Gå til innhold

Tok dere mange bilder av barna julaften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du det er viktig? 

Anonymkode: 352f1...e4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Synes du det er viktig? 

Ja, og små filmsnutter gjennom hele dagen. Jeg har gjort det h ert år, og syns det er så kjekt å se tilbake på - og å sette sammen små filmer som viser endringen gjennom årene. 

Anonymkode: 46649...a0f

Skrevet

Tok ingen tror jeg

Anonymkode: 92ee9...3b1

Skrevet

Selvfølgelig. Men ingen oppstilte. 

Anonymkode: ca383...e71

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Selvfølgelig. Men ingen oppstilte. 

Veldig lite av det her også. Øyeblikksbilder er best. Og jeg har hvert år filmet datteren min når hun kommer inn på julemorgen og finner pakker under treet og julestrømpe.. utrolig morsomt å se det år for år.. 

Skrevet

Nei, ingen. Jeg glemmer det fordi jeg legger bort mobilen og bare er til stede.

Anonymkode: 080f0...918

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Nei, ingen. Jeg glemmer det fordi jeg legger bort mobilen og bare er til stede.

Det er ingen motsetning mellom å være tilstede, og å forevige noen gode øyeblikk. Det kommer bare an på interesse. Jeg har en lidenskap for bilder, og det samme har datteren min fått. Men jeg sitter ikke med mobilen i hånda hele tiden av den grunn 😊

Skrevet

Tok 2 bilder på dagtid 

Anonymkode: c7de8...86a

Skrevet

Tok to bilder foran juletreet. Synes ikke det er viktig  nei. Men morsomt og ha ett par.

Anonymkode: 6a911...8b4

Skrevet

Jada! Mange. Snappet også far og besteforeldre under gaveåpningen. Fortsatt fullstendig til stede😊

Skrevet

Et bilde 

16-åringen sa det faktisk:  Jeg er så glad vi ikke er en sånn familie som filmer og tar bilder hele tiden.

Anonymkode: be483...936

Skrevet

En håndfull. Jeg liker dokumentasjon fra år til år.

Skrevet

Ja, noen. Tok flere med ungene og morfar sammen, fine minner å ha når han en gang ikke er her mer.

Skrevet

Både jeg, faren, besteforeldre og tante/onkel tok bilder, det tar ikke lang tid å ta noen blinkskudd som man kan ha i album. Gode minner for livet. 

Anonymkode: f782f...619

Skrevet

Tok ett bildet av alle oss tre foran juletre,det er ett kjekt minne ettersom dette er første jul med kjæresten min.

Anonymkode: 4954d...6e5

Skrevet

Ett bilde. Ved bordet, der barnas mormor, min mor, mye sannsynlig spiser sin siste julemiddag. Hun er 90 år. 

Anonymkode: 46e1c...28f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Veldig lite av det her også. Øyeblikksbilder er best. Og jeg har hvert år filmet datteren min når hun kommer inn på julemorgen og finner pakker under treet og julestrømpe.. utrolig morsomt å se det år for år.. 

Akkuart samme her. 🥰Filmer litt på morgenen, når de åpner pakke og strømpe,hvert år. Og litt nå og da. 4 åringen her sier i år at han er allergisk mot å ta bilder. 😂Så har bare tatt noen. 

Skrevet

Ingen faktisk. Glemte det helt.. Heldigvis tok pappaen noen. Må skjerpe meg litt. Er jo utrolig fint å ha bilder av slike dager, oppstilt eller øyeblikk. 

Anonymkode: d914e...270

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er ingen motsetning mellom å være tilstede, og å forevige noen gode øyeblikk. Det kommer bare an på interesse. Jeg har en lidenskap for bilder, og det samme har datteren min fått. Men jeg sitter ikke med mobilen i hånda hele tiden av den grunn 😊

Det var faktisk ikke ment som kritikk, men en forklaring. Jeg har jo egentlig lyst til å ta bilder, men glemmer det helt. Mannen min er flinkere, og ene sønnen min (13 år) er kjempeflink til å ta gode bilder. 

Skrevet

Ingen i år. Glemte det helt bort. Men tok noen under julelunsjen 1.juledag da. 

Anonymkode: df10f...8a8

Skrevet

Tar lite bilder, for jeg vil gjerne oppleve dagen med egene øyne og ikke igjennom en skjerm. Det gjelder igrunn det meste, jeg  liker å få med meg alt ikke bare det som skjer imellom en linse. Selv de fire tenåringene som jeg var med på julaften hadde den ikke klistret i hånden. De som normalt opplever alt igjennom den fortiden. Ble positivt overrasket, for det var ingen som hadde sagt noe eller bedt de legge de bort. 

Anonymkode: 2774a...80c

Skrevet
On 12/26/2020 at 4:45 PM, Anonym bruker said:

Synes du det er viktig? 

ingen,men bestemor tok en del

Anonymkode: 47405...c4a

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Tar lite bilder, for jeg vil gjerne oppleve dagen med egene øyne og ikke igjennom en skjerm. Det gjelder igrunn det meste, jeg  liker å få med meg alt ikke bare det som skjer imellom en linse. Selv de fire tenåringene som jeg var med på julaften hadde den ikke klistret i hånden. De som normalt opplever alt igjennom den fortiden. Ble positivt overrasket, for det var ingen som hadde sagt noe eller bedt de legge de bort. 

Anonymkode: 2774a...80c

Tenk hvis minnene blekner eller viskes ut med tiden. Så godt det hadde vært å kunne se tilbake på øyeblikk i et album eller en fotobok. 

Jeg opplever 99% av tiden  gjennom egne øyner, men tar kanskje bilder og film den siste prosenten. Så dropper jeg kanskje Facebook eller DiB isteden.. 

Vi koser oss veldig med å lage fotobøker sammen i familien, og gleder oss over å se filmsnutter og bilder fra hyggelige opplevelser. Det gir mange gode samtaler. 

Men jeg har alltid vært sånn - og har tatt bilder fra jeg var liten - og det er utrolig mye jeg har glemt som dukker opp igjen når jeg blar tilbake i arkivet.. Dersom man ikke har en slik interesse så skjønner jeg at det kan oppleves som et ork å ta bilder/film. 

Skrevet

Tok ikke et enste bilde, glemte helt av det.
Var for opptatt av å være sammen med barna

Anonymkode: 997a6...135

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...