Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #26 Skrevet 27. desember 2020 Ja, tok heldigvis noen. Veldig kos å se tilbake på. ( og koset meg med barna i tillegg) Hva slags svar er det å svare «nei, fokuserte på barna istedet?» For en fokuserer ikke på barna om man tar bilder av de? sure megger er det ihvertfall flere av her. God jul! Anonymkode: 09464...ccc
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2020 #27 Skrevet 27. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, tok heldigvis noen. Veldig kos å se tilbake på. ( og koset meg med barna i tillegg) Hva slags svar er det å svare «nei, fokuserte på barna istedet?» For en fokuserer ikke på barna om man tar bilder av de? sure megger er det ihvertfall flere av her. God jul! Anonymkode: 09464...ccc Jeg småsmiler også av de svarene. Som om det er enten eller... Anonymkode: 46649...a0f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2020 #28 Skrevet 28. desember 2020 Er det enten eller altså? Jeg er tilstede men tar også et par bilder. Lager fotobøker som min datter elsker å se gjennom. Anonymkode: ec27a...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå