Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #1 Skrevet 17. desember 2020 1 bilde av dem i ramme, 2 små og to store håndklær, gløgg + miks, en pakke gryterett, en pakken grøt og en pose sjokolade. Anonymkode: def0c...1b1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #2 Skrevet 17. desember 2020 Skjønte ikke det med gryteretten og grøten.... det var litt merkelige gaver, syns jeg. Ville heller gitt noe mer fristende enn en hverdagsmiddag. Anonymkode: f8fe2...8fc
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #3 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): 1 bilde av dem i ramme, 2 små og to store håndklær, gløgg + miks, en pakke gryterett, en pakken grøt og en pose sjokolade. Anonymkode: def0c...1b1 😂😂😂Atte hæ Anonymkode: e7fd2...0d7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #4 Skrevet 17. desember 2020 Alt til et par med foreldre av dere? Tørrvarer er kanskje litt rart til godt voksene folk. Men noe annet godt og det andre er innafor det. Om det er til nye foreldre man vet ikke har så god råd, så er det fint med tørrvarer. Anonymkode: 0369b...3b7
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #5 Skrevet 17. desember 2020 Det er til mine foreldre. Det med tørrvarene var at jeg har noe jeg ikke liker så godt selv og tenkte at det gjør de. Bør jeg gjerne droppe det da? Og evt kjøpe noe annet? Anonymkode: def0c...1b1
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 17. desember 2020 #6 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er til mine foreldre. Det med tørrvarene var at jeg har noe jeg ikke liker så godt selv og tenkte at det gjør de. Bør jeg gjerne droppe det da? Og evt kjøpe noe annet? Anonymkode: def0c...1b1 Et bilde av dine foreldre i ramme? Du bør absolutt droppe tørrvarene. Gi heller en blomst eller noe. Tørrvarene kan du gi dem utenom, altså ikke pakke det inn.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #7 Skrevet 17. desember 2020 Det er sikkert greit, du kjenner dem vel og vet hva de setter pris på. Tørrvarene er bare merkelig da. Pakker ikke inn mat du ikke er så fan av selv for å gi videre. Det kan du gi dem i hånda i morgen. Anonymkode: 014b0...058
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #8 Skrevet 17. desember 2020 Takker for svar. Da gjør jeg det. Og kjøper noe annet. De trenger ikke noe ny pynteting så har gått for ting de bruker. Anonymkode: def0c...1b1
Valkyriemamma Skrevet 17. desember 2020 #9 Skrevet 17. desember 2020 I vår familie kan vi fint finne på å gi ting vi ikkje trenger til nokon i familien som gjerne kan få bruk for det, som tørrvarene dine. Men berre som ein ekstra tøysegåve. Vi har alltid ein skikkeleg gåve og. Du kjenner dine foreldre, og veit betre om dei er for «høytidelig» for ei slik gåve, eller om dei ser humoren.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #10 Skrevet 17. desember 2020 Mamge ting du kan gi som er litt finere gaver enn en toropose.. Stearinlys og servietter Sjokolade Gavepakke fra f.eks apoteket med div krydder, oljer o.l Gavesett med spekepølser eller noe sånt I dag får du gavesett med de rareste ting, kom over disse og synes de var litt fine. Det er ting som blir brukt ihvertfall... https://nettbutikk.hervik.com/?s=Gaveeske&post_type=product Anonymkode: c7be0...d43
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #11 Skrevet 17. desember 2020 Gryterett i julegave? Tuller du? Anonymkode: df028...04d
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #12 Skrevet 17. desember 2020 Hvis de er så fattige at de lever på sultegrensen og du er nesten like fattig selv er det er fin gave. Anonymkode: cd60f...96b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #13 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Mamge ting du kan gi som er litt finere gaver enn en toropose.. Stearinlys og servietter Sjokolade Gavepakke fra f.eks apoteket med div krydder, oljer o.l Gavesett med spekepølser eller noe sånt I dag får du gavesett med de rareste ting, kom over disse og synes de var litt fine. Det er ting som blir brukt ihvertfall... https://nettbutikk.hervik.com/?s=Gaveeske&post_type=product Anonymkode: c7be0...d43 Takker for gode tips! Anonymkode: def0c...1b1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #14 Skrevet 17. desember 2020 Merkelige gaver 😅😂 Anonymkode: 734e7...4a1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #15 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Merkelige gaver 😅😂 Anonymkode: 734e7...4a1 Alt? Hvordan det? Forklar! Anonymkode: def0c...1b1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #16 Skrevet 17. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Et bilde av dine foreldre i ramme? Du bør absolutt droppe tørrvarene. Gi heller en blomst eller noe. Tørrvarene kan du gi dem utenom, altså ikke pakke det inn. Ja, bilde av dem. Vi hadde en ferietur med de og det var så fint av dem. Var det rart? Anonymkode: def0c...1b1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #17 Skrevet 17. desember 2020 Jeg synes ikke bilde av dem selv er noen dum gave. Ofte har man ikke gode bilder av seg selv, og dette er jo et bilde som dere alle har felles gode minner om. Min bestemor ble veldig glad i et slikt bilde hun fikk en gang, nettopp fordi ingen hadde tatt et så fint bilde av henne noengang, og fordi det var gode minner forbundet med det for hennes del. Nye håndklær tenker jeg også være koselig, spesielt for godt voksne som ofte ikke prioriterer slikt selv, men heller sliter med de samme de har hatt i 20-30 år. Gløggen og miksen er jo også koselig på kveldene nå. Vet du at de har vin trenger de jo heller ikke få det til. Jeg tror jeg ville pakket det inn i flere pakker. Bilde + håndklær i en pakke. Gløgg + miks + sjokolade i en annen. Og så ville jeg pakket inn gryterett og grøtpose med "hilsen husmusen" eller "hilsen låvenissen - som håper å få en smak på trappen en dag". Og så kanskje gi dem gavene i motsatt rekkefølge, altså poseretter, gløgg+godt og bilde og håndklær til slutt. Skal dere ikke feire sammen så kan du jo nummerere pakkene og si at de skal åpnes i rekkefølge. Anonymkode: 0aa74...0ed
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #18 Skrevet 17. desember 2020 Du kjenner foreldrene dine best selv, og. Et hve e liker. Jeg synes ikke det er en dårlig gave. Mine svigerforeldre ga alltif sine foreldre nyttig mat, blant annet tørr at, i julegave. De ville ikke satt pris på fancy sjokolade og rare kryddrmikser. Det viktigste er ikke hvor mye gaven kommer på, men om den passer til mottaker. Det er abslutt ikke alle som ønsker seg kubbelys og fin ansiktskrem. Hvert år har våre foreldre fått en fotokalender av barna våre, og de er veldig fornøyde med det. Anonymkode: e5f5c...49c
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #19 Skrevet 17. desember 2020 Må bare spørre hva har dere gitt til deres foreldre? Anonymkode: def0c...1b1
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #20 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Må bare spørre hva har dere gitt til deres foreldre? Anonymkode: def0c...1b1 Bøker har de fått. Og typiske ting de ikke unner seg selv; som dyr vin og litt finere sjokolade. Opplevelser gir jeg ofte. Billetter til teater eller et show som passer de pg deres interesser. Også mer praktiske ting som de ikke ser nytten av før de får det og da elsker det. Som feks headset med støykansellering, kodelås til ytterdør osv. Anonymkode: a4362...930
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #21 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Må bare spørre hva har dere gitt til deres foreldre? Anonymkode: def0c...1b1 Mine foreldre får en bok og en flaske fra polet hver. (De er skilt.) Kan ikke spesifisere hva, i tilfelle de leser her og kjenner igjen ønskene sine. Anonymkode: 64561...65b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #22 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Mine foreldre får en bok og en flaske fra polet hver. (De er skilt.) Kan ikke spesifisere hva, i tilfelle de leser her og kjenner igjen ønskene sine. Anonymkode: 64561...65b Har du så unge foreldre at de henger her inne? 😅 Anonymkode: 014b0...058
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #23 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Har du så unge foreldre at de henger her inne? 😅 Anonymkode: 014b0...058 Nei, de er pensjonister, men moren min kjeder seg mye nå som hun bare må være hjemme, så det er ikke godt å vite hva hun kan finne på. 😛 Anonymkode: 64561...65b
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2020 #24 Skrevet 17. desember 2020 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Må bare spørre hva har dere gitt til deres foreldre? Anonymkode: def0c...1b1 Min far får treningstøy og min mor snekkerverktøy. Anonymkode: cd60f...96b
skinnfilla Skrevet 18. desember 2020 #25 Skrevet 18. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Må bare spørre hva har dere gitt til deres foreldre? Anonymkode: def0c...1b1 Mamma og stefar: tøydamper , kurv med vin-øl-spekefat-, fotobok pappa og stemor : 4store/2små håndklær, klompelompe strikkebok/ norgesturbok, vin/øl , fotobok, ullpledd svigermor/far: bøker, dyner/puter til hytta, sengetøy, vin/øl , fotobok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå