Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #26 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Fullt mulig å være diskret altså. En merker jo om barnet sover. Anonymkode: 71800...638 Nei, faktisk så merker ikke foreldre alltid om barn sover eller er våkne. Spesielt ikke hvis barnet føler ubehag med dette og prøver å late som om det sover. Uansett er dette trolig helt på kanten og kanskje bikket over i det ulovlige. Anonymkode: 6c67b...77b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #27 Skrevet 29. desember 2020 9 minutes ago, Anonym bruker said: Jeg svarte tidligere i tråden, men har tenkt på dette siden. Hva svarte din venninne på din reaksjon, Hi? Sa du til henne at dette ikke er akseptabelt? Anonymkode: 6c67b...77b Jeg sa bare Æsj, Hun svarte ikke noe særlig ,men så at hun reagerte og ble sur/paff Anonymkode: c41f1...505
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #28 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Jeg sa bare Æsj, Hun svarte ikke noe særlig ,men så at hun reagerte og ble sur/paff Anonymkode: c41f1...505 Da ville jeg faktisk ha tatt en telefon til bv og sagt hva hun har fortalt og at du ikke vet hvordan du skal forholde deg til dette, da dette er på kant med loven, og det virker som om din venninne ikke forstår det. Anonymkode: 6c67b...77b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #29 Skrevet 29. desember 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Da ville jeg faktisk ha tatt en telefon til bv og sagt hva hun har fortalt og at du ikke vet hvordan du skal forholde deg til dette, da dette er på kant med loven, og det virker som om din venninne ikke forstår det. Anonymkode: 6c67b...77b barnevernet er allerede inni bilde pga faren, så kan evt snakke med sakbehandeleren, men kan man være anonym da? Anonymkode: c41f1...505
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #30 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): barnevernet er allerede inni bilde pga faren, så kan evt snakke med sakbehandeleren, men kan man være anonym da? Anonymkode: c41f1...505 Ja, du kan be om å være anonym. Men det beste er om du står for det med navn. Din venninne er ute og kjører mtp. normale grenser mellom henne og barna, og det er viktig at det slutter, at hun forstår det og at hun slutter med det hun gjør. En eneste kommentar fra denne stakkars gutten om hva mor gjør når han ligger i sengen så kan de bli fjernet fra hjemmet. Snakk med bv, det er ekstra viktig siden bv allerede er inne i denne familien! Anonymkode: 6c67b...77b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå