Gå til innhold

Er corona-testen veldig grusom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hører jeg fra et par bekjente....virkelig det «jævligste» de har gjort osv.. 

Anonymkode: 5f728...385

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok litt individuelt, noen er mer følsomme i nesa enn andre. Det er også litt avhengig av hvem som tar den, det er helt klart forskjell på testtagerne. Søsteren min har tatt to tester og sa det var veldig stor forskjell på de to gangene...

Men det er fort gjort altså, sønnen min (tenåring) sa det var vondere å få brus i nesa ;)

Jeg synes det var litt ubehagelig, men det er fort gjort. Har vært med på verre ting enn det der altså.

Anonymkode: df0d1...5af

Skrevet

Hvis det er det jævligste de har gjort har de hvertfall hatt svært behagelige liv. Jeg har nok hatt flis i fingeren som har vært jævligere enn teste. Den er jo litt ubehagelig, men unnagjort på et lite minutt.

Anonymkode: 59b9e...abd

Skrevet

Synes ikke det var vondt. Trodde det skulle  være helt forferdelig siden mange forteller om vonde opplevelser. Men absolutt ikke ille! Litt ubehagelig, men så fort gjort! Ikke noe å bruke tid på å grue seg til.

Anonymkode: 9ae40...466

Skrevet

Svir i nesa, men er jo fort gjort.  

Anonymkode: 5a03e...8f7

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det hører jeg fra et par bekjente....virkelig det «jævligste» de har gjort osv.. 

De kan ikke ha født barn i alle fall. :P Jeg syntes det var mindre vondt enn en vanlig blodprøve.

Anonymkode: d785f...e68

Skrevet

Jeg har tatt test en gang, og synes det var vondt, men det er over på få sekunder.

Anonymkode: d1a11...b81

Skrevet

Har tatt fire ganger og det var i verste fall ubehagelig. Forferdelig vondt har det aldri vært. 

Anonymkode: 775ac...2b3

Skrevet

Jeg nektet å ta i nesen. Jeg tok kun i munnen.

Anonymkode: ff2ef...17f

Skrevet

Det er veldig stor forskjell på de som tar testen. Jeg har tatt den flere ganger, og om de er forsiktige og bruker litt tid på å få pinnen langt nok bak i nesa så er det i verste fall litt ubehagelig. Jeg har også vært med på å bare få den kjørt fort og brutalt bak i nesa, og da var det faktisk vondt. Om dette er de jævligste vennene dine har opplevd, så kan de ikke ha skrubba et kne eller skalla i ei dør engang. Så ille er det virkelig ikke. 

Skrevet

Syns det var verre å måtte kjøre til den andre enden av kommunen (og tilbake igjen) kraftig forkjølet og med feber enn å ta selve testen...

Anonymkode: 3254f...43a

Skrevet

Det er ubehagelig i nesa, men selve testen i nesa er over på 15 sekunder, og ubehaget etterpå varer kanskje i tre minutter. Det er overhodet ikke vondt, bare ubehagelig. Gjort det to ganger, gjør det gjerne hundre ganger mot å slippe å få flere migreneanfall i mitt liv, og tusen for å slippe gallesteinssmerter og betennelse i bukspyttkjertelen. 

Anonymkode: a2a20...147

Skrevet
Himmel og hav skrev (1 minutt siden):

Det er veldig stor forskjell på de som tar testen. Jeg har tatt den flere ganger, og om de er forsiktige og bruker litt tid på å få pinnen langt nok bak i nesa så er det i verste fall litt ubehagelig. Jeg har også vært med på å bare få den kjørt fort og brutalt bak i nesa, og da var det faktisk vondt. Om dette er de jævligste vennene dine har opplevd, så kan de ikke ha skrubba et kne eller skalla i ei dør engang. Så ille er det virkelig ikke. 

Og heller aldri fått en håndball eller fotball i nesa. 

Anonymkode: a2a20...147

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Jeg nektet å ta i nesen. Jeg tok kun i munnen.

Anonymkode: ff2ef...17f

Kan man nekte å ta i nesa?

Skrevet

Hvis dét er det jævligste de har gjort har de hatt særdeles lette fødsler!!

Skrevet

Jeg fikk velge mellom nesen og halsen, valgte halsen. Ikke noe problem

Skrevet
TinaK 1990 skrev (Akkurat nå):

Hvis dét er det jævligste de har gjort har de hatt særdeles lette fødsler!!

Det er da ikke alle som har født

Anonymkode: d1a11...b81

Skrevet

Eg syns det var vondt, og hadde veldig vondt i bihulene resten av dagen. Eg var jo forkjøla, så kan hende eg hadde fått vondt i bihulene uansett. Men må eg teste ein gong til, kjem eg til å be fint om å kun teste i nasa. 

Men eg trur og, som andre nevner, at det har mykje å sei kven som tar testen og kor forsiktige dei er.

Anonymkode: d0832...8d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Eg syns det var vondt, og hadde veldig vondt i bihulene resten av dagen. Eg var jo forkjøla, så kan hende eg hadde fått vondt i bihulene uansett. Men må eg teste ein gong til, kjem eg til å be fint om å kun teste i nasa. 

Men eg trur og, som andre nevner, at det har mykje å sei kven som tar testen og kor forsiktige dei er.

Ehm.... kun i halsen sjølvsagt 😊

Skrevet

Har tatt testen en gang og gruet meg veldig, helt uten grunn. Var ikke ille i det hele tatt!

Anonymkode: 1b3ce...992

Skrevet

Synes det var helt grusomt. Brakk med så mye at de ga opp til slutt. Tok bare i nesa da. Gjorde vondt helt opp i hjernen resten av dagen

Anonymkode: 4883e...e59

Skrevet

Jeg har tatt den fire eller fem ganger (husker faktisk ikke nøyaktig) Det er noe forskjell på hvem det er som tar den, men det er absolutt ikke veldog smertefult! Som ei over skriver, det svir litt i nesa, men ellers lite smerter.

Anonymkode: ff926...52a

Skrevet

Syns det var vondt å ta den liggende så ble overrasket over hvor lite vondt det var å ta den sittende noen måneder etter. De har blitt veldig dreven på å teste nå :)

Anonymkode: 73ea4...e82

Skrevet

Som andre skriver, ubehagelig, men ikke vondt. Kjenner en person som sier det var helt forferdelig vondt og begynte å blø, men den personen var faktisk smittet og ikke i særlig god form...så regner med det hadde noe å si.

Anonymkode: bd0c9...8a8

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Syns det var vondt å ta den liggende så ble overrasket over hvor lite vondt det var å ta den sittende noen måneder etter. De har blitt veldig dreven på å teste nå :)

Anonymkode: 73ea4...e82

Du tror denne måten å teste på er ny eller?

Anonymkode: 4883e...e59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...