Gå til innhold

Nordmenn vil til solen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne reist, både til sol og varme og annen kultur. Men det blir ikke i 21. Fordi om man vaksinerer risikogrupper så vil de fleste ikke være vaksinert. Vi får se om det går an å ta en tur i 22. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Kan du ikke heller bare slutte å lage disse reiseinnleggene dine? Du oppfordrer jo nærmest folk til å dra på ferie. Vær så grei å ikke gjør det! Du skriver at når bare vaksinen kommer, så er det bare å dra på ferie igjen. Nei, ikke til sommeren! Vær så snill å hold dere hjemme i sommer. Vi kommer til å få en ny bølge neste høst igjen om alle tenker sånn som deg. Vi vet alt for lite om hvordan vaksinen virker og hvor lenge den virker, det er ingen fripass selv om du tar en sprøyte. 

Anonymkode: 0daad...985

Jeg liker reiseinnleggene, for jeg gleder meg til å reise igjen og deilig å kunne drømme seg litt bort. 
Heldigvis er det ikke du som bestemmer om vi kan reise eller ikke, det er det myndighetene som gjør. 

Anonymkode: aae55...4ba

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker reiseinnleggene, for jeg gleder meg til å reise igjen og deilig å kunne drømme seg litt bort. 
Heldigvis er det ikke du som bestemmer om vi kan reise eller ikke, det er det myndighetene som gjør. 

Kan du ikke heller gå inn på reiseguiden.no og drømme deg bort da? Nei jeg bestemmer ikke om du kan reise eller ei. Men vi så jo utfallet etter at myndigheten "åpnet opp" og samtidig anbefalte folk å  IKKE reise. Det viser at nordmenn er solhungrige ja, og noe dumme. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Kan du ikke heller bare slutte å lage disse reiseinnleggene dine? Du oppfordrer jo nærmest folk til å dra på ferie. Vær så grei å ikke gjør det! Du skriver at når bare vaksinen kommer, så er det bare å dra på ferie igjen. Nei, ikke til sommeren! Vær så snill å hold dere hjemme i sommer. Vi kommer til å få en ny bølge neste høst igjen om alle tenker sånn som deg. Vi vet alt for lite om hvordan vaksinen virker og hvor lenge den virker, det er ingen fripass selv om du tar en sprøyte. 

Nei. Nå må du gi deg. Du lager dine innlegg og jeg mine 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er lov å drømme seg bort og ingen skal bestemme hva folk lager innlegg om så lenge man holder seg til forumets regler ♥️ heldigvis.. Hvor drømmer du om å dra da? 

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (34 minutter siden):

Det er lov å drømme seg bort og ingen skal bestemme hva folk lager innlegg om så lenge man holder seg til forumets regler ♥️ heldigvis.. Hvor drømmer du om å dra da? 

Vi planlegger Italia, Frankrike og England til sommeren og Japan og Australia i 2022. Håper det blir sånn ❤️🛫

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vi planlegger Italia, Frankrike og England til sommeren og Japan og Australia i 2022. Håper det blir sånn ❤️🛫

Spennende!! Hvor i Italia og Frankrike? Elsker gode reiseforslag og alltid på jakt etter nye perler ♥️♥️♥️

Skrevet
mamma til adhd gutt<3 skrev (6 minutter siden):

Spennende!! Hvor i Italia og Frankrike? Elsker gode reiseforslag og alltid på jakt etter nye perler ♥️♥️♥️

Vi skal reise litt rundt i Bourgogne, regner med at vi flyr til Paris og kanskje hjem fra Milano. Mulig vi heller flyr hjem fra London, i såfall dropper vi Italia i sommer.  For meg rr planleggingen halve turen, å sitte i vintermørket med kart og et glass rødvin og sjekke togtider i Europa ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Vi skal reise litt rundt i Bourgogne, regner med at vi flyr til Paris og kanskje hjem fra Milano. Mulig vi heller flyr hjem fra London, i såfall dropper vi Italia i sommer.  For meg rr planleggingen halve turen, å sitte i vintermørket med kart og et glass rødvin og sjekke togtider i Europa ❤️

Jeg er helt lik!!! Elsker planleggingingen. Det er barndomsminner det! Sitte i sofaen med mamma og bla i reisekataloger😊😊😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kan du ikke bare heller opprette et eget reiseforum herinne? 

God ide, kanskje foreslå det for moderator. Jeg er møkklei de tonedøve reiseinnleggene.

Anonymkode: 175e2...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...