Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #26 Skrevet 29. desember 2020 Jeg hadde holdt ut det meste fra svigermor om mannen min slapp å miste moren sin i starten av 20-årene💛 Men jeg er av typen som bare sier ifra: «jeg vet ikke hvem du snakker om, skal vi bytte tema?», «så fint at du trives med gardiner. Det er ikke min stil, så det ville jeg aldri hatt i mitt hus», «vi vasker vinduer når våren kommer, nå i desember har vi andre ting vi heller vil bruke tiden vår på» osv. (har noen tanter av denne typen, så sånne comeback/parkeringer får jeg øvd meg på jevnlig). Anonymkode: fd1ad...808
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2020 #27 Skrevet 29. desember 2020 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Men jeg er av typen som bare sier ifra: «jeg vet ikke hvem du snakker om, skal vi bytte tema?», «så fint at du trives med gardiner. Det er ikke min stil, så det ville jeg aldri hatt i mitt hus», «vi vasker vinduer når våren kommer, nå i desember har vi andre ting vi heller vil bruke tiden vår på» osv. (har noen tanter av denne typen, så sånne comeback/parkeringer får jeg øvd meg på jevnlig). Anonymkode: fd1ad...808 Jeg har holdt på sånn i mange år, men det er veldig konfliktskapende. Hun er fin i barnas liv, så nå bare jatter jeg med. Hun hører ikke så nøye etter likevel. Anonymkode: 77564...f64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå