Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #26 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Tja vi snakker kanskje 1,5 mil. Ikke noe mer. Selvsagt er det hinting om overnatting 😄 Hvorfor kan ikke bare den ene kjøre da, om de ikke får skyss? Ved å skrive det sånn, så vitner det jo om at de begge vil drikke og at det derfor ville vært fint å bare sove over, så slapp de å spørre noen. I disse corona tider så anser jeg det ikke som greit å ha overnattingsgjester. Særlig når barn kommer hjem og sover utpå kvelden. Det har heller aldri vært aktuelt for noen av oss andre å hinte om noe sånt før. De som ikke har hatt skyss, de kjører selv. Om ikke du ser hintet, så er du nok en dårlig kandidat på det 😉 Anonymkode: 17313...007 Jeg ser heller ikke hintet i det hele tatt Anonymkode: cc712...22a
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #27 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg ser heller ikke hintet i det hele tatt Anonymkode: cc712...22a Ok. Men da oppfatter vi sånt forskjellig. Eller så kan det også godt være at jeg kjenner denne damen godt nok til å vite hva hun egentlig er ute etter 😉 Anonymkode: 17313...007
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #28 Skrevet 8. desember 2020 Det hintet hadde jeg glatt oversett. Hadde bare svart at jeg håpte de kom og at de ihvertfall gir beskjed når det nærmer seg tid for handling. Anonymkode: f37cb...d76
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #29 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (20 timer siden): Vi har ikke plass. Og det som er litt merkelig, er at det aldri har vært et tema hos noen av de andre. Vi bor såpass nærme at alle har fint klart å komme seg hjem. En taxi koster kanskje 150,-, så nærme liksom. Var bare måten det ble svart på. Det er jo lenge til, så det burde ikke være noe problem å fikse til da. De har mange å spørre også. Anonymkode: 17313...007 Er det så nært kan de jo klare å gå hjem... Anonymkode: 26c1d...1c3
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #30 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Er det så nært kan de jo klare å gå hjem... Anonymkode: 26c1d...1c3 Koster selvfølgelig ikke så lite. Startpris på forhåndsbestilling ligger som regel mellom 80-120 kroner. Så kommer nattillegg på rundt 50 og så prisen for kjørestrekning osv. Hvis jeg skulle tatt taxi 800 meter natt til lørdag, ville minimumprisen vært 160 kroner. Anonymkode: 1147c...fd9
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #31 Skrevet 8. desember 2020 1,5 mil på natt/helligdag koster fort nærmere 600 kr, så det koster jo litt. Men sånn er det, skal man på fest på man betale den prisen om man vil drikke selv. Anonymkode: f37cb...d76
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #32 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Koster selvfølgelig ikke så lite. Startpris på forhåndsbestilling ligger som regel mellom 80-120 kroner. Så kommer nattillegg på rundt 50 og så prisen for kjørestrekning osv. Hvis jeg skulle tatt taxi 800 meter natt til lørdag, ville minimumprisen vært 160 kroner. Anonymkode: 1147c...fd9 Her ville den turen kommet på ca 600 kr med forhåndsbestilling (bare hjem igjen). Jeg synes det er dyrt. Anonymkode: b6844...87b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #33 Skrevet 8. desember 2020 Dere som diskuterer hvor dyrt det eventuelt vil bli med taxi......Det er irrelevant 😛 Vi andre har måtte gjort det, eller så har en av oss kjørt. Hvorfor det skal være så vanskelig for et par å enten ta taxi eller ta bilen selv, dersom de ikke får privat sjåfør, er jo eget valg. Anonymkode: 17313...007
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #34 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Dere som diskuterer hvor dyrt det eventuelt vil bli med taxi......Det er irrelevant 😛 Vi andre har måtte gjort det, eller så har en av oss kjørt. Hvorfor det skal være så vanskelig for et par å enten ta taxi eller ta bilen selv, dersom de ikke får privat sjåfør, er jo eget valg. Anonymkode: 17313...007 Det er jo du som legger så mye i dette. De kommer hvis de finner sjåfør. Det er ikke værre. Anonymkode: b6844...87b
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #35 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Dere som diskuterer hvor dyrt det eventuelt vil bli med taxi......Det er irrelevant 😛 Vi andre har måtte gjort det, eller så har en av oss kjørt. Hvorfor det skal være så vanskelig for et par å enten ta taxi eller ta bilen selv, dersom de ikke får privat sjåfør, er jo eget valg. Anonymkode: 17313...007 Det kan vel strengt tatt ingen av oss svare på. Kanskje de ikke synes de har råd? Kanskje de vil bruke pengene på noe annet? Kanskje de faktisk ikke har så lyst til å komme og dermed finner på en unnskyldning? selv synes jeg ikke spørsmålet om taxi er irrelevant. Det var jo tross alt du som brakte det på banen og uttrykte at det var hverken langt eller kostbart! Anonymkode: 18bec...c6f
Mostly Harmless Skrevet 8. desember 2020 #36 Skrevet 8. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ok. Men da oppfatter vi sånt forskjellig. Eller så kan det også godt være at jeg kjenner denne damen godt nok til å vite hva hun egentlig er ute etter 😉 Anonymkode: 17313...007 Som du ser her, er det mange (inkludert meg) som ikke ville tatt hintet, så du kan fint late som du er en av oss uten at hun kan blir fornærmet for det. Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for å ikke tilby noe ekstra. Synes du heller skal finne glede i å være litt «tett i pappen» hvis hun egentlig er litt kravstor, men ikke vil stå for det og derfor gjemmer seg bak hint.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2020 #37 Skrevet 8. desember 2020 Mostly Harmless skrev (33 minutter siden): Som du ser her, er det mange (inkludert meg) som ikke ville tatt hintet, så du kan fint late som du er en av oss uten at hun kan blir fornærmet for det. Ingen grunn til å ha dårlig samvittighet for å ikke tilby noe ekstra. Synes du heller skal finne glede i å være litt «tett i pappen» hvis hun egentlig er litt kravstor, men ikke vil stå for det og derfor gjemmer seg bak hint. Da later jeg som 😂 Anonymkode: 17313...007
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå