Gå til innhold

Gode råd til samværdag


Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det betyr jo at situasjonen med faren er problemet, ikke hva de gjør sammen. Kanskje gutten skulle få være mer sammen med far så det ikke blir så sårt for han? 

Anonymkode: 63095...d78

Mor saboterer samværet så godt hun kan og prøver stadig å komme på ting som kan gjøre at far ikke får samvær.

Anonymkode: 2947b...163

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Det betyr jo at situasjonen med faren er problemet, ikke hva de gjør sammen. Kanskje gutten skulle få være mer sammen med far så det ikke blir så sårt for han? 

Anonymkode: 63095...d78

at de bare spiller og ser på tlf er problemet jo, han får ikke lov av meg og sitte og spille eller på paden i hverdagen, så derfor blir jeg den slemme og han blir sår

Anonymkode: 113b4...eec

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Mor saboterer samværet så godt hun kan og prøver stadig å komme på ting som kan gjøre at far ikke får samvær.

Anonymkode: 2947b...163

du vet ingenting om min sak, så den var dum

Anonymkode: 113b4...eec

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

du vet ingenting om min sak, så den var dum

Anonymkode: 113b4...eec

Ehhh, du har jo skrevet ørten innlegg om det her inne.

Anonymkode: 2947b...163

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Ehhh, du har jo skrevet ørten innlegg om det her inne.

Anonymkode: 2947b...163

da blander du meg nok med en annen, har skrevet kanskje 2 eller 3 ganger før ,ikke mer

Anonymkode: 113b4...eec

Skrevet

Er det Blair Waldorf igjen. Alltid en ny vri på samvær eller steforeldre som ikke fungerer. 

Anonymkode: f54cb...74b

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

da blander du meg nok med en annen, har skrevet kanskje 2 eller 3 ganger før ,ikke mer

Anonymkode: 113b4...eec

Å nei du, du er så lett kjennelig

Anonymkode: 2947b...163

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

at de bare spiller og ser på tlf er problemet jo, han får ikke lov av meg og sitte og spille eller på paden i hverdagen, så derfor blir jeg den slemme og han blir sår

Anonymkode: 113b4...eec

Problemet er at gutten synes det er sårt og vanskelig å se faren sin så lite. Og hvorfor du har så rigide regler må jo du står for og se på. Kanskje er du altfor streng på dette? 

Anonymkode: 63095...d78

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Problemet er at gutten synes det er sårt og vanskelig å se faren sin så lite. Og hvorfor du har så rigide regler må jo du står for og se på. Kanskje er du altfor streng på dette? 

Anonymkode: 63095...d78

er nok ikke det, det som er sårt er at faren ødelegger mellom oss dagene etter, han er kun slik etter far har vert her, nå i jula har det bare vert koselig. Viktigere at barnet får luft og er ute på hverdagen, enn og sitte og glo på tv eller spille hele tiden, nei det er ikke strengt, barn trenger frisk luft og være med barn, dessuten er bv helt enig i det jeg gjør, da de har sett hvordan han blir med far under samvær, de var her når han ødela tv også

Anonymkode: 113b4...eec

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

er nok ikke det, det som er sårt er at faren ødelegger mellom oss dagene etter, han er kun slik etter far har vert her, nå i jula har det bare vert koselig. Viktigere at barnet får luft og er ute på hverdagen, enn og sitte og glo på tv eller spille hele tiden, nei det er ikke strengt, barn trenger frisk luft og være med barn, dessuten er bv helt enig i det jeg gjør, da de har sett hvordan han blir med far under samvær, de var her når han ødela tv også

Anonymkode: 113b4...eec

Det viktigste er både frisk luft og lære seg et sunt forhold til det å spille og glane på tv. Her gjør vi begge deler. Av og til er vi ute, av og til er vi inne. Av og til skjer det noe, av og til skjer det ikke noe. Men du er åpenbart ikke åpen for noe annet enn det du bestemmer, for i din verden er det du som vet alt og far, andre mødre på forumet du henvender deg til, forskning osv har ikke rett. Men du kan altså ikke bestemme hva som skal skje når barnet har samvær, du kan bare foreslå. Og da kan du jo foreslå de tingene du gjør. Være sammen med venninnen din (man skal ha få nærkontakter), la han være ute med venner, grille og spille fotball. Det er vel det eneste som duger

Anonymkode: 63095...d78

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Det viktigste er både frisk luft og lære seg et sunt forhold til det å spille og glane på tv. Her gjør vi begge deler. Av og til er vi ute, av og til er vi inne. Av og til skjer det noe, av og til skjer det ikke noe. Men du er åpenbart ikke åpen for noe annet enn det du bestemmer, for i din verden er det du som vet alt og far, andre mødre på forumet du henvender deg til, forskning osv har ikke rett. Men du kan altså ikke bestemme hva som skal skje når barnet har samvær, du kan bare foreslå. Og da kan du jo foreslå de tingene du gjør. Være sammen med venninnen din (man skal ha få nærkontakter), la han være ute med venner, grille og spille fotball. Det er vel det eneste som duger

Anonymkode: 63095...d78

dere har nok rett, kommer til og forslå ,så får jeg se,men jeg rydder vekk spillet og slik når far er her, hvis de bare sitter på mobilen da er det opp til dem

Anonymkode: 113b4...eec

Skrevet

Er nok du som er under barnevernets lupe. Hvorfor ellers var dem hos deg dagen etter samværet med faren.

Anonymkode: 365c0...710

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Er nok du som er under barnevernets lupe. Hvorfor ellers var dem hos deg dagen etter samværet med faren.

Anonymkode: 365c0...710

de var her på samværet mellom barnet og far.. så nei ikke etter meg. far og ny samboer har mistet sitt barn til fosterhjem.

Anonymkode: 113b4...eec

Skrevet

Hvor mange år er barnet?

Anonymkode: 98ad1...2f5

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Hvor mange år er barnet?

Anonymkode: 98ad1...2f5

akkurat fylt 6

Anonymkode: 113b4...eec

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

ok... bryr meg ikke om hva du mener jeg

Anonymkode: 113b4...eec

Og der kjente jeg at jeg bryr meg ikke om å svare på spørsmålet ditt heller, men heier på alle andre enn deg.

Anonymkode: d0062...089

Skrevet
1 minute ago, Anonym bruker said:

Og der kjente jeg at jeg bryr meg ikke om å svare på spørsmålet ditt heller, men heier på alle andre enn deg.

Anonymkode: d0062...089

du trenger virkelig og vokse opp, du vet INGENTING om saken min og hvorfor ting er som det er, så derfor synes jeg det blir for dumt og bryr meg ikke

Anonymkode: 113b4...eec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...