mamma til adhd gutt<3 Skrevet 22. desember 2020 #1 Skrevet 22. desember 2020 Her skal jeg og mannen starte dagen med en joggetur før vi benker oss i sofaen for å se sesong 2 av hjem til jul. Ungene skal trene og se bestekompiser før vi spiser carbonara på kvelden. Champagne blir det også! Blir så deilig med noen dager fri!!!
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #2 Skrevet 22. desember 2020 Må vaske over noe gulv og bad. Og så skal vi pynte juletre, og jeg skal dekke på så det er klart til julaften (Egen stue der vi har julemiddagen). Så er det grøt til middag, og vi setter ut grøt til nissen. Kvelden før kvelden på tv, med rødvin i glasset, og kanskje litt ost og kjeks. Anonymkode: 69a41...4f7
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #3 Skrevet 22. desember 2020 Det blir en tur i skogen på morgenen for å plukke kongler og kvister til en krans vi lager etterpå. Deretter skal vi møte svoger, svigerinne og nevøer for gaveutveksling og julegløgg i hagen. Det skal kokes kraft og rødkål og lages karamellpudding. Gaver skal pakkes inn, og huset piffes opp med lett vask der det trengs. Senger skal skiftes på og strømper henges opp. Alt må være ferdig til kl 21. Da er det multelikør og Grevinnen og Hovmesteren. Elsker lille julaften. Anonymkode: adb36...81e
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. desember 2020 #4 Skrevet 22. desember 2020 Sarah Bernard, cookies, boller, risgrøt, vaske bad, ta i mot gutta, pizza og vin.
hysterika Skrevet 22. desember 2020 #5 Skrevet 22. desember 2020 Vi skal spise lunsj hos broren min og kona hans, lage dessert som vi skal ha med oss på julaften, kanskje stryke nooen skjorter ... På kvelden blir det rødvin, ost og kjeks og en god bok. Deilig med ferie.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #6 Skrevet 22. desember 2020 Julepynte hus og tre, samt utebrunsj med mormor og morfar ❤️ Anonymkode: 397e9...018
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #7 Skrevet 22. desember 2020 - lage karamellpudding - krydre ribben - kjøpe krans til svigermor sin grav - møte mamma og bytte gaver, møtes et sted hundene kan leke sammen (min ene og hennes to) - støvsuge over gulvene og rydde over kjøkkenet - tenne bålpannen i hagen, i morgen blir det utemiddag med pølser på spyd - få ungene i seng - legge alle gavene under treet og fylle julestrømpene - sove, forhåpentligvis ikke altfor sent, for av erfaring vet jeg at det blir en tidlig morgen på julaften, med to lykkelige barn med fulle strømper i dobbeltsenga for kos på morgenkvisten 🎅🎄 Anonymkode: 891ab...4d4
litekreativtbrukernavn Skrevet 22. desember 2020 #8 Skrevet 22. desember 2020 Har tatt fri så skal vaske badet, dobbeltsjekke at jeg ikke mangler noen gaver eller noe til maten, og så levere ut noen gaver. Prøve å ta det så rolig som mulig etter en hektisk desember ☺️
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #9 Skrevet 22. desember 2020 Seinvakt på jobb i barnehage, kl 9.30-17.00 så blir rolig kveld hjemme. Mann og barn fri så de sløver vel hjemme. Takket ja til julaften hos foreldrene så ikke noe stress. Anonymkode: da014...833
sug lut Skrevet 22. desember 2020 #10 Skrevet 22. desember 2020 Bare hygge. Skautur. Bytte til kosekjole. Få besøk på trappa av noen som skal levere gaver. Skifte til hvite lys i stakene. Rydde bort adventskalender, adventsstaker, lilla duk og lilla lys. Henge opp pynten som skal der kalender henger nå. Koke surkål. Se julefilm.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #11 Skrevet 22. desember 2020 sug lut skrev (1 minutt siden): Bare hygge. Skautur. Bytte til kosekjole. Få besøk på trappa av noen som skal levere gaver. Skifte til hvite lys i stakene. Rydde bort adventskalender, adventsstaker, lilla duk og lilla lys. Henge opp pynten som skal der kalender henger nå. Koke surkål. Se julefilm. Du kan da ikke rydde bort adventskalenderen på lille julaften! 😱 Da er jo den største luken igjen! Anonymkode: ee14f...79e
sug lut Skrevet 22. desember 2020 #12 Skrevet 22. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du kan da ikke rydde bort adventskalenderen på lille julaften! 😱 Da er jo den største luken igjen! Anonymkode: ee14f...79e Ikke her. Vi har ikke luker. Her trappes det ned i gavekalenderen med mindre/enklere gaver de siste dagene, og ingenting på julaften. Da er det jul, og det er ingen gaver før kvelden.
skinnfilla Skrevet 22. desember 2020 #13 Skrevet 22. desember 2020 Får eldstedatteren hjem på besøk, lage pinnekjøtt, forberede litt til julaften. ( jobber til 15) kvelden blir det spill med ungene , bingo med diverse småpakker i premie. kakao , gløgg og småkaker . sent på kvelden film med mannen og mer gløgg med rødvin🤩
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #14 Skrevet 22. desember 2020 sug lut skrev (Akkurat nå): Ikke her. Vi har ikke luker. Her trappes det ned i gavekalenderen med mindre/enklere gaver de siste dagene, og ingenting på julaften. Da er det jul, og det er ingen gaver før kvelden. Her snakker vi ikke gaver, men lakris. God, dansk Lakrids. Og der er luken størst 24.desember 😁 Anonymkode: ee14f...79e
sug lut Skrevet 22. desember 2020 #15 Skrevet 22. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Her snakker vi ikke gaver, men lakris. God, dansk Lakrids. Og der er luken størst 24.desember 😁 Anonymkode: ee14f...79e Lakris er ikke godt. Men jeg ser poenget. Da jeg var liten hadde vi kalender med luker, med små dyr bak hver luke. Da var ganske riktig julaften størst, for der bodde elgen.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #16 Skrevet 22. desember 2020 Rolig vanlig frokost med snøfall på TV. Normal helgevask, vaske over gulv osv. Ørliten tur på Rema for å kjøpe pålegg. Sommerkoteletter med tilbehør på kvelden til Hovmesteren. Også dekke på middagsbordet så det er klart til julaften Anonymkode: d2134...b2f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #17 Skrevet 22. desember 2020 Jeg skal på jobb, mannen har fri og skal handle, rydde og ordne det som trengs, barna skal i barnehagen. Skal kose oss litt med middag, adventskalender og familiekos på ettermiddagen. På kvelden må jeg levere de siste gavene og ordne til julestrømper etc. Anonymkode: b8bb8...047
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #18 Skrevet 22. desember 2020 Vi kjører til foreldrene mine på formiddagen ca 2 timer kjøring, skal være der til 1 juledag 🙂. Vi blir 8 stykker samlet der på julaften å jeg gleder meg veldig ❤️🥰. Anonymkode: 5c502...571
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #19 Skrevet 22. desember 2020 Jobbe frem til 15.30, deretter hente i barnehagen, tørke støv og støvsuge huset. Så kommer mannen hjem fra jobb i 20 tiden, da skal vi drikke gløgg, pynte juletre og se på en julefilm. Anonymkode: fe9e9...641
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #20 Skrevet 22. desember 2020 Kjøretur med mann og barn. Levere fra oss litt gaver, og besøke svigermor og pappas grav. Slippe av ungene hos mamma et par timer slik at vi kan rydde og vaske litt. Skrelle poteter osv. Grøt til kvelds (som vi også deler med nissen i fjøset). Se Stjenerstøv, legge unger, kvelden før kvelden. Jeg elsker jul! 🎄🥰 Anonymkode: b7f06...173
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2020 #21 Skrevet 22. desember 2020 Fri fra jobb, barna er hjemme. Spise sen frokost, mandel i grøten på ettermiddagen. Ut å leke (små barn). Ellers bare slappe av og få tiden til å gå, ungene gleder seg til julaften❤ Anonymkode: 49551...172
Musemor med tre søte små Skrevet 22. desember 2020 #22 Skrevet 22. desember 2020 Rydde og vaske gangen. Sjekke om frøkna har rett når hun sier hun ikke har noen kjoler som passer (jeg tviler på det) Ut og handler kjole(r) - jeg trenger ny Sette opp nisser og pynte treet
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2020 #23 Skrevet 22. desember 2020 Mål - komme meg på en joggetur tidlig. Lage kjøttboller, vanne ut pinnekjøtt, sette brøddeig til julaften, lage potetsalat og italiensksalat, gå på tur i skogen og tenne bål, ta en siste shinings i huset, koke grøt til middag, se julefilm, ost (blue stilton) og portvin til kvelds.
*Miss Marple* Skrevet 22. desember 2020 #24 Skrevet 22. desember 2020 Jobb, handle siste rest, pynte tre, ta opp pinnekjøtt, pynte kake, Hovmesteren og grevinnen, ost og vin og julefilm. Før leggetid skal pakkene under treet og juledukene på bordene. Og strømpene må fylles. Og så kan det bli jul🎄
frk Nilsen Skrevet 22. desember 2020 #25 Skrevet 22. desember 2020 *Miss Marple* skrev (2 minutter siden): Før leggetid skal pakkene under treet og juledukene på bordene. Og strømpene må fylles. Og så kan det bli jul🎄 Samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå