Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #26 Skrevet 5. desember 2020 Her er link til noen gøyale tråder på KG https://forum.kvinneguiden.no/topic/1426616-sjukeste-trådene-på-kg/#comments Anonymkode: bd21b...ad5
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #27 Skrevet 5. desember 2020 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det du skriver der gjør at jeg håper håper håper av hele meg at du virkelig troller. Veldig stygt sagt og en forferdelig holdning av deg. I gen julegaver på deg i år trollet. Anonymkode: 0e486...81a Jeg troller ikke. Hele dama er slitsom og forferdelig. Hun er vanskelig og gjør aldri som vi vil. Helt umulig å samarbeide med! Anonymkode: 40b2b...063
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #28 Skrevet 5. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg troller ikke. Hele dama er slitsom og forferdelig. Hun er vanskelig og gjør aldri som vi vil. Helt umulig å samarbeide med! Anonymkode: 40b2b...063 Trolling, del 2 Anonymkode: 3514c...03f
Østerdølen Skrevet 5. desember 2020 #29 Skrevet 5. desember 2020 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg troller ikke. Hele dama er slitsom og forferdelig. Hun er vanskelig og gjør aldri som vi vil. Helt umulig å samarbeide med! Anonymkode: 40b2b...063 Hva DERE vil?Skjerp deg a!
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #30 Skrevet 5. desember 2020 Hvorfor kaller dere moren til barnet for biomor?? Finnes det noen annen mor slik at dere trenger et ord for å tydeliggjøre hvilken av mødrene det er snakk om? Biomor er et ord jeg tenker at passer å bruke f.eks. hvis barnet er adoptert, forhold der to kvinner får barn sammen eller surrogati. I deres tilfelle er jo hun barnets mor og du er farens kjæreste/kone. Ingen forvirring angående det(?!?!) Hvis dere slutter å omtale moren til ungen og jobber litt med innstillingen til hennes rolle i ungens liv så kanskje hun blir greiere å ha med å gjøre....🤔 Anonymkode: b15b4...c8a
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2020 #31 Skrevet 5. desember 2020 Dette er så elendig trolleforsøk, at det blir bare pinlig Anonymkode: 05363...8c0
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #32 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Biomor er helt forferdelig! Hun og min mann har ett barn under skolealder. Jeg liker ikke biomor og mannen avskyr henne. Vi hadde helst sett at vi kunne få henne helt ut av bildet, men innser at det er umulig. Likevel skal vi iallefall sørge for at hun får minstesamvær, helst under tilsyn og aller helst frata henne foreldreansvar. Hun gjør aldri som vi vil og svarer kun på sms om det gjelder avtaler rundt samvær eller lignende. Hun er helt umulig å samarbeide med! Vi synes ikke hun er noen god mor ! Barnet har bodd hos henne hele livet, men vi mener det er best at jenta bor hos oss. Vi har hus, bil, jobber og alt på stell. Hun er hjemmeværende alenemor. Hva tenker dere om dette, kan vi vinne? Anonymkode: 40b2b...063 Med en så umoden og hatsk innstilling, og lite omtanke for barna- det håper jeg virkelig ikke! Anonymkode: e67fb...844
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #33 Skrevet 6. desember 2020 Jeg antar det er du som er moren, og lurer på om eksen og dama hans har en god sak mot deg? Anonymkode: 5e263...29c
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #34 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Hun er en forferdelig mor. Noen ganger får barnet bare brødskive istedet for middag. Ofte børster hun ikke håret hennes. Og de er sjelden ute etter barnehagen. Vi er ute med barna hver dag etter barnehagen for å slite dem godt ut til leggetid. Hun driver nærmest fri barneoppdragelse. Vi mener at å være strenge og ha straff for ting er viktig. Hun nekter å gjøre dette. Meg har hun alltid nektet å akseptere! Anonymkode: 40b2b...063 Jeg håper for guds skyld at du er et troll og ikke en mor. 😵 Anonymkode: d2489...dfe
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #35 Skrevet 6. desember 2020 Man får ikke hovedomsorg bare fordi dere er to og hun er en, og hun gjør ting annerledes enn dere. Dere får heller ikke hovedomsorg fordi dere ikke liker henne. Hva tror du? Hahahaha Anonymkode: 46d89...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #36 Skrevet 6. desember 2020 Ute med barna hver dag etter barnehagen for å slite dem ut?? 😳 Anonymkode: 5c633...782
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #37 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Vi vinner. Det sier seg selv og det vet hun. Anonymkode: 40b2b...063
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #38 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Jeg håper for guds skyld at du er et troll og ikke en mor. 😵 Anonymkode: d2489...dfe Jeg har ingen biologiske barn. Men jeg er jo mor til hans barn siden jeg er hans partner. Anonymkode: 40b2b...063
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #39 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ute med barna hver dag etter barnehagen for å slite dem ut?? 😳 Anonymkode: 5c633...782 Det er viktig å holde dem aktiv så de sover godt og ikke blir overvektige. Anonymkode: 40b2b...063
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #40 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Biomor er helt forferdelig! Hun og min mann har ett barn under skolealder. Jeg liker ikke biomor og mannen avskyr henne. Vi hadde helst sett at vi kunne få henne helt ut av bildet, men innser at det er umulig. Likevel skal vi iallefall sørge for at hun får minstesamvær, helst under tilsyn og aller helst frata henne foreldreansvar. Hun gjør aldri som vi vil og svarer kun på sms om det gjelder avtaler rundt samvær eller lignende. Hun er helt umulig å samarbeide med! Vi synes ikke hun er noen god mor ! Barnet har bodd hos henne hele livet, men vi mener det er best at jenta bor hos oss. Vi har hus, bil, jobber og alt på stell. Hun er hjemmeværende alenemor. Hva tenker dere om dette, kan vi vinne? Anonymkode: 40b2b...063 Jeg har akkurat vært i en barnefordelingssak hvor jeg har hatt hovedomsorgen hele barnets liv. Far og hans nye kone mente jeg var udugelig som mor, kun forholdt meg til sms rundt samvær og spørsmål direkte rettet rundt barnet og overså alle andre henvendelser. De mente jeg hadde for dårlig bolig da de har mye større hus enn meg, de mente jeg var elendig forbilde da jeg kun jobber 50 %, at jeg ikke tok med barnet på kino, lekeland ol ofte nok. Og rekka med feil jeg gjør i deres øyne er eviglang og ikke minst jeg er et forferdelig menneske som de hater intenst. Saken gikk sin gang og far var sikker på å vinne helt til sakyndiges rapport kom og far og fars hjemmemiljø (kone) fikk meget dårlig omtale og ble beskrevet som skadelig for barnet med tanke på deres holdning mot meg. Jeg fikk god omtale som mor, jeg ble beskrevet som ikke konfliktdriver da jeg kun forholdt meg til kommunikasjon rundt samvær og det som omhandlet barnet direkte, og gikk aldri inn i diskusjoner med far. Far mente det var ekstremt provoserende, sakkyndige mente det var helt korrekt og gav veldig negativ omtale rundt fars adferd. Det endte iallefall med at jeg vant saken og far gikk fra samvær torsdag til mandag annenhver uke til å få samvær under tilsyn i 4 måneder før man har en kontrollert opptrapping over 6 måneder med et mål på samvær fra fredag til søndag annenhver helg. Anonymkode: 83dfe...0e5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #41 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Det er viktig å holde dem aktiv så de sover godt og ikke blir overvektige. Anonymkode: 40b2b...063 De er mye aktive i barnehagen så det er neppe ett problem. I disse dager er barnehagene ekstra mye ute også så barnet er nok i mye aktivitet. Anonymkode: cc0e4...6f3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #42 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Jeg har ingen biologiske barn. Men jeg er jo mor til hans barn siden jeg er hans partner. Anonymkode: 40b2b...063 Du blir ALDRI mor til stebarnet nei!! Anonymkode: cc0e4...6f3
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #43 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Jeg har ingen biologiske barn. Men jeg er jo mor til hans barn siden jeg er hans partner. Anonymkode: 40b2b...063 Dere er ute med barna hver dag etter barnehagen, men likevel har du ingen barn? Mannen din har en datter, så hvem er det sine barn du er ute med hver dag etter barnehagen? Naboens? 😁😁😁 tøysedame. Du troller litt for dårlig. Anonymkode: 46d89...4c5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #44 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (55 minutter siden): Dere er ute med barna hver dag etter barnehagen, men likevel har du ingen barn? Mannen din har en datter, så hvem er det sine barn du er ute med hver dag etter barnehagen? Naboens? 😁😁😁 tøysedame. Du troller litt for dårlig. Anonymkode: 46d89...4c5 Han har flere enn barnet han har med henne. Anonymkode: 40b2b...063
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #45 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du blir ALDRI mor til stebarnet nei!! Anonymkode: cc0e4...6f3 Skjønner dere ikke at dette bare er tull🙈😂 Om det da ikke er hun gærne fra KG som mener at stebarna bør kalle henne mor og at stemødre er viktigst for barna🤣 Anonymkode: bd21b...ad5
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #46 Skrevet 6. desember 2020 Samboeren din har dyppet pikken sin inn i den damen så så ille kan hun da ikke være? Jeg tenker at familievern kontoret kan være en god ide. jeg tror at både du og samboeren din skal ta 5 steg bakover og og se på saken med nye øyne. på det grunnlaget du skriver om i 1. innlegg har dere ingen sak. dette handler om et barn som trenger begge sine foreldre. Den eneste overflødige i denne saken er faktisk deg. Anonymkode: 0caf0...fa1
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #47 Skrevet 6. desember 2020 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Jeg har ingen biologiske barn. Men jeg er jo mor til hans barn siden jeg er hans partner. Anonymkode: 40b2b...063 Hallooooooo??? Er det I det hele tatt noen hjemme der inne i hodet ditt? Nå lurer jeg faktisk på om du har en sinnsforstyrrelse altså... Anonymkode: 0e486...81a
Anonym bruker Skrevet 6. desember 2020 #48 Skrevet 6. desember 2020 Imponerende at dere fortsatt holder sammen. Hvor gammel har du blitt nå? 20 år? Anonymkode: 1caf2...a99
Anonym bruker Skrevet 8. april 2021 #49 Skrevet 8. april 2021 Hvordan går det? 🤪 Anonymkode: 5c633...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå