Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #26 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har da ikke vært noe sted eller vært i karantene , gi deg da. Du kan jo ikke lese. Men man kan ikke lage strengere regler enn som er fastsatt. Det er lov å gå i butikken. Sånn er det. Man må ikke, men det er lov. Du holder på å bli syk i hodet, så du burde kanskje Get the fuck out en tur. Anonymkode: b98e1...f18 Det er lov å gå i butikk eller på apotek for å gjøre NØDVENDIGE INNKJØP. dvs hvis du mangler medisiner eller mat og det ikke kan løses på annen måte. Å shoppe gaver er neppe et nødvendig ærend som du ikke kan vente med! Anonymkode: aa757...5f2
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 8. desember 2020 #27 Skrevet 8. desember 2020 frk Nilsen skrev (5 timer siden): Farmasiet.no har kjapp leveringstid og du kan få bestilt reseptbelagte medisiner via min id. @gale damen Skulle sitere samme som du siterte... går litt fort i svingene. Vil ikke si at en uke er kjap leveringstid. Har bestilt derfra 2 ganger siste ukene, ene gangen tok det 7 dager, andre gangen tok det 9 dager før medisinen kom.
frk Nilsen Skrevet 9. desember 2020 #28 Skrevet 9. desember 2020 ღTyrkiskPepperღ skrev (6 timer siden): Vil ikke si at en uke er kjap leveringstid. Har bestilt derfra 2 ganger siste ukene, ene gangen tok det 7 dager, andre gangen tok det 9 dager før medisinen kom. Fikk det dagen etter med porterbuddy(eller var det helt hjem) sist jeg bestilte derfra... 7-9 dager er lenge.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2020 #29 Skrevet 9. desember 2020 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det er lov å gå i butikk eller på apotek for å gjøre NØDVENDIGE INNKJØP. dvs hvis du mangler medisiner eller mat og det ikke kan løses på annen måte. Å shoppe gaver er neppe et nødvendig ærend som du ikke kan vente med! Anonymkode: aa757...5f2 Du er klar over at jeg ikke er hovedinnlegger her? Anonymkode: b98e1...f18
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 9. desember 2020 #30 Skrevet 9. desember 2020 frk Nilsen skrev (1 time siden): Fikk det dagen etter med porterbuddy(eller var det helt hjem) sist jeg bestilte derfra... 7-9 dager er lenge. Oi såpass ja. Da gikk det fort ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå