Gå til innhold

Yes! Endelig en god nyhet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor? Er det virkelig nødvendig og utfordre coronaen på denne måten? Selv om det blir åpna opp så vær så snill og bli hjemme.

Jeg blir rett og slett redd når man ikke klarer å holde seg hjemme lenger enn man må. Selv om det åpner så betyr det ikke at man burde reise. 

Se hva som skjedde i sommer. Egoistisk kaller jeg det. 

Og ja, jeg blir forbanna. Det er så totalt unødvendig 

Endret av Rabbenreka
Skrevet

Vi har bestemt oss for at uansett hva som skjer i verden så tar vi norgesferie i 2021 også. 

Bedre føre var. 

Skrevet

Vi tar selvfølgelig Norges ferie sommern 2021 også. 

Anonymkode: f80c1...08b

Skrevet

Vi tar selvfølgelig ikke Norgesferie hvis ikke vi må. 

Anonymkode: 49038...84a

Skrevet

Håper virkelig norwegian klarer seg gjennom krisen!  Vi har personlig 15 tusen i cash points til gode og håper vi får brukt dem i sommer. Luftfarten trenger at folk flyr igjen. Med vaksinen kommer gradvis det normale og det gleder vi oss til. Folk må få velge selv hvordan de vil feriere når det åpnes for det. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (21 minutter siden):

Håper virkelig norwegian klarer seg gjennom krisen!  Vi har personlig 15 tusen i cash points til gode og håper vi får brukt dem i sommer. Luftfarten trenger at folk flyr igjen. Med vaksinen kommer gradvis det normale og det gleder vi oss til. Folk må få velge selv hvordan de vil feriere når det åpnes for det. 

Det er ikke alt som er lov som er lurt. 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Planeten vi lever på og av trenger at folk driter i å fly. Den lille pustepausen jorda fikk da koronaen rammet hjelper ikke en dritt når folk som føler det er en menneskerett å herpe jordkloden vår skal ta igjen for det tapte.

Anonymkode: 56e7c...ccf

Skrevet

Jeg var i Danmark 2020 og vil til Danmark 2021 🤗 neida

Anonymkode: a6588...d89

Skrevet
Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Planeten vi lever på og av trenger at folk driter i å fly. Den lille pustepausen jorda fikk da koronaen rammet hjelper ikke en dritt når folk som føler det er en menneskerett å herpe jordkloden vår skal ta igjen for det tapte.

Anonymkode: 56e7c...ccf

Jeg tror faktisk at folk generelt kommer til å fly mindre etter corona. Folk vil helt sikkert reise men kanskje velge egen bil i større grad. 

Skrevet

Vi lengter etter å dra til familien i England, men sommeren 2021 blir atter en Norgesferie. Tar ingen sjanser ennå.

Skrevet

Vi reiser i 2021. Det er helt sikkert.

Vi har all familie sørover i Europa♥️

Anonymkode: 93636...288

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (4 timer siden):

Men spørsmålet er om vi treng luftfarten? 

Skrevet

Blir Norges ferie i år også❤

Anonymkode: a586f...7d9

Skrevet

Blir definitivt norgesferie til sommeren. Reising til utlandet er ikke noe jeg sitter og venter på at skal bli lov. Heldigvis kanskje...

Anonymkode: 87cc4...0d3

Skrevet
Syngensang skrev (7 timer siden):

Det gjør vi så absolutt 

Skrevet

Betale store summer til et flyselskap som man virkelig må slite for å få tilbake pengene fra ved kanselleringer? Tror ikke det. I sommerferien bruker jeg garantert bilen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Vi reiser i 2021. Det er helt sikkert.

Vi har all familie sørover i Europa♥️

Anonymkode: 93636...288

Da får dere bli der. Ha det bra.

Anonymkode: f050c...42a

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Da får dere bli der. Ha det bra.

Anonymkode: f050c...42a

Herregud. Hva er det med sånne som deg?? 

Skrevet
prekæs skrev (8 minutter siden):

Betale store summer til et flyselskap som man virkelig må slite for å få tilbake pengene fra ved kanselleringer? Tror ikke det. I sommerferien bruker jeg garantert bilen.

Jeg tror mange tenker som deg. Det er dessuten en enorm frihet å ha med bilen på tur. Vi har vært på mange bilturer nedover i Europa. Det eneste som vi personlig har følt på et at vi tenker at det er liksom bare såå langt man kan reise nedover. Man kan selvsagt reise med bil dit man vil men plutselig blir det fryktelig langt hjem 😅

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (12 timer siden):

Luftfarten trenger det? Miljøet og folkehelse trenger det ikke. 

Anonymkode: 8b9bd...0b2

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Det gjør vi så absolutt 

Jeg synes ikke vi trenger den i den grad den er. Vi trenger ikke billigbilletter hos flyselskap for harryhandel og fylleturister. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes ikke vi trenger den i den grad den er. Vi trenger ikke billigbilletter hos flyselskap for harryhandel og fylleturister. 

Jeg tror folk reiser for andre ting enn fyll og harryhandel altså 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Arbeidsplasser. Eksport. Import. Familier opprettholdes etc etc 

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Syngensang skrev (8 timer siden):

Neh, vi trenger vel ikke luftfarten. Eller?

https://www.tv2.no/nyheter/11860925/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...