Gå til innhold

Er dette jentegenser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette jentegenser? Eller passrr den til begge kjønn? Syns det var tøff genser men jeg har en sønn da. Han er 9 år om det har noe å si. 

Screenshot_20210108-195512_Chrome.jpg

Anonymkode: 5377e...59e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den passer begge kjønn. 

Anonymkode: 96ff9...fcb

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Den passer begge kjønn. 

Anonymkode: 96ff9...fcb

Takk! Da går vi nok for den. Sønnen min er veldig lite opptatt av hva han går med,men hadde det vært en jentegenser så hadde han nektet å gå med den.

Skrevet

Hater jente og gutteklær men det der er jo en tunikaktig genser. Passer best til tights. 

Anonymkode: e4449...ed9

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hater jente og gutteklær men det der er jo en tunikaktig genser. Passer best til tights. 

Anonymkode: e4449...ed9

Da ser du mer enn meg,syns det ser ut som en helt vanlig hettegenser.

Skrevet

Vil han bruke den hvis 2 jenter i klassen stiller i samme genser? Er det uproblematisk så kjøper du den😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Er dette jentegenser? Eller passrr den til begge kjønn? Syns det var tøff genser men jeg har en sønn da. Han er 9 år om det har noe å si. 

Screenshot_20210108-195512_Chrome.jpg

Et tips er jo å se om det er gutt eller jente som er modell. Det pleier henge sammen......

Anonymkode: 2bd70...dfb

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Et tips er jo å se om det er gutt eller jente som er modell. Det pleier henge sammen......

Enig. Hadde ikke gått for denne, hadde funnet noe jeg var 100% sikker på.

Anonymkode: ed854...0a0

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Det er da mange klær som kan brukes til begge kjønn likevel!

Skrevet

Fins så mange andre gensere da. Denne er jo lang, til å ha over tights. 

Fargene er det ikke noe å si på. 

Anonymkode: a99f8...dff

Skrevet

Siden du spør, så synes jeg det ser mer ut som en jentegenser,

Anonymkode: 1305b...ba8

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Siden du spør, så synes jeg det ser mer ut som en jentegenser,

Takk for ærlig svar :)

Skrevet

7 åringen min dro på skolen med sjokkrosa jentegjenger idag. Ere så nøye da?? Hva vil ungen ha?

Anonymkode: b2e5a...e58

Skrevet

Fargene er ikke noe problem, men dette er en litt lang genser, litt tunikaaktig, og det kan ikke en gutt gå med.

Anonymkode: 9e023...a2e

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

7 åringen min dro på skolen med sjokkrosa jentegjenger idag. Ere så nøye da?? Hva vil ungen ha?

Anonymkode: b2e5a...e58

Han bryr seg ikke hva han går med så lenge det ikke er "jentefarger" som han kaller det. Han bruker omtrent bare hettegenser nå sånn sett hadde den passet bra;syns den var stilig. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Fargene er ikke noe problem, men dette er en litt lang genser, litt tunikaaktig, og det kan ikke en gutt gå med.

Ifølge hvem??

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Ifølge hvem??

Du spør jo om folks mening

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Har du sett skate- kara? Snowboard-kjørerne? Hiphop-guttene? De har ikke kortet gensere akkurat.

Anonymkode: 69f2f...8e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Har du sett skate- kara? Snowboard-kjørerne? Hiphop-guttene? De har ikke kortet gensere akkurat.

Anonymkode: 69f2f...8e5

Har et hip hop barn, og de bruker ikke hette gensere som det der. For det er en lang, smal modell. De går med vide hettegensere, og flertallet av de bruker ikke så lange gensere heller. 

Anonymkode: 27d13...5e5

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Du spør jo om folks mening

Hun spør om folks mening, men det er ikke en personlig mening å si at en gutt ikke KAN gå med den genseren! Det er å konstatere en faktaopplysning som er direkte feil. Håper ikke du lærer barna dine at det er noe som heter guttefarger/jentefarger og guttehår/jentehår!

Skrevet
Listedamen skrev (6 minutter siden):

Hun spør om folks mening, men det er ikke en personlig mening å si at en gutt ikke KAN gå med den genseren! Det er å konstatere en faktaopplysning som er direkte feil. Håper ikke du lærer barna dine at det er noe som heter guttefarger/jentefarger og guttehår/jentehår!

Det var ikke meg som sa det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det var ikke meg som sa det.

Ser det nå, beklager.

Skrevet

På fasongen ser det ut som en jente genser. Ser at den er smal og litt insvingt. Er ofte det som er forskjellen. Men én jente på 9 år har ofte begynt å få litt former, så vil nok se litt anderledes på en gutt enn ei jente på samme alder. Så ikke sikkert det har noe å si. Kan gå begge veier. Fargene er for begge kjønn. 

At den er litt lang har ingenting å si. Min sønn på 11 år går mye med lange hettegenser. Men da er de litt videre enn denne genseren. 

Anonymkode: 709c9...27d

Skrevet
Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Kjem han i fengsel då? Ikkje rart ungdomen no til dags er har psykiske problem, båsane deira er blitt forferdeleg trange. Tru det eller ei, det var faktisk mykje større slingringsmonn for kva ein kunne òg ikkje kunne gjere og ha på seg då eg gjekk på barneskulen for 100 år sidan. 

Skrevet

Hva mener sønnen din da? Det er vel strengt tatt det eneste som teller? Min datter på 11 år har tre storebrødre og elsker å gå med deres klær, hun finner også nye klær i gutteavdelingen av og til. 

Anonymkode: bb014...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...