Gå til innhold

Typen vurderer en jente som sin (roomate)

Anbefalte innlegg

Skrevet
18 hours ago, Anonym bruker said:

Vi har vært sammen nå i snart 5 måneder, Nå flyttet han til en hybel og leter etter en ny og bo med.

Nå vil nokk fleste syns jeg høres «sjalu, passiv, egoisitsk og usikker», ja jeg kunne ønske jeg var ein stein uten slike emosjoner. Men tanken på dette hater jeg, spesielt tanken på at et annen kvinnfolk vil være mer til stedet og på en måte mer i hans privat liv en meg.. Jeg snakket med han på en bra måte angående dette, at jeg føler meg ikke komfortabel med at et annen kvinnfolk skulle ha flyttet inn med han. Han tok dette til seg. Hvordan ville dere andre taklet et slik sitausjon?

Anonymkode: fb268...34c

synes du overreagrer, stoler du ikke på han, er det jo ikke vits i og holde på han

Anonymkode: 31a33...17b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg delte leilighet med en gutt i 2 år. Vi hadde hvert vårt rom, felles stue og kjøkken. Vi studerte på hver vår kant, hadde ekstrajobb på samme plass med motsatte skift, så jeg så ham nesten aldri... 

Så jeg ser ikke problemet. Vi trengte bare tilfeldigvis ny leilighet samtidig... 

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Veldig nært forhold til en annen dame, følelsesmessig. Det at typen tilbringer mye mer tid med en annen dame. Trenger ikke å være sex. En følelsesmessig "connection" med en annen stikker dypere enn tilfeldig sex med noen. Og kan du være så snill og slutte å bruke så mange stygge ord når du skriver? Det gjør vondt i øyne å lese all denne styggedommen. Det går an å uttrykke seg uten å banne som bryggesjauer. 

Anonymkode: ec597...0ac

Sug lut er mann, kan ikke forvente annet 🙄

Anonymkode: c99ac...4ab

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sug lut er mann, kan ikke forvente annet 🙄

Anonymkode: c99ac...4ab

Ja, det er klart. Gud forby at en kvinne kan ha prinsipper og sterke holdninger angående seksualitet.. Nei, må være mann gitt

Anonymkode: 51284...af5

Skrevet

Hm... Jeg bodde i kollektiv med to andre jenter under studiene. Vi ble kjempegode venner og var veldig mye sammen. Allikevel klarte jeg å smugkline med en annen enn kjæresten min bak ei hylle i kantina på en litt fuktig fest. Enda vi ikke bodde sammen, altså. Også kjæresten min som trodde alt var helt trygt siden jeg bodde med andre damer. Huff og huff. 

Skrevet
På 17.11.2020 den 8.30, Anonym bruker skrev:

Veldig nært forhold til en annen dame, følelsesmessig. Det at typen tilbringer mye mer tid med en annen dame. Trenger ikke å være sex. En følelsesmessig "connection" med en annen stikker dypere enn tilfeldig sex med noen.

Får man en dyp følelsesmessig connection med noen av å bo i kollektiv?! Det gjorde ikke jeg. Må ha gjort noe feil... 😂

Anonymkode: 2307f...aca

Skrevet
På 17.11.2020 den 8.51, Anonym bruker skrev:

Det er litt forskjell på 8 stk i en leilighet og det å bo sammen med EN person som man gjerne blir fortrolig og bestevenn med. :) 

Anonymkode: ec597...0ac

Skuffende at det ikke ble noe sex med minst én av de 7, da. Og ikke noe fortrolighet heller. Hmm, kan det kanskje bety at personlig kjemi betyr mer enn kun tilstedeværelse? 

Skrevet

Jeg ville aldri bodd med en annen mann av respekt for kjæresten min

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det.
Kanskje du kan flytte inn, HI?

Anonymkode: 25aee...499

Skrevet

Det hadde vært helt uaktuelt for meg.

Anonymkode: 40d80...298

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får man en dyp følelsesmessig connection med noen av å bo i kollektiv?! Det gjorde ikke jeg. Må ha gjort noe feil... 😂

Jeg bodde med 100 andre på folkehøyskole. 
At jeg ikke pulte på meg hull i livmoren er jo helt utrolig, skjønner jeg. 

Skrevet
35 minutes ago, Jordbærblomst said:

Tipper du må ha en diagnose. Alle vet at man skal følge en vill tiltrekning for alle man bor med, og dermed pule fra morgen til kveld.

Skrevet

Det jeg lurer på oppi all denne galskapen er at presumptivt voksne mennesker bruker det engelske ordet «roomie» for å beskrive noe vi har ord for på norsk. Vet dere ikke hva norske ord for «roomie» er?

Anonymkode: 61832...b8d

Skrevet
3 timer siden, Jordbærblomst skrev:

Syns det var mye fint å boltre seg i på folkehøyskole... men jeg rakk ikke alle 100 jeg heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...