Gå til innhold

Endelig skal vi bli kvitt henne!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Biomor er helt forferdelig! Hun og min mann har ett barn under skolealder. Jeg liker ikke biomor og mannen avskyr henne.

Vi hadde helst sett at vi kunne få henne helt ut av bildet, men innser at det er umulig. Likevel skal vi iallefall sørge for at hun får minstesamvær, helst under tilsyn og aller helst frata henne foreldreansvar.

Hun gjør aldri som vi vil og svarer kun på sms om det gjelder avtaler rundt samvær eller lignende. Hun er helt umulig å samarbeide med!

Vi synes ikke hun er noen god mor ! Barnet har bodd hos henne hele livet, men vi mener det er best at jenta bor hos oss.

Vi har hus, bil, jobber og alt på stell. Hun er hjemmeværende alenemor.

Hva tenker dere om dette, kan vi vinne?

Anonymkode: 40b2b...063

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du burde ha fokus på å legge de 11 små troll og binde dem fast i svansen

Anonymkode: bd21b...ad5

Skrevet

Jeg tenker at du høres ut som en skikkelig bitch rett og slett.

Anonymkode: 1ba8f...2df

Skrevet

Tja. Sist gang en av din art kjempet om noe så skar dere opp magen for å vinne kappspising. 
Tror ikke dette blir seier. 

Anonymkode: 64435...b63

Skrevet

Lol!

Anonymkode: d8180...be8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Tja. Sist gang en av din art kjempet om noe så skar dere opp magen for å vinne kappspising. 
Tror ikke dette blir seier. 

Anonymkode: 64435...b63

Dette er ikke tull. Jeg har alltid mislikt henne. Vi tar det nå rettens vei og har stor tro på at vi vinner dette. Vi er mye bedre stilt enn henne og kan sørge best for barnet. Alle sier at vi har en god sak.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Dette er ikke tull. Jeg har alltid mislikt henne. Vi tar det nå rettens vei og har stor tro på at vi vinner dette. Vi er mye bedre stilt enn henne og kan sørge best for barnet. Alle sier at vi har en god sak.

😎😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Pass på at dere ikke sprekker i sola

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Lykke til hahahaha

Skrevet

Denne saken kommer du til å tape! Bare synd dere ødelegger forholdet til barnets mor enda mer..... Du blir aldri en mamma for den jenta ;) Ingenting erstatter en mamma - NEMLIG ;););) Jævla drittkjerring....

Anonymkode: 3514c...03f

Skrevet

Lykke til hahahaha

Hun er en forferdelig mor. Noen ganger får barnet bare brødskive istedet for middag. Ofte børster hun ikke håret hennes. Og de er sjelden ute etter barnehagen. Vi er ute med barna hver dag etter barnehagen for å slite dem godt ut til leggetid. 

Hun driver nærmest fri barneoppdragelse. Vi mener at å være strenge og ha straff for ting er viktig. Hun nekter å gjøre dette. Meg har hun alltid nektet å akseptere!

Skrevet

Hun er en forferdelig mor. Noen ganger får barnet bare brødskive istedet for middag. Ofte børster hun ikke håret hennes. Og de er sjelden ute etter barnehagen. Vi er ute med barna hver dag etter barnehagen for å slite dem godt ut til leggetid. 

Hun driver nærmest fri barneoppdragelse. Vi mener at å være strenge og ha straff for ting er viktig. Hun nekter å gjøre dette. Meg har hun alltid nektet å akseptere!

Hadde ikke akseptert deg som stemor for barnet mitt jeg heller, så HEIA jenta sin ordentlige mamma ❤️❤️ Og fuck deg.

Skrevet
Darwinia skrev (3 minutter siden):

Jeg tror faktisk dette er det dårligste trolleforsøket noensinne. Du har jo ikke engang prøvd å gjøre det bittelitt troverdig. Pinlig🤣

Enig! Gøy med skikkelig trolling, men dette ble platt🙈😋 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Biomor er helt forferdelig! Hun og min mann har ett barn under skolealder. Jeg liker ikke biomor og mannen avskyr henne.

Vi hadde helst sett at vi kunne få henne helt ut av bildet, men innser at det er umulig. Likevel skal vi iallefall sørge for at hun får minstesamvær, helst under tilsyn og aller helst frata henne foreldreansvar.

Hun gjør aldri som vi vil og svarer kun på sms om det gjelder avtaler rundt samvær eller lignende. Hun er helt umulig å samarbeide med!

Vi synes ikke hun er noen god mor ! Barnet har bodd hos henne hele livet, men vi mener det er best at jenta bor hos oss.

Trollet du, den ser jeg, for hvorfor skal du som er stemor være såååå interessert i å ha mannens barn boenze hos dere? Dessuten OM dette ikke er trolleri så er faktisk sånn at barn har det bedre hos dem de får omsorg og blir sett og trygghet hos. Fokus på materielle verdier skader barna mye mer enn hva folk tror. Men mest av alt den utrolig nedlatende holdningen du har inntatt. 

Anonymkode: 0e486...81a

Skrevet
Darwinia skrev (3 minutter siden):

Jeg tror faktisk dette er det dårligste trolleforsøket noensinne. Du har jo ikke engang prøvd å gjøre det bittelitt troverdig. Pinlig🤣

Jeg troller ikke. Vi har nylig stevnet henne og skal i retten. Det sier seg selv at vi vinner. Vi er mye bedre stilt enn henne materielt sett og vi er to!

Skrevet

Jeg troller ikke. Vi har nylig stevnet henne og skal i retten. Det sier seg selv at vi vinner. Vi er mye bedre stilt enn henne materielt sett og vi er to!

TROLOLOLOL

Skrevet

På den ene eller andre måten, så er du uansett et troll

Skrevet

Trollet du, den ser jeg, for hvorfor skal du som er stemor være såååå interessert i å ha mannens barn boenze hos dere? Dessuten OM dette ikke er trolleri så er faktisk sånn at barn har det bedre hos dem de får omsorg og blir sett og trygghet hos. Fokus på materielle verdier skader barna mye mer enn hva folk tror. Men mest av alt den utrolig nedlatende holdningen du har inntatt. 

Jeg er jo glad i barnet og støtter mannen min i hans ønsker. Dessuten skal det bli deilig å slippe å samarbeide med henne. Endelig vil vi ha kontrollen og hun må gjøre som hun får beskjed om.

Skrevet
Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Nice try, dust! 

Anonymkode: e720d...51f

Skrevet

Jeg er jo glad i barnet og støtter mannen min i hans ønsker. Dessuten skal det bli deilig å slippe å samarbeide med henne. Endelig vil vi ha kontrollen og hun må gjøre som hun får beskjed om.

Trolololololololol. Foreslår tetris som ny hobby. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

og vi er to

fulle menn......

Skrevet

Kjære vene, brødskive til middag kan skje rett som det er her. Ikke ofte vi er ute etter skolen heller (på denne årstiden). Jeg hadde ikke svart på så mange meldinger om annet enn samvær og andre ting om barnet. 
Dere får ikke fratatt henne foreldreansvar fordi hun er alenemamma.

Som du ser av svarene her synes vel de fleste at det er du som er en usikker, vanskelig og liten person. Stakkars deg.

Anonymkode: 0a3c3...7cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Tror du det materielle er det som teller her? Vil du frata barnet den omsorgspersonen hun kjenner best. På bakgrunn av at du kan lage bedre middag og kjøpe flere gaver? Det er jo direkte ondskapsfullt og åndssvakt.

Anonymkode: 0a3c3...7cc

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det du skriver der gjør at jeg håper håper håper av hele meg at du virkelig troller. Veldig stygt sagt og en forferdelig holdning av deg. I gen julegaver på deg i år trollet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...