Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #26 Skrevet 19. januar 2021 Du har fungert som foreldre i de viktige tenårene - så klart skal du fortsette å ha kontakt! Jeg hadde selv en stefar i «bare» fem år av min barndom/ungdomstid, men han fortsatte å oppføre seg som min far, og jeg er uendelig glad og takknemlig for det. (Begynner til og med å gråte nå som jeg skriver om det) Be dem på middag så ofte du vil! Anonymkode: d6910...379
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #27 Skrevet 19. januar 2021 Dere har jo felles barn. Da er jo ditt barn søsken til hans barn. Klart du har «rett til å bry» deg. Du ønsker kontakt og barnet ditt ønsker vel tilhørighet til søsken og farssiden. Heeeeelt naturlig i mine øyne. Anonymkode: 9604f...cf0
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #28 Skrevet 19. januar 2021 Altså, hvis dette plager far hadde jeg ikke gjort det. jeg var sammens med en i 8 år og han hadde 2 barn fra før som var 1 og 3 når vi begynte og date, han hadde aldri vert sammens med moren,men begge ønsket barn og fikk det derfor sammen og hun er sammens med en dame idag,men til poenget, nå i dag er gutta 15 og 17, og jeg har lite kontakt med dem, jeg hadde kontakt kanskje et år etter det ble slutt, så sa faren i fra at det var greit om alle gikk videre, sier hei og slik hvis jeg ser de,men ingen mer kontakt idag Anonymkode: 36f96...c1c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #29 Skrevet 19. januar 2021 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Dere har jo felles barn. Da er jo ditt barn søsken til hans barn. Klart du har «rett til å bry» deg. Du ønsker kontakt og barnet ditt ønsker vel tilhørighet til søsken og farssiden. Heeeeelt naturlig i mine øyne. Anonymkode: 9604f...cf0 Enig i det. Men hva med noe vin i glasset etterhvert når varmen kommer? Eller blir det helt feil? Vi satt alltid å koste oss før da faren var med i bildet. Jeg prøver å overhøre meningen til faren, å når han får vennen/kollegaen sin til å svare for seg, så blir det for dunt. Anonymkode: f7220...84b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #30 Skrevet 22. januar 2021 Pratet med han igår, det var visst lik tankegang fra begges side. Ble helt naturlig, utrolig nok. Vi foreslo faktisk at vi skal ut å ha en drink sammen når koronatider er over. 🙈 Feil eller ikke, vi er ikke i det erotiske hjørnet. Kunne ikke fallt meg inn. Men burde ikke være helt galt dette da. Anonymkode: f7220...84b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #31 Skrevet 22. januar 2021 Til pappaen og kompisen hans trenger du ikke si annet enn: "Blande meg? Jeg blander meg da ikke... Disse menneskene er søsken til barnet mitt, og jeg har vært stemor for dem i mange år. Jeg er glad i dem og de i meg, vi er en utvidet familie og selv om det er slutt mellom meg og pappaen deres er de i aller høyeste grad fremdeles en del av mitt og datteren min sitt liv. Jeg kommer til å invitere dem og jeg kommer til å møte dem, det må dere bare godta" Anonymkode: 948f9...a42
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #32 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Til pappaen og kompisen hans trenger du ikke si annet enn: "Blande meg? Jeg blander meg da ikke... Disse menneskene er søsken til barnet mitt, og jeg har vært stemor for dem i mange år. Jeg er glad i dem og de i meg, vi er en utvidet familie og selv om det er slutt mellom meg og pappaen deres er de i aller høyeste grad fremdeles en del av mitt og datteren min sitt liv. Jeg kommer til å invitere dem og jeg kommer til å møte dem, det må dere bare godta" Anonymkode: 948f9...a42 Ja, spørs bare om det blir reaksjoner med at vi har noe godt i glasset sammen. Anonymkode: f7220...84b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #33 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, spørs bare om det blir reaksjoner med at vi har noe godt i glasset sammen. Anonymkode: f7220...84b Skal du ha på yogaklærne dine da også? 😉 Anonymkode: f1d8d...1be
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #34 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Skal du ha på yogaklærne dine da også? 😉 Anonymkode: f1d8d...1be Nei😂 Vil være galt å seksualisere stemningen. Men nå er han ikke ett barn. Blir litt rart å drikke vin med han. Men herregud, vi trenger ikke være så perfekt hele tiden? Anonymkode: f7220...84b
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #35 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Nei😂 Vil være galt å seksualisere stemningen. Men nå er han ikke ett barn. Blir litt rart å drikke vin med han. Men herregud, vi trenger ikke være så perfekt hele tiden? Anonymkode: f7220...84b Nei, du var jo veldig opptatt av om hva han tenkte om at du la ut yogabilder tidligere så jeg syns du virker veldig opptatt av han generelt... Sjøl hadde jeg ikke engang tenkt tanken på at det kunne oppstå seksualisert stemning med noen av mine stebarn. Du er merkelig opphengt i det... Drømmer du om noe mer? Anonymkode: f1d8d...1be
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #36 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Pratet med han igår, det var visst lik tankegang fra begges side. Ble helt naturlig, utrolig nok. Vi foreslo faktisk at vi skal ut å ha en drink sammen når koronatider er over. 🙈 Feil eller ikke, vi er ikke i det erotiske hjørnet. Kunne ikke fallt meg inn. Men burde ikke være helt galt dette da. Anonymkode: f7220...84b Hæh? Snakker du om eksen eller stebarna dine nå? Anonymkode: 8a600...cc3
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2021 #37 Skrevet 22. januar 2021 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Til pappaen og kompisen hans trenger du ikke si annet enn: "Blande meg? Jeg blander meg da ikke... Disse menneskene er søsken til barnet mitt, og jeg har vært stemor for dem i mange år. Jeg er glad i dem og de i meg, vi er en utvidet familie og selv om det er slutt mellom meg og pappaen deres er de i aller høyeste grad fremdeles en del av mitt og datteren min sitt liv. Jeg kommer til å invitere dem og jeg kommer til å møte dem, det må dere bare godta" Anonymkode: 948f9...a42 Definitivt. Anonymkode: f7220...84b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå