Gå til innhold

Er dette jentegenser?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Syngensang skrev (34 minutter siden):

Kjem han i fengsel då? Ikkje rart ungdomen no til dags er har psykiske problem, båsane deira er blitt forferdeleg trange. Tru det eller ei, det var faktisk mykje større slingringsmonn for kva ein kunne òg ikkje kunne gjere og ha på seg då eg gjekk på barneskulen for 100 år sidan. 

Vil tro vi er på ca samme alder, og det var absolutt jente-og guttetøy båser der jeg bodde i hvert fall, det samme med hva man gjorde. Jeg spilte fotball, og var dermed en guttejente.

Anonymkode: 1305b...ba8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Vil tro vi er på ca samme alder, og det var absolutt jente-og guttetøy båser der jeg bodde i hvert fall, det samme med hva man gjorde. Jeg spilte fotball, og var dermed en guttejente.

Eg spelte fotball ilag med alle dei andre jentene. Vi hadde kort hår til vi var minst 11 år, dei fleste av oss. Eg leika både med gutar og jenter utan å få stempel som guttejente av den grunn. Det var sikkert lokale skilnadar då som no, men mora mi fortel iallfall at det var myyyyhkje betre utval i td kjønnsnøytrale kle då. Men klesindustrien har jo selvfølgelig funne ut at ein sel meir kle om ein innfører to ulike avdelingar så gutar og jenter ikkje kan arve td. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 8.1.2021 den 19.57):

Er dette jentegenser? Eller passrr den til begge kjønn? Syns det var tøff genser men jeg har en sønn da. Han er 9 år om det har noe å si. 

Screenshot_20210108-195512_Chrome.jpg

Anonymkode: 5377e...59e

For lang for gutt

Anonymkode: a944d...0bd

Skrevet
On 1/8/2021 at 7:57 PM, Anonym bruker said:

Er dette jentegenser? Eller passrr den til begge kjønn? Syns det var tøff genser men jeg har en sønn da. Han er 9 år om det har noe å si. 

Screenshot_20210108-195512_Chrome.jpg

synes den går fint til begge ;)

Anonymkode: 01324...3c2

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Men den var ikke tøff

Den var ikke så søt som den andre nei, enig i det 😊 Du kan jo bare vise han den du fant da, kan være han ikke bryr seg om at det er ei jente som står modell, min jente vil bare gå i gutteklær om dagen så 🤷🏼‍♀️ Evt bare «kutte av hodet» på modellen før du viser han den. Men Lindex er litt skummelt fordi mange kjøper klær der og hettegensere er veldig populært hos jentene om dagen, iallfall her (et par år eldre). Så han kan risikere å møte en jente med samme genser på skolen. 

Anonymkode: a6414...0e8

Skrevet

Jeg har jo en slik genser... Bruker den kun hjemme som dassetøy. 

Anonymkode: 0b45e...097

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Men den var ikke tøff

Hvis han liker den i linken din, så er det vel bare å kjøpe den, uansett hva vi alle her måtte mene om det. Men det er jo kanskje litt riskikabelt hvis han nekter å gå med jentegenser, siden han fort kan møte en jente med samme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...