mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2020 #1 Skrevet 10. desember 2020 https://www.tv2.no/nyheter/11828603/ etter å ha løpt i pissregn ****dagen på rad var det solhåp å finne på tv2. Til alle dere som håper og krysser fingrene så er dette positive nyheter😊😊 Til dere som ikke liker å reise til varmere strøk eller av andre årsaker ikke ser positivt på dette så er det rett og slett bare å hoppe videre til neste innlegg. Håper på en hyggelig tråd. ⭐⭐⭐
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #2 Skrevet 10. desember 2020 Er det en nyhet? At folk lengter etter sol og varme i desember? Anonymkode: f52f8...8c7
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #3 Skrevet 10. desember 2020 Jeg er så klar for å reise, står nesten bokstavelig å skraper på riksgrensen. Men det er litt for skummelt å bestille flybilletter nå, i tilfelle konkurser, men snart 🛫🇫🇷🇮🇹☀️😎 Anonymkode: aae55...4ba
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Er det en nyhet? At folk lengter etter sol og varme i desember? Anonymkode: f52f8...8c7 Det er en nyhet at folk bestiller turer som aldri før. Mye på grunn av gode vaksinenyheter. Reiseselskaper opplever stor økning i bestillinger og prisene stiger
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg er så klar for å reise, står nesten bokstavelig å skraper på riksgrensen. Men det er litt for skummelt å bestille flybilletter nå, i tilfelle konkurser, men snart 🛫🇫🇷🇮🇹☀️😎 Anonymkode: aae55...4ba Her fikk vi godt nytt fra norwegian her om dagen. De flytter fristen på å bruke opp våre cashpoints til utgangen av juli. Bestiller kanskje etterhvert men må definitivt ha en plan b dersom norwegian stadig ikke klarer seg. ♥️
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #6 Skrevet 10. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden): Her fikk vi godt nytt fra norwegian her om dagen. De flytter fristen på å bruke opp våre cashpoints til utgangen av juli. Bestiller kanskje etterhvert men må definitivt ha en plan b dersom norwegian stadig ikke klarer seg. ♥️ Håper virkelig de klarer seg! Vi har 13000 utestående hos British Airways, så det blir tur til London så fort grensene åpnes og Frankrike og Italia i sommerferien. Vil tro reiser begrenser seg til Europa i 2021 Anonymkode: aae55...4ba
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Håper virkelig de klarer seg! Vi har 13000 utestående hos British Airways, så det blir tur til London så fort grensene åpnes og Frankrike og Italia i sommerferien. Vil tro reiser begrenser seg til Europa i 2021 Anonymkode: aae55...4ba Vi har 15 tusen hos norwegian. Hadde egentlig håpet på en påsketur til Lisboa men vi får se. Jeg tror også at reiser vil begrense seg til Europa.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #8 Skrevet 10. desember 2020 Har en venninne som bor i Spania, og hun jubler ikke over dette. I sommer så måtte hun og datteren bare holde seg hjemme, da datteren er i risikogruppen. Og det var mange turister der, som overhodet ikke brydde seg om å holde avstand eller bruke munnbind, de gikk i store flokker, på diskotek og videre. Så hun vil gjerne slippe en sommer til, hvor de bare må holde seg hjemme. Turismen er ikke alltid fantastisk for de som bor på turiststeder. Anonymkode: 77fa6...a75
the amazing spidermamma Skrevet 10. desember 2020 #9 Skrevet 10. desember 2020 Jeg er skikkelig reisesjuk. Mest fordi det ikke går an å reise noe sted, egentlig, vi har ingen reiseplaner. Det hjelper heller ikke at det er mørkt og regn nesten hele døgnet, håper virkelig at det går an å reise til sommeren!
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Har en venninne som bor i Spania, og hun jubler ikke over dette. I sommer så måtte hun og datteren bare holde seg hjemme, da datteren er i risikogruppen. Og det var mange turister der, som overhodet ikke brydde seg om å holde avstand eller bruke munnbind, de gikk i store flokker, på diskotek og videre. Så hun vil gjerne slippe en sommer til, hvor de bare må holde seg hjemme. Turismen er ikke alltid fantastisk for de som bor på turiststeder. Anonymkode: 77fa6...a75 Det er både og i grunn. Mange lever av turismen og er helt avhengig av den.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2020 the amazing spidermamma skrev (4 minutter siden): Jeg er skikkelig reisesjuk. Mest fordi det ikke går an å reise noe sted, egentlig, vi har ingen reiseplaner. Det hjelper heller ikke at det er mørkt og regn nesten hele døgnet, håper virkelig at det går an å reise til sommeren! Hehe!! Akkurat nå er det mye reisesjuke hos folk ja. Det hjelper på ingen måte med været vi har nå og i overskuelig fremtid ser det ut som. Vi har en planlagt tur i begynnelsen av august og vi drømmer om en tur til. Tråler reiseblogger og informasjon. Minner meg om barndommen hvor vi lengselsfullt bladde i reisekatalogen hele vinteren i gjennom 😊
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #12 Skrevet 10. desember 2020 jeg og savner solen,men kommer vil se an før jeg bestiller, brått blir det masse nedsteningen igjen ,men håper vaksinen gir en normal sommer 2021 ❤️ Anonymkode: bd8fa...fcf
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #13 Skrevet 10. desember 2020 Håper egentlig det ikkje åpnes for reising før pandemien er over. Er så fryktelig unødvendig. Anonymkode: 263d5...100
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #14 Skrevet 10. desember 2020 Noen nordmenn vil til solen, men vi er mange som trives her vi er og synes det er hyggelig her når alle er hjemme. Anonymkode: be0ba...00a
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #15 Skrevet 10. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): jeg og savner solen,men kommer vil se an før jeg bestiller, brått blir det masse nedsteningen igjen ,men håper vaksinen gir en normal sommer 2021 ❤️ Anonymkode: bd8fa...fcf Vi får krysse det som krysses kan♥️
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #16 Skrevet 10. desember 2020 Reis i vei og spre nye pandemier 👍🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 52412...08f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2020 #17 Skrevet 10. desember 2020 Savner det lille huset vårt i Spania🥰. Håper vi får tatt en tur i sommer, hadde vært fantastisk! Anonymkode: 41d47...2b5
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #18 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Savner det lille huset vårt i Spania🥰. Håper vi får tatt en tur i sommer, hadde vært fantastisk! Anonymkode: 41d47...2b5 Det skjønner jeg veldig godt! Har dere noen til å passe på det mens dere er hjemme? ♥️
Sommerkroppen 2029 Skrevet 11. desember 2020 #19 Skrevet 11. desember 2020 Jeg har også lyst til å reise til sol og varmere strøk, men det har ALDRI slått meg å bestille noen tur til sommeren nå bare fordi vaksinen er på vei og at prisene er lave. Jeg reiser ikke til utlandet i sommer, mye av hensyn til andre land også. Det er enormt mye smitte i Europa, og en vaksine er jo ikke en 100% quick-fix.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #20 Skrevet 11. desember 2020 Du er vel morsom. Lager innlegg på innlegg om reiser, men neida du skal ikke vaksineres pga det. Du gjør det ut av fellesskapets hensyn. By the way, vi skjønner du lengte etter å dra til utlandet. Det holder nå. Anonymkode: 0daad...985
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #21 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Du er vel morsom. Lager innlegg på innlegg om reiser, men neida du skal ikke vaksineres pga det. Du gjør det ut av fellesskapets hensyn. By the way, vi skjønner du lengte etter å dra til utlandet. Det holder nå. Anonymkode: 0daad...985 Som nevnt i innlegget så håper jeg på en hyggelig tråd og siden det er fullstendig frivillig å lese/skrive innlegg her inne så foreslår jeg at du hopper videre til innlegg som fanger din interesse.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #22 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden): Som nevnt i innlegget så håper jeg på en hyggelig tråd og siden det er fullstendig frivillig å lese/skrive innlegg her inne så foreslår jeg at du hopper videre til innlegg som fanger din interesse. Kan du ikke bare heller opprette et eget reiseforum herinne? Anonymkode: 0daad...985
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 11. desember 2020 Forfatter #23 Skrevet 11. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke bare heller opprette et eget reiseforum herinne? Anonymkode: 0daad...985 Nei. Les det og delta i de diskusjoner som fanger din interesse.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #24 Skrevet 11. desember 2020 Håpet at de fleste hadde lært fra i sommer. At det åpnes opp betyr ikke at man burde reise. Resultatet i høst sier jo sitt. Anonymkode: 291a2...351
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2020 #25 Skrevet 11. desember 2020 mamma til adhd gutt<3 skrev (39 minutter siden): Nei. Les det og delta i de diskusjoner som fanger din interesse. Kan du ikke heller bare slutte å lage disse reiseinnleggene dine? Du oppfordrer jo nærmest folk til å dra på ferie. Vær så grei å ikke gjør det! Du skriver at når bare vaksinen kommer, så er det bare å dra på ferie igjen. Nei, ikke til sommeren! Vær så snill å hold dere hjemme i sommer. Vi kommer til å få en ny bølge neste høst igjen om alle tenker sånn som deg. Vi vet alt for lite om hvordan vaksinen virker og hvor lenge den virker, det er ingen fripass selv om du tar en sprøyte. Anonymkode: 0daad...985
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå