Gå til innhold

Spiller dere dataspill med barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller Fortnite med guttungen. Ifølge han og kompisene «ruler moren» og vi vinner ofte 😂😂

Anonymkode: 1546c...d02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller ikke så mye data spill, men hun og pappaen spiller noen spill sammen, det er deres greie. Vi har andre mor/datter ting vi gjør :)

Skrevet

Gudskjelov ikke noen i huset som driver med så komplett bortkastet tid som dataspill.

Anonymkode: c75c7...5d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Gudskjelov ikke noen i huset som driver med så komplett bortkastet tid som dataspill.

Ja uff så fælt at ungene spiller sammen online nå når vi skal være mest mulig hjemme🙄 Det er så herlig å høre hvor engasjert de er å hvor godt samhold det er mellom klassekameratene :) Jeg ser masse posetivt med at sønnen min på 9 år spiller playstation. Det var særlig redning når skolene var stengt ned å han ikke fikk møte noen andre barn. Da hadde han ekstra stor glede av å spille online med vennene sine :)

Anonymkode: fc0ec...a30

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Du kan si og mene hva du vil om dataspill, men uten dataspillet hadde jeg ikke kommet meg gjennom dyp depresjon og funnet han som skulle bli min mann. Jeg er blitt kjent med mennesker fra hele verden og vi chatter mye sammen. Har til og med vært i bryllup i Sverige til et par vi møtte i spillet. Min datter som sliter sosialt pga diagnose er veldig god på dataspill og de andre synes det er gøy å spille med denne. Der mestrer hun å være sosial og har mange venner. 

Anonymkode: 585e4...271

Skrevet

Tråden er ryddet for negativ brukerdebatt og svar til dette.

Admin

Skrevet

Niks. Skikkelig hjernedød tidtrøyte. Ene ungen spiller. Med andre unger. Heldigvis. 

Anonymkode: 0e273...267

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...