Gå til innhold

Trenger tips til klær på julaften (overvektig)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må snart slå av varslene på dette innlegget, fordi dette blir dyrt 😂 Likte også både buksen og blusen/toppen. 

Skrevet
Kira skrev (48 minutter siden):

Jeg må snart slå av varslene på dette innlegget, fordi dette blir dyrt 😂 Likte også både buksen og blusen/toppen. 

Haha, godt det kan hjelpe flere 🤣

hi

Anonymkode: 62e37...1e9

Skrevet
Kira skrev (1 time siden):

🤭🤭

Anonymkode: f85c1...11d

Skrevet
23 hours ago, Anonym bruker said:

Jeg fødte for en måned siden og har veldig mange kilo igjen. Ser ikke ut som meg selv, og det er veldig ubehagelig, men sånn er det jo bare akkurat nå. Har likevel et ønske om å føle meg litt fin på julaften. Lurer på om noen har tips til fasong etc. som ikke får meg til å se enda større ut.

Jeg er 1,65 m, og akkurat nå har jeg fortsatt gravidfasong på magen, store pupper og veldig brede hofter. Har vanligvis veldig markert midje så midjen er der nå også, men ikke like synlig selvsagt.

Er det mulig å kle seg pent når man ser ut som en ball, eller er det bare å gi opp og slenge på seg joggisen?

jeg er ganske kraftig uten og nettopp vert gravid, en fin bukse og tunika bruker jeg

Anonymkode: 118b2...368

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Der var det utrolig masse flott! Den første kjolen i sånn tealfarge var helt nydelig. Takk!

hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Der var det utrolig masse flott! Den første kjolen i sånn tealfarge var helt nydelig. Takk!

hi

Selv om du har noen kg ekstra betyr ikke det at du må ta til takke til kjedelig tøy. Jeg har den i teal (svart og burgunder også). Desidert penest i teal og du kan fint ha en cardigan eller bolero til (gå eventuelt ned en størrelse på shrug hvis du kjøper derfra).

Anonymkode: 6f9c6...2ba

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Screenshot_20201201_003147_com.facebook.katana.jpg

Du 11d!

Hvis du bor i nærheten av Oslo tenker jeg at vi to må på shopping sammen så fort denne pandemien er over. Ser for meg at jeg kan finne mye fint sammen med deg 😁

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Selv om du har noen kg ekstra betyr ikke det at du må ta til takke til kjedelig tøy. Jeg har den i teal (svart og burgunder også). Desidert penest i teal og du kan fint ha en cardigan eller bolero til (gå eventuelt ned en størrelse på shrug hvis du kjøper derfra).

Tusen takk :) Ser jo ofte damer med noen ekstra kilo som er skikkelig flotte, men siden dette er litt uvant for meg så vil jeg jo helst bare ta på meg en søppelsekk. Men det gjør jo liksom ikke saken bedre, og har derfor lyst å «eie» kiloene og kle meg flott! 

hi

Skrevet
Kira skrev (1 time siden):

Du 11d!

Hvis du bor i nærheten av Oslo tenker jeg at vi to må på shopping sammen så fort denne pandemien er over. Ser for meg at jeg kan finne mye fint sammen med deg 😁

Hehe det hadde vært så koselig 🤗 Bor imidlertid helt nord i Trøndelag så sjelden jeg er i Oslo. Handler mest på nett. Har vært både feit og litt lubben ommenan (jojoslanking 🙄) så har vært nødt til å finne klær som passer kroppen min. Desverre har jeg mest rundt magen, ikke hele magen men sånn stor bilring. Dermed utgår faktisk mange av gode råd for overvektige med omslagskjole og sånn. Kjole i det hele tatt er problem uansett pga magen. Derfor har jeg gått over til bukse og bluse, for da får jeg også fram den lubbne, men likevel noe sexy (🤪🤣) rumpe ✌️🤩

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 timer siden):

Wow! Her var det mye fint! Vet du hvordan disse er i størrelsen? Jeg er ikke HI, men har litt samme utfordring. Er 1.73 og 86 kg, timeglassform, bruker stort sett str L/42 nå. Kommer i litt M/40 også, men det blir som regel ikke pent 😅

Anonymkode: 1960b...b4c

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Wow! Her var det mye fint! Vet du hvordan disse er i størrelsen? Jeg er ikke HI, men har litt samme utfordring. Er 1.73 og 86 kg, timeglassform, bruker stort sett str L/42 nå. Kommer i litt M/40 også, men det blir som regel ikke pent 😅

Anonymkode: 1960b...b4c

Les omtalene og størrelsesguiden. Jeg har bestilt mye fra Torrid og det har passet i de aller fleste tilfellene. Vil tenke du er mellom 00 og 0 eller en 12 der inne, men du må undersøke.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Les omtalene og størrelsesguiden. Jeg har bestilt mye fra Torrid og det har passet i de aller fleste tilfellene. Vil tenke du er mellom 00 og 0 eller en 12 der inne, men du må undersøke.

Er det ikke toll? 

Anonymkode: 73ca3...e78

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Er det ikke toll? 

Anonymkode: 73ca3...e78

Ja, men ikke på samme måte som tidligere da det nå bare er momsen (opp til 3000?). Torrid ligger på registeret for de nye tollbedriftene m moms. Det som er surest er frakta så det beste er å handle når det er halv pris på frakt til utlandet. Har vært i flere Torrid-butikker i USA, men de har ikke like godt utvalg som online. 
Uansett med moms/toll/frakt så er det bedre samlede priser enn i Norge og utvalget er mye(!) bedre. Har generelt god erfaring med kvaliteten der med unntak av en kjole som gikk opp i sømmen foran. Har alt fra kåpe, skjørt, kjoler, bukser, topper, truser m.m fra dem. Eneste jeg ikke bestiller derfra er bh’er da de blir for små. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...