Anonym bruker Skrevet 17. november 2020 #26 Skrevet 17. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: I stedet for å synse og gjette på et forum, bør man oppsøke forskning på hva som er mest effektivt Les denne studien: https://www.cebm.net/covid-19/comparative-accuracy-of-oropharyngeal-and-nasopharyngeal-swabs-for-diagnosis-of-covid-19 Prøve fra nesa er mer nøyaktig enn prøve fra halsen. Anonymkode: 6bc9a...57a Mange byer som burde sett dette da, tydeligvis.. HI Anonymkode: 64b1a...97d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2020 #27 Skrevet 17. november 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor vil du ta i halsen? Har du ikke brekniningsrefleks? Anonymkode: ec5ac...537 Må ta begge uansett. Velger bort hjernepirk om jeg kan HI Anonymkode: 64b1a...97d
Anonym bruker Skrevet 17. november 2020 #28 Skrevet 17. november 2020 51 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi de ikke gidder å krangle med idioter som ikke forstår sitt eget beste?🤷♀️ Anonymkode: 8168c...b49 Det er en standard.. jeeez så aggressiv.. HI Anonymkode: 64b1a...97d
Gemini77/ Skrevet 17. november 2020 #29 Skrevet 17. november 2020 Bergen tar da i nesen også. Men de er ikke like rigide på nese som Oslo. Det har også med tilgang til pensler. Man kan bruke tynn nesepensel i hals men ikke tykk halspensel i nese. Det har vært dårligere tilgang til nesepensler Pga pandemien og derfor har kun halsprøver vært alternativet. men vet også at det er noen forskjeller der ute. Du kan absolutt spørre og en skikkelig halsprøve er bra. Får de inkonlusivt svar så må du tilbake. Det er det de ønsker å unngå i denne pandemien hvor ressursene er begrenset. Men det betyr ikke at en halsprøve er dårlig.
Iiiiik Skrevet 17. november 2020 #30 Skrevet 17. november 2020 Jeg ble testet i dag, i hals og nese. Syntes det var skikkelig ubehagelig å ta prøven i nesa, mens det var uproblematisk å ta den i halsen. Kunne jeg valgt hadde jeg helt klart foretrukket halsen.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2020 #31 Skrevet 17. november 2020 Synes hi kommer med godt spørsmål, hvorfor praktiseres det forskjellig? De burde da testet alle likt 😕 Synes godt du kan spørre, hi. Det hadde jeg gjort. Jeg hadde også gått lenger, og bedt kun halsprøve. Jeg finner meg i masse, men et sted går grensen. Anonymkode: eae50...b51
Anonym bruker Skrevet 17. november 2020 #32 Skrevet 17. november 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Synes hi kommer med godt spørsmål, hvorfor praktiseres det forskjellig? De burde da testet alle likt 😕 Synes godt du kan spørre, hi. Det hadde jeg gjort. Jeg hadde også gått lenger, og bedt kun halsprøve. Jeg finner meg i masse, men et sted går grensen. Anonymkode: eae50...b51 Og det er HER? Da lurer jeg virkelig på hva du tror du "finner deg i". Det er ikke en lunsjbuffet. Anonymkode: 4b87a...168
Anonym bruker Skrevet 18. november 2020 #33 Skrevet 18. november 2020 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor vil du ta i halsen? Har du ikke brekniningsrefleks? Anonymkode: ec5ac...537 Jeg fikk ikke brekningsrefleks da da jeg tok testen i halsen. Det var over på sekunder og null ubehag. 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Fordi de ikke gidder å krangle med idioter som ikke forstår sitt eget beste?🤷♀️ Anonymkode: 8168c...b49 Virkelig? Du tror det er hensyn de tar under en massetesting av befolkningen 🙄hva feiler deg folk som svarer på denne måten? Vært isolert for lenge? Anonymkode: b7344...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå