Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #26 Skrevet 7. januar 2021 Å ombestemme seg når det kommer til antall barn er ikke så uvanlig, hvor mange har du? Høres ut som du har ihvertfall to og at mannen har ombestemt seg når det kommer til å lage en storfamilie? Det kan du ikke endre på... Han bryr seg ikke nok om deg, barna og familielivet til å ønske en pen og skikkelig bolig til dere, det kan du heller ikke endre... Han snakker skikkelig ufint til deg, stikk, finn deg en annen mann. Hva er det for noe å si til en kvinne man elsker? Jeg tror ikke han elsker deg, jeg tror han synes familielivet har blitt for slitsomt og han vil ikke mer. Det kan du heller ikke endre... Hva har du da? Et liv som ble ganske annerledes enn du drømte om. Det er vi forsåvidt mange som har, det er vel få av oss som har fått akkurat den karrieren, familien osv som vi drømte om da vi sto på terskelen til voksenlivet, men et sted på veien må vi stoppe og gjøre opp status. Kan du fortsette å leve som dette, kan du tilpasse deg så fremtiden blir lys selv om den blir annerledes? Bare du kan avgjøre dette, noen ting kan du velge, andre ting må du bare akseptere... Anonymkode: d0e74...157
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #27 Skrevet 7. januar 2021 Tusen takk for mange gode svar, jeg setter veldig pris på det ❤️ I dag har vi tatt en prat sammen, og jeg fikk sagt klart at noe må skje. Det er vanskelig, for det er ikke mannen min sin feil at faren er vrang og ikke ønsker å gi gården videre eller godkjenne nytt hus. mannen min hadde en tøff oppvekst, jeg er veldig sikker på at det er grunnen til at han sier «stikk» han er redd for å bli såret. I praten sa han at han ønsket å gi meg alt jeg ville ha, og vi snakket om å kjøpe en annen gård som snart kommer for salg. Det vil være det beste, egentlig. Han sa at vi også kunne få flere barn me tiden, bare ikke akkurat nå. Så får vi se, om noe skjer i nærmeste fremtid. Anonymkode: d3712...c48
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #28 Skrevet 7. januar 2021 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Tusen takk for mange gode svar, jeg setter veldig pris på det ❤️ I dag har vi tatt en prat sammen, og jeg fikk sagt klart at noe må skje. Det er vanskelig, for det er ikke mannen min sin feil at faren er vrang og ikke ønsker å gi gården videre eller godkjenne nytt hus. mannen min hadde en tøff oppvekst, jeg er veldig sikker på at det er grunnen til at han sier «stikk» han er redd for å bli såret. I praten sa han at han ønsket å gi meg alt jeg ville ha, og vi snakket om å kjøpe en annen gård som snart kommer for salg. Det vil være det beste, egentlig. Han sa at vi også kunne få flere barn me tiden, bare ikke akkurat nå. Så får vi se, om noe skjer i nærmeste fremtid. Anonymkode: d3712...c48 Godt dere fikk pratet sammen Bare husk at det viktigste dere nå gjør er å komme dere raskt ut av det helseskadelige huset, for der kan dere bare ikke fortsette å bo slik det er. Å kjøpe en annen gård vil kanskje være et bedre alternativ for din mann også hvis han har mye negative minner fra barndommen på farens gård. Pass på at dere ikke setter alt på vent etter denne praten, men at dere lar denne samtalen bli første steg i en prosess som dere holder varm, at dere jobber aktivt for å finne nytt sted å bo eller gjør huset dere bor i nå mindre helsefarlig inntil dere får flyttet osv. Lykke til videre Anonymkode: 9c286...355
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2021 #29 Skrevet 7. januar 2021 Anonym bruker skrev (23 timer siden): Jeg synes du skal leie deg ei leilighet ei stund og se hvordan det er og ikke minst så får mann og svigerfar se hvordan det er. Du kan fint starte en ny familie med en ny type om dere ikke finner ut av det. For alt i verden ikke bli værende med tomme løfter det kan du komme til å angre på. Anonymkode: f11cf...1a6 Må si meg helt enig i denne. Har en venninne som var i samme stappet for 15-20 år siden, også med en mann,et gårdsbruk og en vanskelig svigerfar. Dessverre, ble hun såpass langt over 40 at da hun endelig fant ut at hun ikke orket det livet, så var hu også plutselig blitt for gammel til å få det antall barn hun ønsket seg. Føler du at livet ditt ikke er som du ønsker med denne mannen og dette stedet osv, så gjør du lurest i å finne deg din egen leilighet/hus, så kanskje det går et lys opp for mannen din når han ser hva han må ofre for sin gamle grinebiter av en far. Anonymkode: 78aa7...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå