Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #26 Skrevet 22. november 2020 5 minutter siden, KellyTaylor skrev: Nå måtte jeg inn å sjekke skoleruten vår og trodde helt seriøst at de sluttet fredagen 18.des, men der står det mandag 21.desember. Kan aldri tenke meg at de skal ha den mandagen grunnet null gang rundt juletreet i gymsalen og det som hører til. De fleste har mye å ta igjen fra i våres og etter diverse nedstengninger. Jeg tror nok ikke det er noe problem å fylle dagene selv uten juletregange ol. Anonymkode: 37398...494
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #27 Skrevet 22. november 2020 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: 1: Hvorfor bare godta? 2: Hvilken kommune og fylkeskommune er dette? Her jeg bor er grunnskole og videregående samkjørt i hele fylket. Det trodde jeg var normen. 3: Slapp av. Anonymkode: cee66...be1 1. Jeg lager ikke bråk om noe som ikke kan endres nå og som ikke betyr noe rent praktisk. Lager ikke bråk bare fordi jeg kan. 2. Du får nesten bare ta meg på mitt ord at ikke hele skoleruten er lik for hele fylket. 3. Jeg er helt rolig, men liker ikke å bli beskyldt for å lyve. På et anonymforum i tillegg, hva søren skulle det være godt for? Anonymkode: 66de4...64d
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #28 Skrevet 22. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her slutter skolen 18.12, planlagt skolerute fra tidligere. Men hverken mannen eller jeg har fri, så vi skal uansett jobbe til og med 23.12. Ungene går på sfo og barnehage de tre dagene... Anonymkode: 96bdc...4b4 Så SFO har åpent når skolen er stengt? Sånn er det ikke her! Anonymkode: 511d0...c91
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #29 Skrevet 22. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Her er siste skoledag 22.desember, og har ikke hørt noe om at det endres. Går fint uansett for oss, men kan ikke helt se argumentet med at det demper smittefaren noe. Er det sannsynlig med lite smitte 18.desember og mye smitte 21. desember liksom? Tror det er større sjanse for at de barna som har det ille i jula får enda flere vonde dager hvis skolen stenger før. Anonymkode: 32bff...61e Det går på å feire jul med eldre familiemedlemmer/ familie i risikogruppe. Dersom det er skole frem til 22.12, vil jo elevene utsettes for smittefare frem til dette. I ene ungen min sin klasse, er de 26 elever. Flertallet av disse går på ulike fritidsaktiviteter, så vil si at antallet nærkontakter er ganske høyt. Dersom siste dag fysisk på skolen er 18.12, vil det faktisk bli fire ekstra døgn i «karantene» før julaften, totalt seks døgn. Det betyr at en har mer oversikt over nærkontakter og smittevern, før en evt treffer noen i risikogruppe. Jeg håper det blir slik. Ungene savner bestemors si, de har ikke truffet henne siden sommerferien. Anonymkode: 066e5...064
Anonym bruker Skrevet 23. november 2020 #30 Skrevet 23. november 2020 10 hours ago, KellyTaylor said: Nå måtte jeg inn å sjekke skoleruten vår og trodde helt seriøst at de sluttet fredagen 18.des, men der står det mandag 21.desember. Kan aldri tenke meg at de skal ha den mandagen grunnet null gang rundt juletreet i gymsalen og det som hører til. høres jo rart ut at de ikke har samme for alle skoler her, vi har fått beskjed den 18 for vårt barn Anonymkode: 9dfb6...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå