Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #1 Skrevet 29. desember 2020 Hei var sammens med ei venninne i går, og vi snakket om fingring og slik, så sier hun at barnet hennes på snart 10 ofte ligger sammens med henne i senga, hun er single med 2 barn på snart 10 og 16, så forteller hun at hun alltid fingrer når han ligger der, jeg reagerte med og si ÆSJ, synes det var ekkelt, min og ligger en del i min, barnet er snart 8, kunne aldri finne på og fingre med barnet i senga, tenk om det våkner 😵 Overreagerte jeg ? Anonymkode: c41f1...505
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Med et så stort barn, synes jeg ikke du overreagerer. Det er privat og ikke for barna om foreldrene har sex( alene eller med noen) Anonymkode: 2d03f...46e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 2 minutes ago, Anonym bruker said: Med et så stort barn, synes jeg ikke du overreagerer. Det er privat og ikke for barna om foreldrene har sex( alene eller med noen) Anonymkode: 2d03f...46e den er jeg helt enig i, hun ble veldig fornærmet , så tenkte kanskje jeg overdrev veldig Anonymkode: c41f1...505
Gjest KenCreek Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 Venninnen din er syk i hodet. Du overreagerte ikke.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #5 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): den er jeg helt enig i, hun ble veldig fornærmet , så tenkte kanskje jeg overdrev veldig Anonymkode: c41f1...505 Ville hvert fall ikke falt meg inn å gjøre det med mine barn i senga, hvert fall ikke de over 4-5 år. Da får man heller kose seg på sofaen eller et annet sted. Anonymkode: 2d03f...46e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 Det blir så feil. Da går man på badet feks. Hadde også sagt Æsj høyt. Anonymkode: 7672a...08e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Så bra, dere er enig. følte jeg overdrev sikkelig,men det virker ikke som jeg gjorde det Anonymkode: c41f1...505
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 Spørs på hvor diskret hun er det da. Om hun såvidt beveger fingrene der nede under dyna uten å stønne er det ikke verre om hun klør seg. Anonymkode: cb02d...eee
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 Det er kanskje det siste jeg ville funnet på med ungene i sengen 🤯 jøsses, man har da en dusj om behovet skulle melde seg. En tiåring skjønner hva som foregår, ikke akkurat det du har lyst til å forbinde ned mamma. Anonymkode: 290ad...f56
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #10 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (38 minutter siden): Det er kanskje det siste jeg ville funnet på med ungene i sengen 🤯 jøsses, man har da en dusj om behovet skulle melde seg. En tiåring skjønner hva som foregår, ikke akkurat det du har lyst til å forbinde ned mamma. Anonymkode: 290ad...f56 Altså, man onanerer ikke og har ikke sex med barn i senga. Men i dusjen? Hvorfor i alle dager skulle man gå inn i dusjen? Siste sted jeg ville gjort noe sånt. Anonymkode: d221d...49c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #11 Skrevet 29. desember 2020 Du overreagerte IKKE!!! Herlighet, hvis hun MÅ kose med seg selv når hun har barn liggende i senga, så får hun låse seg inn på badet eller noe! Anonymkode: ea525...5e0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #12 Skrevet 29. desember 2020 Dette er faktisk helt sykt av din venninne! Det ville vært ille nok om barnet lå i egen seng på rommet, men i samme seng, det grenser faktisk til det ulovlige. Som voksen har hun plikt til å beskytte barnet fra sin egne seksuelle handlinger. Om barn kommer tilfeldig over at foreldrene har sex er noe annet. Her velger hun å onanere ofte med barnet i samme seng. Det er virkelig ikke friskt av henne og jeg blir bekymret for grensene hennes og for barnet hennes! En ting er om det er baby eller et lite barn på 1-2 år som sover tungt i egen seng på samme rom. En 10-åring (og 16-åring?) i samme seng? Nei! Straffelovens § 298: "Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd... i nærvær av eller overfor noen som ikke har samtykket i det." En 10-åring kan uansett ikke samtykke til noe slikt! (Og en 10-åring sover ofte ikke så tungt som foreldrene tror.) Straffelovens §305: "Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som.... i ord eller handling utviser seksuelt krenkende eller annen uanstendig atferd i nærvær av eller overfor barn under 16 år." At denne venninnen din ikke forstår at det hun holder på med ikke er greit er bekymringsverdig! Anonymkode: 6c67b...77b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #13 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Altså, man onanerer ikke og har ikke sex med barn i senga. Men i dusjen? Hvorfor i alle dager skulle man gå inn i dusjen? Siste sted jeg ville gjort noe sånt. Anonymkode: d221d...49c Det er vel ikke så uvanlig å bruke dusjstrålen til å onanere? Naken, under det varme vannet, og en stråle som kan pekes rett mot det riktige stedet... Anonymkode: 04ffc...a1f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #14 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Hei var sammens med ei venninne i går, og vi snakket om fingring og slik, så sier hun at barnet hennes på snart 10 ofte ligger sammens med henne i senga, hun er single med 2 barn på snart 10 og 16, så forteller hun at hun alltid fingrer når han ligger der, jeg reagerte med og si ÆSJ, synes det var ekkelt, min og ligger en del i min, barnet er snart 8, kunne aldri finne på og fingre med barnet i senga, tenk om det våkner 😵 Overreagerte jeg ? Anonymkode: c41f1...505 Hun gjør det vel når barna sover... Går nok greit... Anonymkode: 9ed05...60d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #15 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Så bra, dere er enig. følte jeg overdrev sikkelig,men det virker ikke som jeg gjorde det Anonymkode: c41f1...505 Du overdriver ikke. Jeg synes det er skikkelig ekkelt og veldig respektløst mot ungen sin. Anonymkode: 20622...a94
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #16 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (7 timer siden): den er jeg helt enig i, hun ble veldig fornærmet , så tenkte kanskje jeg overdrev veldig Anonymkode: c41f1...505 Spør om hun synes det er greit at pappaen runker mens ungen ligger i samme seng. Tviler på at hun synes det er greit. Anonymkode: 20622...a94
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #17 Skrevet 29. desember 2020 Hvem i huleste koser med seg selv med barn i senga?? Aldri hørt om. Kvamt. Sååå kåt ar jeg aldri vært mens jeg har unger i senga. Usj. Anonymkode: 8d3bb...76a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #18 Skrevet 29. desember 2020 Enig med de ande her, dette er bare ekkelt. Og på grensen til ulovlig vil jeg tro. Anonymkode: 19d74...17a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #19 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Altså, man onanerer ikke og har ikke sex med barn i senga. Men i dusjen? Hvorfor i alle dager skulle man gå inn i dusjen? Siste sted jeg ville gjort noe sånt. Anonymkode: d221d...49c Dusjen er et fint sted det, et av de få stedene i huset det er helt legitimt å låse døra 👌🏻 Har du ikke testet dusjstråler før nå, har du noe å glede det til 😅 Anonymkode: 290ad...f56
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #20 Skrevet 29. desember 2020 Godt og høre dere er enig. Jeg synes er utrolig ekkelt, kunne ikke tenke meg og gjøre slik med mitt barn i senga, synes det er veldig privat, vil så vidt gjøre det når barnet er hjemme, føles ikke riktig, og hvis man virkelig trenger det som flere sier her, så får man gå på do eller stua, ikke der barnet sover Anonymkode: c41f1...505
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #21 Skrevet 29. desember 2020 Spørst om du ikkje underreagerte? Born driv jo ofte å utforskar seg sjølv på dei mest upassande plassar. Då seier eg alltid at det er bra å utforske eigen kropp, men at dette er noko ein gjer åleine, på sitt eige rom td. Og det seier seg sjølv at det same gjeld vaksne!!! At ei mor syns det er greit å onanaere med ein ti år gammal gut i senga er bekymringsverdig. Som ei over her sa, tenke seg at det er ein mann og ei ti år gammal jente. Blir overgrepssak med ein gong!! Anonymkode: 3f2a4...eda
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #22 Skrevet 29. desember 2020 1 minute ago, Anonym bruker said: Spørst om du ikkje underreagerte? Born driv jo ofte å utforskar seg sjølv på dei mest upassande plassar. Då seier eg alltid at det er bra å utforske eigen kropp, men at dette er noko ein gjer åleine, på sitt eige rom td. Og det seier seg sjølv at det same gjeld vaksne!!! At ei mor syns det er greit å onanaere med ein ti år gammal gut i senga er bekymringsverdig. Som ei over her sa, tenke seg at det er ein mann og ei ti år gammal jente. Blir overgrepssak med ein gong!! Anonymkode: 3f2a4...eda Det kan jo hende jeg gjorde. Ja det er sant det du sier hvis det hadde vert en far og ei datter Anonymkode: c41f1...505
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #23 Skrevet 29. desember 2020 Denne historien høres litt vel utrolig ut, men her ville jeg nesten vurdert å ta det videre. Stakkars barn. Anonymkode: b7aa5...d54
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #24 Skrevet 29. desember 2020 Jeg svarte tidligere i tråden, men har tenkt på dette siden. Hva svarte din venninne på din reaksjon, Hi? Sa du til henne at dette ikke er akseptabelt? Anonymkode: 6c67b...77b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #25 Skrevet 29. desember 2020 Fullt mulig å være diskret altså. En merker jo om barnet sover. Anonymkode: 71800...638
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå