Listedamen Skrevet 11. januar 2021 #26 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Erfaringen min er at gutter helt automatisk tar mer plass enn jenter og at dette på sikt går ut over jentenes evne til å hevde seg på et greit vis (de bruker passiv aggresjon, personangrep etc, i stedet). Gutten min skal selvfølgelig lære å underholde seg selv, ikke bruke jentene til sånt. Anonymkode: 7dfbf...7e3 Så flott at du da altså er den eneste i hele verden som lærer din gutt å underholde seg selv og ikke bruke jentene til sånt. Det er det sannsynligvis ingen andre som har tenkt før deg.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #27 Skrevet 11. januar 2021 Listedamen skrev (Akkurat nå): Så flott at du da altså er den eneste i hele verden som lærer din gutt å underholde seg selv og ikke bruke jentene til sånt. Det er det sannsynligvis ingen andre som har tenkt før deg. Nei, det kan dessverre faktisk virke sånn. Dette kommer ikke av seg selv, gutter må lære å klare seg uten jenters hjelp i sosiale lag før de mestrer det. Og med dette trekker jeg meg ut. Anonymkode: 7dfbf...7e3
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2021 #28 Skrevet 11. januar 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Uavhengig av Corona er det ikke greit. Du inviterer 6 av 30 i en klasse. Tipper det er mange som kunne ønsket seg å bli invitert og at dette er en "kul gjeng". Du legger til rette for klikking og utestenging. Men det er vel greit for deg så lenge ditt barn klarer seg. Anonymkode: 1ba89...8bc Herregud, skjerp deg. Det er helt innafor å invitere 6 av 30 altså. Nå får du jaggu gi deg. Regner med du er en av de som har oppstått små persilleblad av noen unger. Anonymkode: 324c7...f6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå