ulenissen Skrevet 21. november 2020 #26 Skrevet 21. november 2020 På 20.11.2020 den 17.00, Anonym bruker skrev: Det er bare en fase, ja. Etter hvert som hun blir voksen vil hun skjønne hvordan blomster og bier fungerer og at blomsten trenger bien for at det skal bli flere blomster. Da vil hun slutte å leke og ta livet mer på alvor. Anonymkode: a5319...cf2 Må være det dummeste svare jeg har lest på dib på lenge!
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #27 Skrevet 21. november 2020 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi du ikke hadde sagt at du støtter henne og er er glad i henne uansett om dattera di kom hjem og sa hun var forelska i Truls. Du understreker at det å være bifil/homo er noe som liksom krever ekstra støtte og kjærlighet. Det gjør jo ikke det. Hvorfor tror du mange gruer det til å fortelle om det? Nettopp fordi de har en forestilling om at det at de er tiltrukket av samme kjønn egentlig ikke er greit i andres øyne. Men så oppdager de at mamma er så inderlig raus at hun støtter uansett... Greit at jenta di satte pris på det, men det er jo trist at det at hun et bifil ikke er så naturlig og akseptert der ute i samfunnet eller i hjemmet at hun liksom må få en ekstra bekreftelse på noe som hadde vært opplagt om hun var forelska i en gutt. Anonymkode: 954b6...03f For å informere deg litt så forteller jeg dattera mi at jeg er stolt og glad i henne hele tiden uannsett hva hun sier eller gjør. Anonymkode: 75545...6ab
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #28 Skrevet 21. november 2020 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: For å informere deg litt så forteller jeg dattera mi at jeg er stolt og glad i henne hele tiden uannsett hva hun sier eller gjør. Anonymkode: 75545...6ab Så om dattera di kom hjem og sa at hun foretrakk gutter, så hadde du svart «ok, jeg støtter deg og er glad i deg uansett»? Ok 😊 Anonymkode: 954b6...03f
Anonym bruker Skrevet 21. november 2020 #29 Skrevet 21. november 2020 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så om dattera di kom hjem og sa at hun foretrakk gutter, så hadde du svart «ok, jeg støtter deg og er glad i deg uansett»? Ok 😊 Anonymkode: 954b6...03f Nå synes jeg at dette blir for teit, hvor langt skal du dra den? Jeg er glad at jenta mi skjønner hva jeg er og slipper å forsvare mer her inne Anonymkode: 75545...6ab
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #30 Skrevet 22. november 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nå synes jeg at dette blir for teit, hvor langt skal du dra den? Jeg er glad at jenta mi skjønner hva jeg er og slipper å forsvare mer her inne Anonymkode: 75545...6ab Du trenger ikke føle deg angrepet bare fordi jeg argumenterer for å møte en homofil/bifil på samme måte som man ville møtt en hetroseksuell. Anonymkode: 954b6...03f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #31 Skrevet 22. november 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du trenger ikke føle deg angrepet bare fordi jeg argumenterer for å møte en homofil/bifil på samme måte som man ville møtt en hetroseksuell. Anonymkode: 954b6...03f Du har virkelig satt vrangsida til Anonymkode: 58802...277
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #32 Skrevet 22. november 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har virkelig satt vrangsida til Anonymkode: 58802...277 Neida, det er bare du som føler deg angrepet. Det er ingenting radikalt eller ondt ved det jeg skriver. Anonymkode: 954b6...03f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #33 Skrevet 22. november 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Neida, det er bare du som føler deg angrepet. Det er ingenting radikalt eller ondt ved det jeg skriver. Anonymkode: 954b6...03f Jeg er ikke hi Anonymkode: 58802...277
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #34 Skrevet 22. november 2020 På 20.11.2020 den 21.14, Anonym bruker skrev: Takk for svar alle. Venninne hennes ser hun veldig opp til og er redd for at det er derfor hun er det. De er sammen med 2 andre venninner. Jeg snakket litt med henne om dette men hun ønsker ikke snakke om det. greit at hun kan hver bifil men når hun kommer samme dag og sier at hun har kjæreste og som ikke bor her så blir jeg litt tatt på senga. jeg prøvde å spør henne litt rundt om dette og sier jeg støtter henne og er like glad i henne uansett hva hun liker osv. jeg er litt nysgjerrig med tanke på at det kommer så brått. Far og jeg er ikke sammen og hun tør ikke si det til han. Jeg er ganske sikker på at han kommer til å bli sur/ forbanna og mener at jenta er på selv styr. Anonymkode: 75545...6ab Nemlig. Det er bare vås og mote og bare å vente til det går over. Hun er antakelig helt normal, man er da for søren ikke avviker for å likne venninnene. Anonymkode: 7df47...3dc
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #35 Skrevet 22. november 2020 På 20.11.2020 den 17.00, Anonym bruker skrev: Etter hvert som hun blir voksen vil hun skjønne hvordan blomster og bier fungerer og at blomsten trenger bien for at det skal bli flere blomster. Anonymkode: a5319...cf2 For å sitere et feministordtak: "En kvinne trenger en mann like mye som en fisk trenger en sykkel." Frø til barn deles ut til enslige kvinner på sykehus. Alle sykehus i Norge får inn daglige bestillinger, så dette er i ferd med å bli den nye normalen! Anonymkode: 74520...c4f
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #36 Skrevet 22. november 2020 On 11/20/2020 at 4:40 PM, Anonym bruker said: Hei, min datter på 13 år kom til meg og sa at hun var bifil og at hun hadde en jente kjærester nå.. venninne hennes og er det. er dette en fase? Er det kult å hver dette? Har aldri sett at den skulle komme. kjenner jeg er litt stresset av situasjonen, ikke for at jeg har noe imot det langt ifra, men pga at hvis dette er tøft og at hun blir påvirket Anonymkode: 75545...6ab hva så? godta henne som hun er Anonymkode: 23e4a...49c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2020 #37 Skrevet 22. november 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: hva så? godta henne som hun er Anonymkode: 23e4a...49c Har jeg skrevet noe om at jeg ikke godtar henne som hun er? Jeg er kun ute å lufter tankene mine, ikke noe annet Anonymkode: 75545...6ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå