Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #1 Skrevet 5. januar 2021 Vi har ett barn sammen på 3 år. Hver gang han overleverer gutten så blir det klaging på bamsen som jeg sprayer med parfyme. Eller at han mener gutten er for liten til å ringe hjem til meg under samvær. Det er mye mer men dette er det nyeste. Hva gjør man i slike tilfeller? Anonymkode: d88f7...fdc
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Men hvorfor sprayer du bamsen med parfyme?? Anonymkode: 092a8...b69
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Vi har ett barn sammen på 3 år. Hver gang han overleverer gutten så blir det klaging på bamsen som jeg sprayer med parfyme. Eller at han mener gutten er for liten til å ringe hjem til meg under samvær. Det er mye mer men dette er det nyeste. Hva gjør man i slike tilfeller? Anonymkode: d88f7...fdc Dere får bli enig om å være uenig..ellers blir det en evig runddans.. Anonymkode: e1a16...fce
amandine Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 Hvis en parfymesprayet bamse hadde kommet hit jevnlig hadde den måttet bo i hagen. Det høres heslig ut.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Sprayer bamsen med parfyme?? Ikke sunt for ungen tenker jeg, sover vel med bamsen? Anonymkode: 98296...687
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #6 Skrevet 5. januar 2021 amandine skrev (Akkurat nå): Hvis en parfymesprayet bamse hadde kommet hit jevnlig hadde den måttet bo i hagen. Det høres heslig ut. Der er jeg faktisk enig. Synest det var snålt at et voksent menneske peprer barnets bamse med parfyme. Anonymkode: e1a16...fce
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Du er vanskelig. Barnet bør ikke ringe deg, det er for din skyld ikke hans. Og drit i å spraye bamsen med parfyme! Det er bare ekkelt.
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 Hmmm. Høres ut som han prøver å si fra om noe viktig, men du lytter ikke. Anonymkode: 16f83...467
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 Slutt å spraye bamsen med parfyme, barnet ditt har ikke godt av det! Er det du som ønsker at barnet ringer deg når det er på samvær med far? I så fall, la være! Og barnet bør også få mulighet til å falle til ro hos far, noe det ikke får når du både sprayer bamsen for å minne barnet på deg selv, og det må prate med deg underveis bare for å gjøre det. Egentlig håper jeg dette er trolling... Anonymkode: e0739...d43
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Slutt å spraye bamsen med parfyme, barnet ditt har ikke godt av det! Er det du som ønsker at barnet ringer deg når det er på samvær med far? I så fall, la være! Og barnet bør også få mulighet til å falle til ro hos far, noe det ikke får når du både sprayer bamsen for å minne barnet på deg selv, og det må prate med deg underveis bare for å gjøre det. Egentlig håper jeg dette er trolling... Anonymkode: e0739...d43 Enig! En parfymesprayet bamse hadde ikke kommet inn i mitt hus! Hvorfor i all verden gjør du det, HI? Anonymkode: 700c9...fc2
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Vi har ett barn sammen på 3 år. Hver gang han overleverer gutten så blir det klaging på bamsen som jeg sprayer med parfyme. Eller at han mener gutten er for liten til å ringe hjem til meg under samvær. Det er mye mer men dette er det nyeste. Hva gjør man i slike tilfeller? Anonymkode: d88f7...fdc Du tar det til etterretning selvfølgelig. Anonymkode: 2908b...2b8
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Sjukt!! Sprayer bamsen med parfyme? Det var ganske så manipulerende. Kanskje ikke bevisst av deg, men du forsterker jo ungens savn etter deg når han er hos far. Utrolig dårlig gjort ovenfor 3 åringen. Her er jeg helt enig med far. Han må få ro når han er på samvær og føle trygghet hos far. Sånn du holder på gjør du det stikk motsatte... Anonymkode: 581b2...1ff
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 Sjønner godt han klager på dette. Hvem sprayer en bamse med parfyme likksom? 🙄 la han få fred med barnet sitt, en 3 åring har ingen behov for å snakke med mor under samvær med far!! Sjerpings!! Anonymkode: 80766...abd
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 Tenk når mannen får seg ny partner. Duften av x-kona henger i rommet 😳 Anonymkode: 98296...687
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 Jøjemeg, her holder jeg med far altså... Det er ikke meningen barnet skal dyrke savnet etter mamma på samvær, så telefoner kan fint kuttes ut. Og parfymestinkende bamse? Jeg har ikke ord. Anonymkode: 42bd7...384
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #16 Skrevet 5. januar 2021 Han har ny partner og nye barn. Jeg vasker bamsen etterhvert samvær og bruker parfyme fordi gutten ønsker en kjent lukt med seg og sier det lukter godt. Det hadde vært greit å opprettholde kontakten mens samværet er. Anonymkode: d88f7...fdc
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #17 Skrevet 5. januar 2021 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Han har ny partner og nye barn. Jeg vasker bamsen etterhvert samvær og bruker parfyme fordi gutten ønsker en kjent lukt med seg og sier det lukter godt. Det hadde vært greit å opprettholde kontakten mens samværet er. Anonymkode: d88f7...fdc En treåring har ikke kommet på å spraye bamsen sin med din parfyme, det er det du som har gjort. Er det du som har hatt flere tråder om å sabottere barnets samvær med far tidligere? Høres ut som samme på argumentasjonen din. Anonymkode: e0739...d43
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2021 #18 Skrevet 5. januar 2021 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): En treåring har ikke kommet på å spraye bamsen sin med din parfyme, det er det du som har gjort. Er det du som har hatt flere tråder om å sabottere barnets samvær med far tidligere? Høres ut som samme på argumentasjonen din. Anonymkode: e0739...d43 Det er garantert den samme. Anonymkode: 2908b...2b8
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #19 Skrevet 6. januar 2021 Et større barn som har egen telefon kan gjerne ringe foreldrene om de vil når de er på samvær. Hender jeg også har ringt eller sendt melding for å gi beskjeder eller lignende. Men et lite barn på tre år trenger ikke og bør ikke ringe foreldren når de er på samvær. Nettopp for å få ro. Av erfaring fra barna var små ble det bare uro av det. Men å spraye bamsen med parfyme er jo helt vilt på flere måter. Et lite barn skal for det første ikke ha parfyme så tett opp i seg. Og høres jo ut som du er redd barnet ikke skal savne deg. Manipulerende rett og slett. Ta deg sammen og tenk på barnet ditt. Anonymkode: 092a8...b69
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #20 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Han har ny partner og nye barn. Jeg vasker bamsen etterhvert samvær og bruker parfyme fordi gutten ønsker en kjent lukt med seg og sier det lukter godt. Det hadde vært greit å opprettholde kontakten mens samværet er. Anonymkode: d88f7...fdc Hvorfor vasker du bamsen etter samvær? Og en treåring sier ikke at han ønsker å ha en kjent lukt med seg, altså. Her skaper du behov og problemer som er helt unødvendige. Du utsetter barnet ditt for mer stress ved samvær enn nødvendig. Slutt med det! Anonymkode: 9d46b...a8c
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #21 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Vi har ett barn sammen på 3 år. Hver gang han overleverer gutten så blir det klaging på bamsen som jeg sprayer med parfyme. Eller at han mener gutten er for liten til å ringe hjem til meg under samvær. Det er mye mer men dette er det nyeste. Hva gjør man i slike tilfeller? Anonymkode: d88f7...fdc Her er det du som har et problem... Anonymkode: 01784...680
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #22 Skrevet 6. januar 2021 Det høres ut som om barnet kanskje bør bo mer hos far? Det høres ikke ut som om du klarer å se en 3 årings behov. Anonymkode: b04ce...995
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #23 Skrevet 6. januar 2021 Anonym bruker skrev (13 timer siden): Han har ny partner og nye barn. Jeg vasker bamsen etterhvert samvær og bruker parfyme fordi gutten ønsker en kjent lukt med seg og sier det lukter godt. Det hadde vært greit å opprettholde kontakten mens samværet er. Anonymkode: d88f7...fdc Igjen, jøjemeg! Du setter jo egne behov foran barnets, helt utrolig at du ikke ser det Helt greit at barnet har med yndlingsbamsen eller kosekluten på samvær, alt dette andre er tull for å tilfredsstille deg selv. Anonymkode: 42bd7...384
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #24 Skrevet 6. januar 2021 Milde Jesus. Dette er det rareste jeg har hørt. Å utsette barnet for parfyme i bamsen er jo ikke bra. Det må du virkelig slutte med. Hvor gammel er du hi? Du høres veldig ung og usikker ut. Barnet ditt har ikke behov for å prate i telefonen med deg, dette tenker jeg bare bidrar til å føle seg utilpass med samvær. Her må du jenke deg og slippe taket. La barnet kose seg hos pappa. Og den parfymen må du slutte med umiddelbart. Barnet blir mer utsatt for både astma og allergi. Bare slutt NÅ. Anonymkode: eeb01...15f
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2021 #25 Skrevet 6. januar 2021 Syns du burde begynne å huske på at barnet har 2 foreldre, deg og pappaen, ikke en foreldre, deg, og en det tilfeldigvis må være hos en gang i blant. Hadde jeg vært far til dette barnet ville jeg ha gitt barnet kr 500,- og lurt på om det ville være med å kjøpe seg en bamse for egne penger og pakket inn parfymebamsen i en pose jeg hadde satt ut mens barnet var hos meg. Ville også ha innkalt deg til familivernskontoret siden du spolerer samværet. Anonymkode: f7ab4...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå