Gå til innhold

Hva synes dere om denne gaven til foreldre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mamma og pappa får en kurv med julegodt, biscotti, lakris, konfekt, og litt hjemmelaget julepynt. 
De ønsker seg ting som ikke tar opp plass, men som kan spises. 😊

Svigermor får en flaske likør og en juleoppsats.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faren min ønsker seg gode tøfler og raggsokker :)
Moren min får gavekort i klinikk for litt velvære.

Mat & drikke har de mer enn nok av , samt at faren min mateske/ gavepakke fra jobben sin.

Skrevet

Posemat skjønner jeg ikke??? Er dette noe de ønsker seg? Eller er det en intern spøk? Hvis ikke synes jeg det er veldig merkelig. 

Anonymkode: a9baa...144

Skrevet

I år får mamma og pappa en termokanne fra Kähler som de har ønsket seg, en gavepose med god vin, eplemost, god ost, spekepølse, kaffe og sjokolade, og fotokalender. 

Anonymkode: b7cae...6d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Må bare spørre hva har dere gitt til deres foreldre? 

Anonymkode: def0c...1b1

Mamma får et ullpledd og en sånn gavepakke med forskjellige urtesalt

Pappa får noen krus til hytta og en litt eksklusiv sjokolade.

De er skilt. 

Anonymkode: c7be0...d43

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

1 bilde av dem i ramme, 2 små og to store håndklær, gløgg + miks, en pakke gryterett, en pakken grøt og en pose sjokolade. 

Du gir dem bilde av dem? Ikke av dere? Håndklær, gløgg og sjokolade er greit. Gryte og grøt var litt rart...

Anonymkode: e585f...3be

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Det er til mine foreldre. Det med tørrvarene var at jeg har noe jeg ikke liker så godt selv og tenkte at det gjør de. Bør jeg gjerne droppe det da? Og evt kjøpe noe annet? 

Du kan vel gi det i hånda?hva med eplemost, eplegele osv fra Meny? 

Anonymkode: f08d7...a30

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 timer siden):

1 bilde av dem i ramme, 2 små og to store håndklær, gløgg + miks, en pakke gryterett, en pakken grøt og en pose sjokolade. 

Bilde er helt supert det. Tror de blir gladere for det enn noe annet. Jeg synes alt var bra, men ville valgt å gi tørrvarene i hånda. Ikke kjøp parfyme eller slikt, med mindre du vet hva de bruker. 

Anonymkode: c09c7...aa2

Skrevet

Gir fotobok av barnebarna, vin, og litt småting som te og chutney.

Anonymkode: 496fc...7f7

Skrevet

Tørrvarer er kjemperart. Ellers ok.

Anonymkode: 9ae29...a2d

Skrevet

Var et godt forslag å gi tørrvarene fra f.eks fjøsnissen/husnissen. 

Mamma får en god flaske vin, fotokalender, telys, 2 frisørtimer og fotpleietime. Hun stiller opp hver dag med henting på sfo, lekser og middag. Barnebarnet overnatter støtt og stadig og hun sitter barnevakt når jeg har kveldsmøte på jobb. 

Pappa får bok, hjemmebakst, fotokalender, hansker og 3 stk dusjsåpe (har får ikke kjøpt akkurat den der han bor). Han er en fantastisk morfar til tross for avstanden. Kommer til barnebarnets bursdag hvert år, ringer og sender ofte kort i posten. 

Skulle så gjerne gitt dem verden, de er utrolig gode og varme foreldre/besteforeldre 💜

Anonymkode: 7894a...801

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...