Gå til innhold

Karantene og kjøpesenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg har da ikke vært noe sted eller vært i karantene , gi deg da. Du kan jo ikke lese. Men man kan ikke lage strengere regler enn som er fastsatt. Det er lov å gå i butikken. Sånn er det. Man må ikke, men det er lov.  
Du holder på å bli syk i hodet, så du burde kanskje Get the fuck out en tur. 

Anonymkode: b98e1...f18

Det er lov å gå i butikk eller på apotek for å gjøre NØDVENDIGE INNKJØP. dvs hvis du mangler medisiner eller mat og det ikke kan løses på annen måte.  Å shoppe gaver er neppe et nødvendig ærend som du ikke kan vente med!

Anonymkode: aa757...5f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
frk Nilsen skrev (5 timer siden):

Farmasiet.no har kjapp leveringstid og du kan få bestilt reseptbelagte medisiner via min id. 

@gale damen Skulle sitere samme som du siterte... går litt fort i svingene. 

Vil ikke si at en uke er kjap leveringstid. Har bestilt derfra 2 ganger siste ukene, ene gangen tok det 7 dager, andre gangen tok det 9 dager før medisinen kom.

Skrevet
ღTyrkiskPepperღ skrev (6 timer siden):

Vil ikke si at en uke er kjap leveringstid. Har bestilt derfra 2 ganger siste ukene, ene gangen tok det 7 dager, andre gangen tok det 9 dager før medisinen kom.

Fikk det dagen etter med porterbuddy(eller var det helt hjem) sist jeg bestilte derfra... 7-9 dager er lenge.

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det er lov å gå i butikk eller på apotek for å gjøre NØDVENDIGE INNKJØP. dvs hvis du mangler medisiner eller mat og det ikke kan løses på annen måte.  Å shoppe gaver er neppe et nødvendig ærend som du ikke kan vente med!

Anonymkode: aa757...5f2

Du er klar over at jeg ikke er hovedinnlegger her? 

Anonymkode: b98e1...f18

Skrevet
frk Nilsen skrev (1 time siden):

Fikk det dagen etter med porterbuddy(eller var det helt hjem) sist jeg bestilte derfra... 7-9 dager er lenge.

Oi såpass ja. Da gikk det fort ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...