Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #26 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Når får dere alltid tid til sex på dagtid med flere barn? Både i hverdager og ferier? Trenger inspirasjon til hvordan/hvor finne tid på dagtid uten ungene får det med seg! Anonymkode: d1743...40d Yngste er 7 år så de er jo mye hos venner o.l. Vi har ganske stort hus som gjør at vi kan snike oss unna for en kjappis, feks på vaskerommet som ligger i en helt annen del av huset enn der ungene oppholder seg. Vi har også kontor i garasjen 😁 Anonymkode: ab5a5...60b
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 3. januar 2021 #27 Skrevet 3. januar 2021 Legger oss alltid sammen. Beste i verden er å krype tett inntil ryggen hans. Er han bortreist sovner jeg ofte på sofaen. Ikke fordi jeg ikke kan sove alene men da blir jeg ofte sittende 😊
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #28 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det skjønner vel selv du at det ikke er. Følte du bare for å gni det inn? Fikk du det litt bedre med deg sørgelige selv? Anonymkode: 12acf...b64 Oisann, krenket? Anonymkode: a490a...cf3
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #29 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Oisann, krenket? Anonymkode: a490a...cf3 Nei? Hvorfor i all verden skulle jeg være det? Bare drittlei av folk som får tilfredsstillelse av å tråkke ned andre. Anonymkode: 12acf...b64
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #30 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Yngste er 7 år så de er jo mye hos venner o.l. Vi har ganske stort hus som gjør at vi kan snike oss unna for en kjappis, feks på vaskerommet som ligger i en helt annen del av huset enn der ungene oppholder seg. Vi har også kontor i garasjen 😁 Anonymkode: ab5a5...60b Aldri forstått hva en kvinne får ut av en «kjappis». Annet enn en tilfreds mann. Anonymkode: 4b8cf...542
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #31 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Aldri forstått hva en kvinne får ut av en «kjappis». Annet enn en tilfreds mann. Anonymkode: 4b8cf...542 Jeg kan få orgasme på 1-2 minutter hvis jeg er skikkelig tent, så en kjappis er veldig tilfredsstillende for meg også. Anonymkode: c8c4d...2a9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #32 Skrevet 3. januar 2021 Veldig sjeldent at en av oss legger seg før den andre, tror jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger det har skjedd. Vi liker å legge oss sammen, da føler vi at vi får avsluttet dagen sammen. Er f.eks ikke jeg ordentlig trøtt når han legger seg så ligger jeg bare å spiller litt på tlf eller noe når han har sovnet. Synes det er koselig å legge seg sammen. Anonymkode: 3004b...b9d
LME1001 Skrevet 3. januar 2021 #33 Skrevet 3. januar 2021 Vi legger oss aldri sammen. jeg legger meg i 22-tida, han i 01-tida.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #34 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (1 time siden): Nei? Hvorfor i all verden skulle jeg være det? Bare drittlei av folk som får tilfredsstillelse av å tråkke ned andre. Anonymkode: 12acf...b64 Tror ikke det var målet hennes... Anonymkode: a490a...cf3
Elizabeth Skrevet 3. januar 2021 #35 Skrevet 3. januar 2021 Har jeg besøk, legger meg jeg ikke alene.
FrkFrix Skrevet 3. januar 2021 Forfatter #36 Skrevet 3. januar 2021 Uavhengig om han legger seg 21 eller 01, så er han helt amøbe på morgenen.. Som han sier selv, ville han ikke klart å hoppe opp om så brannalarmen hadde ringt..... Så ja, de gangene jeg ligger lenger i håp om at han klarer å karre seg ut, eller hun legger seg igjen, er jeg så lys våken at jeg bare står opp 🙃 Så ja - heldigvis er jeg en morgenfugl, så jeg orker ikke krangle om sånt!! Men jo, har da nevnt at det ville vært ålreit.... Over til det jeg faktisk lurte på, legge seg sammen ❤️ Jeg hater å legge meg alene, blir bare liggende å vri meg, og som andre sa; jeg syns det er så koselig å avslutte dagen sammen på den måten! Ligge innat hverandre. Stort sett må en av oss holde frøkna med selskap ila natten, eller hun kommer inn til oss. Så jeg liker den lille ‘alenetiden’ om så det bare er soving 😍😄 Men uansett gøy å lese hvor forskjellig det er fra hjem til hjem!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #37 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Når får dere alltid tid til sex på dagtid med flere barn? Både i hverdager og ferier? Trenger inspirasjon til hvordan/hvor finne tid på dagtid uten ungene får det med seg! Anonymkode: d1743...40d Ikke meg du spør, men det er aldri noe problem her. Vi har fire barn, og greier alltids å snike oss unna noen minutter om vi vil ta en kjapp en. Da er det jo selvfølgelig ikke tid til hele greia med romantisk og digg forspill, men vi rekker det vi skal. På badet, tar oss kanskje en dusj sammen f.eks. Ungene stiller aldri spørsmålstegn ved det. Vi har gjort noen greie ut av at vi har lurt oss unna, så tror ikke de har merket det. Noen ganger kommer han etter meg inn på vaskerommet, også låser vi stille døra. De merker ikke det heller😄 Anonymkode: 3004b...b9d
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #38 Skrevet 3. januar 2021 Legger meg alt fra 21-22, mannen ca 23. Jeg er litt hyperaktiv så jeg trenger den tiden for meg selvtil å slappe av/roe ned.. Jeg sovner sjeldent alene da.. Ligger enten å ser på serie eller leser bok i senga. Anonymkode: 41f65...351
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2021 #39 Skrevet 3. januar 2021 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Aldri forstått hva en kvinne får ut av en «kjappis». Annet enn en tilfreds mann. Anonymkode: 4b8cf...542 Jeg liker best kjapp sex. Får orgasme lynraskt, og begynner så å kjede meg. Jeg har aldri forstått at noen får noe ut av laaaang sex. Men jeg forstår at folk er forskjellige, da i hvert fall. Anonymkode: 066b5...308
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2021 #40 Skrevet 19. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 3.1.2021 den 9.30): Lykkelig ekteskap? Anonymkode: c8c4d...2a9 Njesh, ikke veldig. Men vi er så totalt ulike når det gjelder temperatur på soverom, og han høres til tider (mye av tiden) ut som et jævla trøskeverk når han sover. Sager så det ljomer i veggene. Anonymkode: a4c6c...c75
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #41 Skrevet 20. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 3.1.2021 den 16.20): Aldri forstått hva en kvinne får ut av en «kjappis». Annet enn en tilfreds mann. Anonymkode: 4b8cf...542 Men nå er kvinner heldigvis ulike, også på det området. Vi er nok flere som har full forståelse. Jeg kommer raskt, og som regel har jeg mellom fem og ti orgasmer når vi har vanlig (ikke kjapp) sex. Men jeg klarer meg fint med å komme en gang eller to. Her i huset er det mannen som får minst ut av en «kjappis», han kan holde i det uendelige, og klarer stort sett bare å komme i to spesifikke stillinger, og det kan gjerne ta noen minutter med riktig stimuli før han når toppen. Anonymkode: 1d6e2...0b6
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #42 Skrevet 20. januar 2021 Anonym bruker skrev (På 3.1.2021 den 17.58): Tror ikke det var målet hennes... Anonymkode: a490a...cf3 men hva var målet da...med den kommentaren? Jeg har ikke skrevet noen av tilsvarene, men tolket helt klart kommentaren som et nedlatende stikk. Totalt unødvendig. Og om det ikke var ment sånn..Hvorfor ikke heller skrive, "oi, det høres ikke så kjekt ut, går det bra med deg?" Anonymkode: be565...adf
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #43 Skrevet 20. januar 2021 LME1001 skrev (På 3.1.2021 den 17.33): Vi legger oss aldri sammen. jeg legger meg i 22-tida, han i 01-tida. Sånn er det hos oss også. Og jeg må si at jeg koser meg med å høre på radio til jeg sovner - alene i senga. Kan hende det sier mer om vårt forhold enn jeg liker å innrømme. Vi er nok litt «Familien AS» Anonymkode: 6515b...109
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2021 #44 Skrevet 20. januar 2021 Jeg er en natt ugle, så jeg legger meg sjeldent før 03. Ungene er store og jeg må ikke opp før 10. Han må stå opp i 6-tiden, så han må legge seg før. I helgene er han gjerne oppe lenger, så da hender det seg at vi legger oss noenlunde likt. Får alltid til sex når vi vil. Gjerne om morgenen i helgene, eller en kjappid på badet eller i kjelleren. Anonymkode: 57bec...c3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå