet 😅

Skrevet

Er 31, bruker sjeldent sminke, og når jeg gjør det er det stort sett bare mascara... Er naturlig vakker🤪

Skrevet

Jeg har ikeaposer under øynene så det må jeg nesten 😅 jeg ser syk ut uten!

Skrevet

Jeg bruker mascara og øyenbrynsfarge hver dag. Har så lyse vipper så føler meg ikke vel uten. 

Har litt lyst til å utvide med noe som jevner ut litt på huden, men aner ikke hva jeg skal begynne med 😂

Skrevet

Aldri. 

Anonymkode: 2ec05...148

Skrevet

Bruker sminke hver dag. Gikk på jobb noen dager uten sminke da jeg hadde sttesseksem i hele fjeset i våres, følte meg helt grusom, både pga eksemen og manglende sminke. Når jegikke skal noe spes i helgene kan det hende jeg dropper sminken da. 

Anonymkode: 405b5...f5b

Skrevet

Nesten, men lite. Tar på mascara hvis jeg skal på jobb, handletur ol., men ikke hvis jeg bare er hjemme. Bruker mer sminke hvis jeg skal noe, f.eks. ut å spise. 

Anonymkode: 9e291...aa9

Skrevet

Hver dag, utenom hjemmedager og sommerferiedager. Er 39år, men føler jeg ser så ung ut uten sminke...

Anonymkode: 80bb8...612

Skrevet

Sjeldent at jeg bruker sminke. Kan innimellom ta litt mascara og litt foundation hvis jeg har mye kviser. 34 år 

Anonymkode: 31da8...978

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...